Kuinka helppoa on löytää nuorempi mies rakastajaksi?
Kommentit (64)
Mulla on 10v nuorempi, tutustuttiin ensin kavereina ja nyt jo sit aika paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 10v nuorempi, tutustuttiin ensin kavereina ja nyt jo sit aika paljon enemmän.
Minkä ikäisiä olette?
Jaa-a, omasta kokemuksesta voin vain sanoa että nuorempia miehiä löytäisin helposti, mutta vanhempia en juuri ollenkaan.
T:N37
Äärimmäisen helppoa jos olet nainen. Miehet tykkäävät nussia ja jos on pillua tarjolla nin halukkaita riittää varmasti.
Yhdeksi kerraksi helppoa, pitemmäksi aikaa vaikeaa.
N40
Vierailija kirjoitti:
N40
Vain siinä tapauksessa, että se ensimmäinen kerta on niin kova pettymys ettei kannata edes yrittää uudestaan. Melko harvinaista, että näin on.
Olen 33v 190cm mies ja mielelläni ottaisin jonkun 40-60v naisen tällaiseen kevyempään suhteeseen. Ei haittaa vaikka olisi lapsia.
t. mies pohjanmaalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Vain siinä tapauksessa, että se ensimmäinen kerta on niin kova pettymys ettei kannata edes yrittää uudestaan. Melko harvinaista, että näin on.
Mun kohdalla ei niin harvinaista.
N40
Moni lukiolaispoika haluaisi oman Mrs. Robinsonin.
Nyt kuumottaa, ehkä 30-40v mies.💕 N45+
Eron jälkeen tutustuin tinderiin ym ja yllätyin kuinka nuoret miehet noissa yrittää. Itse olin 35v ja miehet 20-28v. Sinkku olen edelleen pari vuotta myöhemmin ja kivahan se on nuorempien kanssa leikkiä. Kuulemma heitä ei niin ne oman ikäiset kiinnosta ja ovat kehuneet minua nuoren näköiseksi. Ja olenkin, kun olen pysynyt hoikkana ja ryppyjä ei ole tms. En toki kuvittele meneväni enää parikymppisestä, vaikka näinkin on väitetty, toki olen pieni kooltani, niin saattaa hämätä. Löysin kuitenkin ihan loistavan nuoremman miehen vakipanoksi, ei hän tosin mikään poikanen ole, 6v nuorempi. Aivan jumalaisen komea ja ihana rakastaja.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Joo olin just tulossa sanomaan et ainakin tän kokemuksen perusteella (43v nainen/30v mies) nimenomaan mies tuntuu toivovan pidempää suhdetta. Minkäänlainen vakiintuminen ei itsellä ole toiveissa mutta pysyvä rakastaja kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on löytää se nuori mies joka oikeasti kunnioittaa ja haluaa vanhempaa naista. Moni käy pikaisesti pussit tyhjentämässä ja muuten nainen ei kiinnosta yhtään.
No tuo ongelma on ihan kaikenikäisten kanssa.
Itse olen 32v mies ja Helsingistä löytyy noin 45v nainen jota tapaan aina työmatkoilla sinne. Nyt ei olla epidemian takia hetkeen nähty. Ihan eräällä nettisivustolla vastasi seuranhakuuni.
Tämä tapailusuhde toimii erittäin hyvin kun molemmat haluaa toisiaan mutta kumpaakaan ei kiinnosta mikään vakava.
Ihan varmasi monelle miehelle kelpaa vanhemmat naiset. Kannattaa esim Tinderistä vaan tykätä nuorempiakin. Hommaa helpottaa huomattavasti jos tuot jo profiilissasi tai ekassa viestissä esille ettet etsi mitään vakavampaa.
Vaikea löytää hyvin säilynyttä 45-vuotiasta naista, jolla kroppa on kuin Tytti Tuppuraisella. Voisi olla kyllä vielä hieman tyylikkäämpi.
Yhtä helppoa kuin tikkarin vieminen lapselta.
Ei muuta kuin huulipunaa naamaan ja Ripen pubin tietovisaan.
Helppoa, jos runkosi on hoikassa ja timmissä kunnossa.
En minä tällä hetkellä etsi, mutta olen aina pitänyt vanhemmista naisista. Tunnen enemmän seksuaalista vetoa vanhempia naisia kohtaan.