Kuinka helppoa on löytää nuorempi mies rakastajaksi?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, omasta kokemuksesta voin vain sanoa että nuorempia miehiä löytäisin helposti, mutta vanhempia en juuri ollenkaan.
T:N37
Vanhoissa asuu viisaus,haittahyötysuhde ratkaisee,harvoin menee plussalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytääköhän nuorempi mies 28v helposti seuraa vanhemmista naisista jos laittaa johonkin iskuriin tai vastaavaan ilmoitusta? Onko kokemusta?
Miksi etsit vanhempien naisten seuraa?
En minä tällä hetkellä etsi, mutta olen aina pitänyt vanhemmista naisista. Tunnen enemmän seksuaalista vetoa vanhempia naisia kohtaan.
Pelkäät nuorempia naisia etkä kestä torjuntaa, tästä syystä et ole parisuhteeseenkaan kyennyt. Etsit tavallaan äitiä.
Vaikeampaa kuin samanikäisen miehen. Tilastollinen fakta. Varsinkin jos nainen on rupsahtanut.
Minäkin etsin alle 30v miestä…
En suosittele. - "ei ole helppoa lähtee, mutta vaikeampaa / on mua rakastaa silloin jos jään".
Oma kokemus, miehenä.
Ei ollut mitään ongelmia nuorempien miesten saannissa 40+-vuotiaana.
T: oi niitä aikoja!😊
Riittäis varmaan että tekis aloituksen.
Kovin moni tuolla saamattomina ja neitsyinä kun ei mitään sosiaalisia taitoja tai tietää olla flirttailematta
Jos sinulle kelpaa se että nuori mies kohtelee sinua kuin ilmais h uoraa niin erittäin helppoa. Ovat yleensä kohteliaampia kuin vanhat. Mutta sinuna kyllä hankkisin ennemminkin itsekunnioituksen, kuin nuoren miehen väärinkohtelemaan itseäsi.
Tämähän järjestyy!
Mies 49v