Mihin öljyt tonnikalapurkista?
Kommentit (43)
Imeytän talouspaperiin ja biojätteeseen. Tai valutan tyhjään maitopurkkiin ja taittelen kiinni ja sekajätteeseen
Mä oon ainakin kaatanu viemäriin ja kuumaa vettä perään..
Vierailija kirjoitti:
Voiko sitä vettä laittaa sinne viemäriinkin?
laiturilta veteen kuin myös marinadit. Ei vaan älkää ikinä peskö niitä astioita järvessä missä on näitä öljyjä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
Hiukset voi pestä ja ihan oikeasti.
No paras vinkkihän on alkaa ostamaan sardiineita oliiviöljyssä. Sitten voi nauttia hyvässä öljyssä olevia maukkaita sardiineita.
Tai on myös sardiineita ilman öljyä pelkän sitruunaviipaleen kera (john west).
Vierailija kirjoitti:
Liukkariksi!
Persusta tuommonen neuvo!
Vierailija kirjoitti:
No paras vinkkihän on alkaa ostamaan sardiineita oliiviöljyssä. Sitten voi nauttia hyvässä öljyssä olevia maukkaita sardiineita.
Tai on myös sardiineita ilman öljyä pelkän sitruunaviipaleen kera (john west).
Söin noita pari purkkia viikossa, siis öljyssä. Noin puolentoista kuukauden jälkeen en pystynyt pistämään suuhuni enää ensimmäistäkään palaa.
Mä käytän niinäin. Teen pastakastiketta ja sinne heitän purkin öljyineen.
Liian imeytän talouspaperiin ja laitan biojätteeseen.
Ei ole mitään järkeä ostaa ölyssä koska tonnikalaa purkissa on ainakin kymmentä lajia, eri kastikkein ja maustein. Keitän riisiä ja laitan joukkoon vihannespussin ja lautaselle vaikka carrykastikkeessa lämmitetty tonnikalaa, on tosihyvää.
Oon tyhmänä kaatanut viemäriin, pitääkin alkaa imettää paperiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko sitä vettä laittaa sinne viemäriinkin?
Kylläpä olet haaska
Hyviä vinkkejä! Vielä mietityttää saako kaataa luontoon, esim. metsän laitaan? Meillä oli tästä väittelyä. Muistan, että meille koulussa opetettiin, ettei ikinä viemäriin eikä luontoon. Nyt äiti ja sisko väittävät, että luontoon voi kaataa. Mitäs sanotte?
Ap
Älä osta tonnaria öljyssä. Ne on suurimmaksi osaksi huonossa öljyssä.