Minkälainen leuka viehättää teitä naiset ja miksi?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Entä terävä leuka ja korkeat poskipäät? Esim Diamond, Triangle ja Heart shape kasvot?
kamala
Korkeat poskipäät ja jykevä leuka...Aah.Niinkuin se aussinäyttelijä joka esitti Ragnsria Viikingeissä
Vierailija kirjoitti:
Entä terävä leuka ja korkeat poskipäät? Esim Diamond, Triangle ja Heart shape kasvot?
Ei
Mun mielestä esimerkiksi Ian Somerhalderin ja Austin Butlerin kasvot ovat komeat. Leuka ja poskipäät tosin taitavat olla kummallakin erilaiset, joten tuskin mulla on niiden suhteen mitään erityistä mielipidettä. Se on kokonaisuus millä on väliä.
Enpä ole ikinä analysoinut asiaa. Kai leukoja on erilaisia siinä kuin neniäkin, mutten ole ikinä edes ajatellut, millaisista pidän tai en pidä. Onko tällaista pohtivilla joku kompleksi omasta leuastaan?
En ollut koskaan ajatellut asiaa, ennen kuin palstan miehet alkoivat vaahdota siitä. Oikeasti.
Ja Geroge Clooney on aina ollut ällöttävän näköinen, sori vaan. N
En oikein kiinnitä huomiota leukoihin muuten, mutta en tykkää sellaisesta isosta Ridge Forrester -leuasta. Ketjussa mainittu Henry Cavill ei myöskään ole makuuni. Jos nyt joku inhokki pitää mainita, ns. pilluleuka on aika kauhea.
Pidän miehellä kapeista kasvoista, niihin sopii pienehkö leukakin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole ikinä analysoinut asiaa. Kai leukoja on erilaisia siinä kuin neniäkin, mutten ole ikinä edes ajatellut, millaisista pidän tai en pidä. Onko tällaista pohtivilla joku kompleksi omasta leuastaan?
On.Tämä palsta-Julle nostaa nämä miesten leukaperöt joka ketjuun.Kun nämä jykeväleukaistalaatikkopäämiehet saa hänen mukasn kaikki p* .Joten siksi on katkera
Vierailija kirjoitti:
Saavat mennä keskenään nussimaan muita homoja. Jos yrittävät lähestyä mua niin soitan poliisit paikalle hakemaan tän pois.
Tänne joku linkitti aikanaan komeita miehiä +50v ja olivat kyllä tosi vanhan näköisiä. Nähtävästi tummat miehet vanhenee aikaisemmin.
Irvileuka
Hauenleuka
Lommoleuka
Laatikkoleuka
Vierailija kirjoitti:
En ollut koskaan ajatellut asiaa, ennen kuin palstan miehet alkoivat vaahdota siitä. Oikeasti.
Ei kukaan terve mies tuollaista mieti, eikä kukaan nainen mieti jotain hemmetin leukaa. Jokainen tietää naisten katseista onko komea vai ei. oli leukaa tai ei. Jollei katseita tule, niin ei ole komea
Vierailija kirjoitti:
Sama, en edes tiedä mikä sana kuvaisi parhaiten mieheni leukaa kun en koskaan siihen ole huomiota kiinnittänyt. Hänen silmiinsä minä ihastuin, enkä niihinkään muodon takia vaan koska niissä oli iloinen pilke ja lämmin, kiinnostunut katse.
Itse tykkään Clooneyn ulkonäöstä mutta Gereä en ole voinut ikinä sietää.
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt.Täydellinen
Hah Brad Pitt hän on ihan nutipää.
Vanhojen länkkäreitten leualliset ja tarzanmalliset parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, en edes tiedä mikä sana kuvaisi parhaiten mieheni leukaa kun en koskaan siihen ole huomiota kiinnittänyt. Hänen silmiinsä minä ihastuin, enkä niihinkään muodon takia vaan koska niissä oli iloinen pilke ja lämmin, kiinnostunut katse.
Hm, gere oli kyllä yleisesti suurempi seksisymboli kuin Clooney koskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hm, gere oli kyllä yleisesti suurempi seksisymboli kuin Clooney koskaan
Voi olla, minä en vaan voi sietää hänen tihrusilmiään. Clooney ja mm. aikaisemmin mainittu Atti Rinne sen sijaan: nam!
On suotavaa että on leuka. Alaleukaan kiinnittyy sisälle alahampaat ja ulkopuolelle parta. Mielellään vain yksi leuka.
Pahoittelen, etten osaa analysoida tämän tarkemmin, koska en ole ikinä miettinyt millainen leuka miellyttäisi eniten. Poskipäät? Onko niitä useampia malleja, kuten leukojakin? En palastele kasvoja osiksi.
Tai ehkä sittenkin? Silmät ovat tärkeät, tai oikeastaan silmien ilme.
Tämä vastaus ei ilmeisesti miellytä, oikea vastaus olisi kai ollut jykevä laatikkoleuka (mikä se sitten ikinä onkaan :D).
Luulen että laatikkoleukoja ihailevan miehen silmien ilme ei miellyttäisi minua ("Huomaakohan toi vastaantuleva nainen, että minulla ei ole jykevää laatikkoleukaa, paheksuukohan hän sitä?"). Juuei, en huomaa. Korkeintaan mietin, miksi jollain vastaantulevalla on pälyilevä katse.
En tykkää myöskään Richard Gerestä yhtään t. Sama N, jonka mielestä Clooney on ällö
Minua kiihottaa juuri sinunkaltaisesi jykeväleukainen uros.
George Clooney oli nuorena miehenä komea.Nyt on ikä tehnyt tehtävänsä...