Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tässä säässä on nautinnollista??

Vierailija
21.06.2019 |

Paksu tukka läpimärkä hiestä, kroppa läpimärkä hiestä ja tuntuu kuin olisin skipannut kahden päivän suihkut. Käyn joka ikinen aamu suihkussa ja tämän päivän suihkusta on noin 4 tuntia aikaa.

Mikä tässä on nautinnollista???

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä uimaan. Mutta kun ei pääse. En valittaisi jos olisin rannalla ja vedessä välillä.

Mutta ikääntyvänä sairaana monia lääkkeitä syövänä olen täällä kuumassa yksiössä kyllä ihan kuin raato. Koskahan Suomessa aletaan remppaamaan asuntoja kuumien kesien takia, että voisi olla ja elää, tehdäkin jotain sisällä. Ei varmaan koskaan, tuleehan siitä varmaan säästöä kun huonotkuntoiset ja vanhat kuolevat joka kesä pois. 

Ukkonen ei taida tänne osua, sitä niin toivoisin. No, luultavasti kohta viilenee, edes vähän.

Vierailija
22/35 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikas ilma, ei käy henkeen kostea ilma, ei pölyä siitepöly sateisen ilman takia. Täällä 15 astetta ja sadellut vettä koko päivä. Pohjois-Suomi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Oulussa on vain yhtenä päivänä ollut lämpöä yli 25, ja se oli toissa viikon perjantai +32. V-tuttaa, en pidä lämpimänä säänä alle 30 astetta... V-tuttaa niin paljon että harkitsen jo muuttoa jonnekin tropiikkiin. 

Vierailija
24/35 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin, koska kerrankin on lämmin. Mukavaa kun ulkonakaan ei palele ja ole epämiellyttävää vaan ilma on lämmintä iholla ja raikas tuuli välillä puhaltaa. En alle 30 asteen lämmössä vielä pahemmin hikoile jos ei ole hiostavat vaatteet päällä, joten ei ole mitään valitettavaa.

Yhtä lailla minä en ymmärrä mitä nautittavaa viileämmässä säässä on, kun itseäni silloin palelee. Ihmisiä kun on erilaisia, kaikista ei kaikki tunnu samalta.

Vierailija
25/35 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin, koska kerrankin on lämmin. Mukavaa kun ulkonakaan ei palele ja ole epämiellyttävää vaan ilma on lämmintä iholla ja raikas tuuli välillä puhaltaa. En alle 30 asteen lämmössä vielä pahemmin hikoile jos ei ole hiostavat vaatteet päällä, joten ei ole mitään valitettavaa.

Yhtä lailla minä en ymmärrä mitä nautittavaa viileämmässä säässä on, kun itseäni silloin palelee. Ihmisiä kun on erilaisia, kaikista ei kaikki tunnu samalta.

Tämä. Valitettavasti tällä säällä näkee usein ylipainoisia naisia jotka ovat verhonneet kehonsa vaatekerroksen alle. Ihan turhaan.

Vierailija
26/35 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ottaa aurinkoa! Sitä varten aurinko on et sitä otetaan ja nyt kun se on niin oot koko ajan siinä. Saat kauniin rusketuksen ja sua ihaillaan ja pysty kanssa terveenä koska vitamiinit aurinko on. Ainoo mikä on huonoa on asunnot ne on iahn liian kuumat. Pitäis olla lattia kiveä ja sellasta. Mut ulkona ei oo kuuma vaihda sun paikkaa kun otat aurinkoo jos siinä liian kuuma! Ai niin mustat vaatteet heitä roskiin muutenki kiitos

Vierailija
27/35 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nautinnollista? No se lämpö tietenkin!

Vierailija
28/35 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään, varjossa lämpötila 28-30 astetta, mutta raikas merituuli viilentää ihanasti. Kotka! <3

Tykkäät kun on kuumaa, mutta nautit kun merituuli viilentää??

Niinpä. Kummasti nämä helteestä nauttijatkin käyvät uimassa ja suihkussa ja viilentelevät asuntojaan ja autojaan vaikka se kuumuushan on vain ihanaa.

Vähän yhtä kummallinen kommentti kuin jos sanoisin, että kummasti ne kylmästä tykkäävät lämmittävät asuntojaan talvella ja pukeutuvat lämpimiin vaatteisiin.

Vierailija
29/35 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et ole tottunut kovasti hikoilemaan? Elät ilmastoitua 22 C elämää? Minulle tällainen kesä on parasta elämässä ja todellakin nautin joka päivästä. Aurinko hyväilee ihoa, linnut laulaa ja luonto kukoistaa.

Vierailija
30/35 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee ottaa aurinkoa! Sitä varten aurinko on et sitä otetaan ja nyt kun se on niin oot koko ajan siinä. Saat kauniin rusketuksen ja sua ihaillaan ja pysty kanssa terveenä koska vitamiinit aurinko on. Ainoo mikä on huonoa on asunnot ne on iahn liian kuumat. Pitäis olla lattia kiveä ja sellasta. Mut ulkona ei oo kuuma vaihda sun paikkaa kun otat aurinkoo jos siinä liian kuuma! Ai niin mustat vaatteet heitä roskiin muutenki kiitos

No en todellakaan ota mitään hiton aurinkoa. Enkä heitä mustia vaatteita yhtään mihinkään. Ap

Vierailija
31/35 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täl hetkel ei juuri mikään sillä makaan aurinkotuolissa ja taivas aivan mustana kohta varmaan tulee vettä. Tää on mulle niin tyypillistä että sen kerran kun pääsen ottamaan aurinkoa, on suurin osa päivää pilvistä. Huomenna taas kun en lähde ottamaan aurinkoa, olen 100-varma että koko päivä paistaa ilman pilven pilveä.

Vierailija
32/35 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Valitettavasti tällä säällä näkee usein ylipainoisia naisia jotka ovat verhonneet kehonsa vaatekerroksen alle. Ihan turhaan.

Niin. Ja annappa jos pistäisin mun käsivarret ja jalat paljastavat vaatteet niin sinä valittaisit, että miksi läskit ei voi peittää läskejänsä. Mikään ei näköjään ole hyvä.

Vierailija
33/35 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään, varjossa lämpötila 28-30 astetta, mutta raikas merituuli viilentää ihanasti. Kotka! <3

Tykkäät kun on kuumaa, mutta nautit kun merituuli viilentää??

Niinpä. Kummasti nämä helteestä nauttijatkin käyvät uimassa ja suihkussa ja viilentelevät asuntojaan ja autojaan vaikka se kuumuushan on vain ihanaa.

Tietenkin.

Lämpö -Suomessa ei todellakaan ole KUUMA- on ihanaa mutta viileässä on paras nukkua.

Vierailija
34/35 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja annappa jos pistäisin mun käsivarret ja jalat paljastavat vaatteet niin sinä valittaisit, että miksi läskit ei voi peittää läskejänsä. Mikään ei näköjään ole hyvä.

Itseasiassa vähän lihavampi nainen kiihottaa minua enemmän kuin laiha. Sinulla on oikeus liikkua tuolla viileissä vaatteissa.

Vierailija
35/35 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan ole yhtään kuuma - verhot kiinni olevien ikkunoiden edessä ja kattotuuletin viuhuu yötäpäivää.

Saunaan en sentään mennyt, vaan kävin viileässä suihkussa.

Hyvää Juhannusta kaikille!

T: Vantaa, kerrostalo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan