Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen voi "voittaa" itselleen?!

Vierailija
21.06.2019 |

Haluan, että mies valitsee minut eikä toista kilpakosijaa. :D miten voin olla superhyvä nainen, parempi kuin se toinen? Oonhan mä toisaalta jo valmiiksi aika suloinen ja miellyttävä jo valmiiksi, et se varmaan auttaa;) Mutta olen aika ujo aluksi uusien ihmisten kanssa ja pelkään, että sen takia mua voidaan pitää tylsänä. Ja olen vähän sellainen ailahteleva, että heti jos on jotain hormoniheittoa niin olen vähäpuheinen mutta siis ihan ystävällinen kumminkin. Paljonkohan miehiä yleensä häiritsee tuollainen? Olen melko varma että seksin saralla en edes voi enää parantaa, olen halukas ja näyttänytkin sen miehelle, suostunut kaikkeen ym. panostanut. Ärsyttää ja haluan sen toisen muijan pois kuvioista (ei niillä siis mitään parisuhdetta ole miehen kanssa, eli älkää kivittäkö)
Miten voisin olla ns. rohkeampi ja keskustelevampi miehen seurassa?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin kuin taxeja.Yhden jätät, niin nurkan takana on taxitolppa jossa jonossa taxeja.Ja lisää voi tilata

Ap

Naisten markkinat.Parempi mies odottaa.Jätä tuo k*m

Aika karua 😂 ap

Mutta totta. Laadusta en mene takuuseen

Vierailija
102/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin kuin taxeja.Yhden jätät, niin nurkan takana on taxitolppa jossa jonossa taxeja.Ja lisää voi tilata

Ap

Naisten markkinat.Parempi mies odottaa.Jätä tuo k*m

Mitäs kun se tietty mies onkin lentokone?

Ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä ap idiootti?Vai miksi muuten annat kohdella itseäsi noin huonosti?Ei ole sen arvoinen, pistä mäkeen!

Vierailija
104/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista. En ole uskis, mutta tänä juhannuksena ristin käteni ap:n puolesta. Rukoilen, että hän tulee järkiinsä, hulluushan tuosta paistaa ja kauas.

Vierailija
105/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka valitsisi sinut, jatkaisi samaa käytöstä, ja kävisi paneskelemassa ympäri kyliä. Et saa hänestä millään hyvää miestä itsellesi. Hän kohtelee sinua huonosti nyt ja aina, jos jäät tuohon roikkumaan. Anna olla. Hän ei ole arvoisesi.

Vierailija
106/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa miehessä ei ole mitään voitettavaa!

Vierailija
107/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, täältä ei vissiin sitten saa neuvoja tai tukea, pään aukomista ja oksentelua ja hyittelyä vain. Mitä se teille kuuluu miten olen ihmissuhteissani? Jos ette osaa vastailla kysymyksiini niin pitäkää mielipiteenne itsellä ne, jos saan pyytää. Ap

Kerro miksi miehellä on toisia naisia, jos valitsisi sinut? Et kestä totuutta, siitähän on kysymys. Et kestä totuutta siitä, että mies on tehnyt valintansa.

Kysymys on siitä, että et tajua mikä tässä on oleellista. Hän haluaa vastauksia kysymykseen, ei jaarittelua asian vierestä. Piste.

Vierailija
108/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vaan ap, mutta mitä sinä oikeasti ajattelet vai ajatteletko mitään. Minä olen ihastunut yhteen naiseen ja ei millään pahalla mutta te kaikki muut ette ole mitään siihen verrattuna, se on kaunein ja älykkäin olento mitä maailmassa on.  Miksi katselisin muita kun ei kukaan muu ole hän? Sinä olet tyrkyttämässä itseäsi ihmiselle jolle olet pelkkä vaihtoehto muiden joukossa.

Juu siis en mä elä tuollaista Harlekiini -elämää, ei mulla oo sellaista mentaliteettia. En itsekään ajattele kenestäkään miehestä, että se on nyt joku maailman ihanin prinssi eikä muita voi koskaan olla. 🙈 Mutta tämä mies olisi ihana saada omaksi, hän on ihana. Hyvin on "tyrkytykseni" hälle kelvannut ja itsekin tyrkyttää itseään välillä. ;) Ap

Hiukan säälittävää  tuollainen "tyrkytys", sorry! Toivottavasti löydät jonkun ihana ilman tyrkkypelejäkin.

Vierailija
109/109 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, minkä ikäinen oikein olet? Tuo touhu nimittäin kuulostaa just siltä toivottomien tapausten jahtaamiselta, jonka useimmat oppivat lopettamaan vain kantapään kautta, ja sinä et näemmä ole vielä oppinut. Ymmärrän, että oot tosi ihastunut ja ettet haluaisi kuulla tätä, mutta kuuntele silti: toi ei tule toimimaan, lopeta ajoissa. Meikäläinen on nyt 26 eli täällä aika monien silmissä varmaan vielä melko pikkukakara ja miekin osaan kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että kaivat vaan omaa sydäntäsi pala palalta irti rinnasta.

Sanoit tuossa aiemmin, ettet haikaile missään satu-Harlekiini-pilvilinnoissa. No mitäs sitten nyt teet? Kuolaat tyyppiä, joka ei ole suhun rakastunut ja haaveilet täällä tulevaisuudesta, jossa hän yhtäkkiä rakastuukin sinuun unohtaen muut naisensa. Mitäs muuta tuo juuri on kuin pilvilinnojen rakentelua?

Naiset voi vallan mainiosti tehdä aloitteita itsekin, olen siinä kanssasi täysin samaa mieltä. Siksi vastaankin kysymykseesi, miten miehen voi voittaa itselleen, tällä ohjeella: Pyydä sitä treffeille ja kerro hänelle haluavasi tapailla ilman muita. Ja jos tulee pakit, usko häntä ja aloita eteenpäin meno.

Ihan oikeasti, aito rakkaus ei koskaan vaadi alkaakseen mitään kikkailuja tai ole mikään kilpailu: jos se tuntuu kilpailulta, on todellisuudessa jo "hävinnyt". Maailmassa tulee eteen kyllä sellaisiakin miehiä, joita siun ei tarvitse yrittää voittaa itsellesi. Hyvää juhannusta! ♡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä