Miten miehen voi "voittaa" itselleen?!
Haluan, että mies valitsee minut eikä toista kilpakosijaa. :D miten voin olla superhyvä nainen, parempi kuin se toinen? Oonhan mä toisaalta jo valmiiksi aika suloinen ja miellyttävä jo valmiiksi, et se varmaan auttaa;) Mutta olen aika ujo aluksi uusien ihmisten kanssa ja pelkään, että sen takia mua voidaan pitää tylsänä. Ja olen vähän sellainen ailahteleva, että heti jos on jotain hormoniheittoa niin olen vähäpuheinen mutta siis ihan ystävällinen kumminkin. Paljonkohan miehiä yleensä häiritsee tuollainen? Olen melko varma että seksin saralla en edes voi enää parantaa, olen halukas ja näyttänytkin sen miehelle, suostunut kaikkeen ym. panostanut. Ärsyttää ja haluan sen toisen muijan pois kuvioista (ei niillä siis mitään parisuhdetta ole miehen kanssa, eli älkää kivittäkö)
Miten voisin olla ns. rohkeampi ja keskustelevampi miehen seurassa?
Kommentit (109)
Peräreiän valkaisu kannattaa aina. Sit vielä jotain sateenkaarenväristä glitteriä niin avot!
Just, täältä ei vissiin sitten saa neuvoja tai tukea, pään aukomista ja oksentelua ja hyittelyä vain. Mitä se teille kuuluu miten olen ihmissuhteissani? Jos ette osaa vastailla kysymyksiini niin pitäkää mielipiteenne itsellä ne, jos saan pyytää. Ap
Päivänselvästi et riitä miehelle.
Ole oma itsesi.
Ja muista ettå parasta seksiä voi saada vain yhdeltä.
Jos todella haluat hänet, pane (kirjaimellisesti) parastasi ja näytä kuinka paljon hänet haluvat
Vierailija kirjoitti:
Just, täältä ei vissiin sitten saa neuvoja tai tukea, pään aukomista ja oksentelua ja hyittelyä vain. Mitä se teille kuuluu miten olen ihmissuhteissani? Jos ette osaa vastailla kysymyksiini niin pitäkää mielipiteenne itsellä ne, jos saan pyytää. Ap
Kerro miksi miehellä on toisia naisia, jos valitsisi sinut? Et kestä totuutta, siitähän on kysymys. Et kestä totuutta siitä, että mies on tehnyt valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Peräreiän valkaisu kannattaa aina. Sit vielä jotain sateenkaarenväristä glitteriä niin avot!
Tämä!
Todista miehelle panostavasi edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Mies panee jotakuta toistakin, ja sä vain haluat olla sille mahdollisimman ihana?
Tottakai hän haluaa kun kyse on jännästä panomiehestä. Jos mies on kiltti ja omistautuu yhdelle naiselle niin ei sellainen sytytä naista. Itseasiassa nainen pettää todennäköisesti sellaista miestä.
Siis hyi hemmetti minkälaisia teistä naisista on tullut ugh!
Vierailija kirjoitti:
Jos mies valitsisi sinut, niin olisi nytkin sinun kanssasi.
Öö.. paitsi ettei olisi, koska ei ole sovittukaan viettävämme aikaa tänään yhdessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miksi miehellä on toisia naisia, jos valitsisi sinut? Et kestä totuutta, siitähän on kysymys. Et kestä totuutta siitä, että mies on tehnyt valintansa.
Miehellä on toisia naisia koska en ole "kieltänyt" ettei saa olla enkä ole edes ottanut vielä puheeksi, että haluaisin vakavan suhteen hänen kanssaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Mies panee jotakuta toistakin, ja sä vain haluat olla sille mahdollisimman ihana?
Tottakai hän haluaa kun kyse on jännästä panomiehestä. Jos mies on kiltti ja omistautuu yhdelle naiselle niin ei sellainen sytytä naista. Itseasiassa nainen pettää todennäköisesti sellaista miestä.
Mä olenkin jännä panonainen! 🙄 Ei vaan oikeesti, keksikää jotain uusia termejä välillä jännän naisvihanne keskellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämmöiseen bimboaloitukseen viitsii tosissaan vastata...
Vierailija kirjoitti:
Ole oma itsesi.
Ja muista ettå parasta seksiä voi saada vain yhdeltä.
Jos todella haluat hänet, pane (kirjaimellisesti) parastasi ja näytä kuinka paljon hänet haluvat
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämmöiseen bimboaloitukseen viitsii tosissaan vastata...
Aina fiksumpi olen kuin sinä! 😘 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olenkin jännä panonainen! 🙄 Ei vaan oikeesti, keksikää jotain uusia termejä välillä jännän naisvihanne keskellä. Ap
Jos pystyt kumoamaan väitteeni niin en kirjoita enään koskaan näistä jutuista. Yksikään nainen ei ole vielä pystynyt eikä pysty, koska totuutta ei pysty kumoamaan.
En todellakaan jaksanut lukea noin pitää aloitusta, mutta ainoa keino on olla ihan oma ja aito itsesi. Miksi ihmeessä sä edes haluaisit "voittaa" miehen jolle et kelpaa omana itsenäsi ja kaikkine karvoinesi? Millainen parisuhde siitä edes tulisi, jos sun pitäisi olla aina erilainen/parempi kuin mitä aidosti olet ja jatkuvasti tietynlaisella epämukavuusalueella? Sehän olisi muutenkin ihan h*lvettiä olla miehen kanssa, joka vilkuilisi jatkuvasti parempaa ja jolla olisi ottajia jokaiselle sormelle.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt kumoamaan väitteeni niin en kirjoita enään koskaan näistä jutuista. Yksikään nainen ei ole vielä pystynyt eikä pysty, koska totuutta ei pysty kumoamaan.
Sun "väite" on vaan katkeraa lässytystä, ei sellaista tarvitse erikseen kumota. Ap
Tulet ap pettymään vielä monesti jos oli tekstisi tuo että mielestäsi ihmisten saamiseen pitää panostaa. Asia kun on niin että jos joku ei luonasi ilman kuperkeikkoja pysy niin ei tule pysymäänkään. Väkisin yrittämällä voit ostaa lisäaikaa toisena heilana mutta et saavuttaa mitään pysyvää. Mitä tulee siihen ettet ole pyytänyt että alkaisitte vakavasti olla kahdestaan niin pitäisihän tuo pyytämättäkin tajuta. 😄 Jos et itse halua tapailla muita niin miksi et heti pyytäisi, saat sitten rehellisen vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on toisia naisia koska en ole "kieltänyt" ettei saa olla enkä ole edes ottanut vielä puheeksi, että haluaisin vakavan suhteen hänen kanssaan. Ap
No mutta hän olisi varmasti miehenä ottanut jo asian puheeksi, jos haluaisi jotain vakavaa. Jos ihmistä kiinnostaa toinen todella paljon, niin silloin ei ole muita, vaan haluaa olla sen tietyn ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies haluaisi olla sinun kanssa, kun hänellä on muita?
Miksi kukaan haluaisi miehen jolla on ja/tai joka haluaa muita? Tietysti jos kaipaa elämäänsä turhaa draamaa, p#skaa, epävarmuutta ja sydänsurua niin silloin ihan jees idea..
Miksi mies haluaisi olla sinun kanssa, kun hänellä on muita?