Miten miehen voi "voittaa" itselleen?!
Haluan, että mies valitsee minut eikä toista kilpakosijaa. :D miten voin olla superhyvä nainen, parempi kuin se toinen? Oonhan mä toisaalta jo valmiiksi aika suloinen ja miellyttävä jo valmiiksi, et se varmaan auttaa;) Mutta olen aika ujo aluksi uusien ihmisten kanssa ja pelkään, että sen takia mua voidaan pitää tylsänä. Ja olen vähän sellainen ailahteleva, että heti jos on jotain hormoniheittoa niin olen vähäpuheinen mutta siis ihan ystävällinen kumminkin. Paljonkohan miehiä yleensä häiritsee tuollainen? Olen melko varma että seksin saralla en edes voi enää parantaa, olen halukas ja näyttänytkin sen miehelle, suostunut kaikkeen ym. panostanut. Ärsyttää ja haluan sen toisen muijan pois kuvioista (ei niillä siis mitään parisuhdetta ole miehen kanssa, eli älkää kivittäkö)
Miten voisin olla ns. rohkeampi ja keskustelevampi miehen seurassa?
Kommentit (109)
Miksi alennut kilpailemaan miehestä?
urpo leppänen voitti joskkus arvalla kynän.
Saat sen, mistä luovut.
Yritä päästä eroon pakkomielteestä yhteen mieheen. Anna hänen mennä. Kaikki miehet tulevat takaisin. Ennemmin tai myöhemmin.
Kilpailisivatpa naiset minustakin, mutta eivät kilpaile koska olen paska luonne ja siksi luen vauva.fi:tä juhannuksena lievittääkseni yksinäisyyttäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa, että on olet keski-ikäinen, tai pikemminkin ajattelu suoraan jostain 50-luvulta. Ja voi, älä surkuttele mua yhtään. En halua kokea mitään 50-luvun henkistä maalaisriiuuta. :D :D Nykyään on kuule ihan normaalia ja hyväksyttävää naisenkin olla aloitteellinen. Eikä se tee hänestä mitään tyrkyttäjää. Yksikään mies ei ole valittanut käänteisestä dynamiikasta mitään, oikein mielissään ovat olleet ja halunneet mua. Minua ei myöskään kiinnosta miehet, joiden miehisyys kärsisi sellaisesta. En pidä sellaista kovinkaan miehekkäänä/seksikkäänä. Ap
Keski-ikäisenä olin teini 80-luvulla ja ryyppäsin bileissä. Koko 90-luku meni diskoissa. Olen ollut vaikka kuinka aloitteellinen ja harrastanut paljon yhdenyönsuhteita. Olen yrittänyt "voittaa" miehiä itselleni ihan niin kuin sinäkin suunnittelet aloitusviestissä.
Yritin kuvata sitä, että se ei vaan toimi. Vasta se toimi, kun tapasi sen unelmien miehen ja hän piti minua unelmien naisena ja teki kaikkenss saadakseen minut. Se on se dynamiikka, joka luo jännitettä, mies tavoittelee ja hurmaa naista. Huomaat sen itsekin jossain vaiheessa. Kyse ei ole ahdasmielisyydestä vaan kokemuksesta. Keski-ikäisenä minulla on kokemusta miehistä paljon enemmän kuin sinulla. Neuvoni on jatkaa eteenpäin. Jos tuo mies on sinulle se oikea, niin hän tulee perässä. Ellei tule, ei ole oikea, vaan joku muu on.
Miehet on niin kuin taxeja.Yhden jätät, niin nurkan takana on taxitolppa jossa jonossa taxeja.Ja lisää voi tilata
Ap
Naisten markkinat.Parempi mies odottaa.Jätä tuo k*m
Jos haluat ap olla jalkarätti, niin jääppä "suhteeseen"
Mikä v-un haaremin sulttaani sulla on kierroksessa.Pistä kiertoon.Masilma on täynnä miehiä, senkun valkkaat parhaat päältä, miksi tyytyä k-päähän?
Haluatko saada jonkun skupuolitaidin vai oletko vaan masokisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa, että on olet keski-ikäinen, tai pikemminkin ajattelu suoraan jostain 50-luvulta. Ja voi, älä surkuttele mua yhtään. En halua kokea mitään 50-luvun henkistä maalaisriiuuta. :D :D Nykyään on kuule ihan normaalia ja hyväksyttävää naisenkin olla aloitteellinen. Eikä se tee hänestä mitään tyrkyttäjää. Yksikään mies ei ole valittanut käänteisestä dynamiikasta mitään, oikein mielissään ovat olleet ja halunneet mua. Minua ei myöskään kiinnosta miehet, joiden miehisyys kärsisi sellaisesta. En pidä sellaista kovinkaan miehekkäänä/seksikkäänä. Ap
Keski-ikäisenä olin teini 80-luvulla ja ryyppäsin bileissä. Koko 90-luku meni diskoissa. Olen ollut vaikka kuinka aloitteellinen ja harrastanut paljon yhdenyönsuhteita. Olen yrittänyt "voittaa" miehiä itselleni ihan niin kuin sinäkin suunnittelet aloitusviestissä.
Yritin kuvata sitä, että se ei vaan toimi. Vasta se toimi, kun tapasi sen unelmien miehen ja hän piti minua unelmien naisena ja teki kaikkenss saadakseen minut. Se on se dynamiikka, joka luo jännitettä, mies tavoittelee ja hurmaa naista. Huomaat sen itsekin jossain vaiheessa. Kyse ei ole ahdasmielisyydestä vaan kokemuksesta. Keski-ikäisenä minulla on kokemusta miehistä paljon enemmän kuin sinulla. Neuvoni on jatkaa eteenpäin. Jos tuo mies on sinulle se oikea, niin hän tulee perässä. Ellei tule, ei ole oikea, vaan joku muu on.Minä taas en koskaan ole ollut mikään ryyppääjä, vaan olen saanut selväpäisiä miehiä, selvinpäin. Eivätkä ole olleet yhdenyönsuhteita, vaan seksisuhteita joissa on ollut muutakin kivaa yhdessäoloa ja keskustelua. Sori mutta itse en ole sen tyyppinen ihminen, että uskoisin johonkin unelmakuvioihin. Kiitos silti vastauksistasi. Ap
Tämä ketju taas jälleen kerran todistaa sen että miehillä ei tee yhtään mitään, siis ei mitään.Patterilla toimiva vehje hoitaa miesten hommat paljon paljon paremmin.Ja kun et tarvitse voit laittaa lastikkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin kuvata sitä, että se ei vaan toimi. Vasta se toimi, kun tapasi sen unelmien miehen ja hän piti minua unelmien naisena ja teki kaikkenss saadakseen minut. Se on se dynamiikka, joka luo jännitettä, mies tavoittelee ja hurmaa naista. Huomaat sen itsekin jossain vaiheessa. Kyse ei ole ahdasmielisyydestä vaan kokemuksesta. Keski-ikäisenä minulla on kokemusta miehistä paljon enemmän kuin sinulla. Neuvoni on jatkaa eteenpäin. Jos tuo mies on sinulle se oikea, niin hän tulee perässä. Ellei tule, ei ole oikea, vaan joku muu on.Minä taas en koskaan ole ollut mikään ryyppääjä, vaan olen saanut selväpäisiä miehiä, selvinpäin. Eivätkä ole olleet yhdenyönsuhteita, vaan seksisuhteita joissa on ollut muutakin kivaa yhdessäoloa ja keskustelua. Sori mutta itse en ole sen tyyppinen ihminen, että uskoisin johonkin unelmakuvioihin. Kiitos silti vastauksistasi. Ap
No jos et usko, niin älä anna kpään kusettaa.Sano heipat
Iiihana mies.Hri ihan oikeesti: sika mikä sika
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju taas jälleen kerran todistaa sen että miehillä ei tee yhtään mitään, siis ei mitään.Patterilla toimiva vehje hoitaa miesten hommat paljon paljon paremmin.Ja kun et tarvitse voit laittaa lastikkoon
Kyllä samaa mieltä.Elämä helpompaa ilman miehiä. Itseään ja omaa kpäänsä ne vaan ajattelee.Itsekkkäitä mkkuja kaikki!
Miehiä ei tarvita kuin siitossonneiksi, ei muuhun tarkoitukseen
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin kuin taxeja.Yhden jätät, niin nurkan takana on taxitolppa jossa jonossa taxeja.Ja lisää voi tilata
Ap
Naisten markkinat.Parempi mies odottaa.Jätä tuo k*m
Aika karua 😂 ap
Vierailija kirjoitti:
No eikä! Miehet on ihania. Ap
Yritä olla sen toisen naisen vastakohta. Se ei takaa toivottua lopputulosta, mutta jos olette samanlaisia niin miten mies osaisi päättää kumman ottaa. Olemalla erilainen ainakin erotut siitä toisesta.
Taudin moisesta naistenpyörittäjästä saa