Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen voi "voittaa" itselleen?!

Vierailija
21.06.2019 |

Haluan, että mies valitsee minut eikä toista kilpakosijaa. :D miten voin olla superhyvä nainen, parempi kuin se toinen? Oonhan mä toisaalta jo valmiiksi aika suloinen ja miellyttävä jo valmiiksi, et se varmaan auttaa;) Mutta olen aika ujo aluksi uusien ihmisten kanssa ja pelkään, että sen takia mua voidaan pitää tylsänä. Ja olen vähän sellainen ailahteleva, että heti jos on jotain hormoniheittoa niin olen vähäpuheinen mutta siis ihan ystävällinen kumminkin. Paljonkohan miehiä yleensä häiritsee tuollainen? Olen melko varma että seksin saralla en edes voi enää parantaa, olen halukas ja näyttänytkin sen miehelle, suostunut kaikkeen ym. panostanut. Ärsyttää ja haluan sen toisen muijan pois kuvioista (ei niillä siis mitään parisuhdetta ole miehen kanssa, eli älkää kivittäkö)
Miten voisin olla ns. rohkeampi ja keskustelevampi miehen seurassa?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, luultavasti mies olisi sinusta kiinnostuneempi, jos et yrittäisi noin paljon. Yrität kaikkesi, suostut kaikkeen. Olet siis helppo ja aina saatavilla, teet mitä vain miehen eteen. Sellainen voi oikeasti vähentää kiinnostavuuttasi. Jos mies nyt "saisi" sinut, niin hän ei tuntisi saavuttaneensa/onnistuneensa, koska olet ollut ihan tyrkyllä tarjoamassa itseäsi koko ajan. Useat miehet tuntuvat tykkäävän siitä, että onnistuvat "nappaamaan" jonkun, jonka "saaminen" ei ole ihan itsestäänselvyys.

Se, että ei ole aina saatavilla, että on omaa elämää eikä roiku toisessa, lisää useimmiten kiinnostavuutta. Olen huomannut lähes kaikissa tapailuissani, että jos tulee jostain syystä vastailtua vähän vähemmän innokkaasti viesteihin tai vaikka sanottua että on tällä viikolla vähän enemmän kiireitä jne., niin miehet senkun yrittävät entistä kovemmin ja ovat entistä kiinnostuneempia.

En tarkoita että pitää pelata jotain pelejä ja leikkiä vaikeaa, vaan ihan arvostaa itseään ja muita tärkeitä asioita elämässään sen verran, että keskittyy myös niihin eikä tee jostain tapailumiehestä koko elämänsä keskipistettä.

Kiitos tosi paljon, tää antoi ajateltavaa.

Vierailija
62/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä. Elääkö ap jossain operetissa?? Miten joku voi ajatella noin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä. Elääkö ap jossain operetissa?? Miten joku voi ajatella noin :D

"Miten joku voi ajatella noin", varmaan raskasta olla noin ahdasmielinen ihminen... Ap

Vierailija
64/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on hanurista, ei enää koskaan kiitos. Panna voi , jos haluaa. Itseä sekin alkaa jo epäilyttämään, että haluanko edes sitä

M

Vierailija
65/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteet on hanurista, ei enää koskaan kiitos. Panna voi , jos haluaa. Itseä sekin alkaa jo epäilyttämään, että haluanko edes sitä

M

Älä nyt luovu toivosta! Etkä ainakaan panematta voi olla! ;D Ap

Vierailija
66/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen voi voittaa omaksi olemalla ihanampi kuin se kilpakosija. Mies nauttii visuaalisesti sinusta. Panosta ulkonäköön, vaatteisiin ja kauniisiin alusvaatteisiin, mutta ole oma herttainen itsesi. Ole optimisti. Älä roiku miehessä. Älä koko ajan soita tai viestittele miehelle. Anna miehen kaivata sinua. Anna miehelle tilaa. Opiskele ja kehitä itseäsi. Ole kiinnostava. Harrasta ja tee itsenäisesti mielenkiintoisia asioita, joista voit sitten kertoa miehelle jälkikäteen. Älä kuitenkaan kieltäydy seksistä miehen kanssa. Mies ei halua tulla torjutuksi. Tehkää yhdessä asioita. Pian mies huomaa, että sinä riität hänelle ja hän tarvitsee sinua kumppanikseen. 

Vierailija
67/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ansainnut hyvää miestä. Toivottavasti kuolet yksin.

Minusta taas kuulostaa siltä, että ap:n tavoittelema mies EI ole erityisen hyvä mies. 

Ap taitaa olla vielä melko nuori, joten kommenttisi on julma ja asiaton. 

Vierailija
68/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisesti "harlekiini-tyyliin" naimisissa ja kemiaa riittää yhä keski-ikäisenäkin.

Siinä osui kaksi asiaa kohdalleen heti alussa. Pidin miestä heti ensisilmäyksellä maailman komeimpana ja sexyimpänä miehenä ja ihastuin heti. Myös mies ajatteli samalla lailla minusta heti kohdattuamme.

Olin toivottoman ujo, joten suhde syntyi vain sen snsiosts, että mies päätti valloittaa minut itselleen, hän oli hyvin määrätietoinen ja tavoitteli aktiivisesti saadakseen minut. Tunsin itseni todella halutuksi. Olin siis haaste miehelle ilman pelaamista, ujouden takia. Edelleen koen niin, että naisena halutuksi itsensä kokeminen on välttämätön pohja suhteelle. Mies taas saa virtaa siitä, että kokee onnistuvansa. Dynamiikka menee romantiikassa väärin päin, jos nainen tavoittelee ja mies paistattelee huomiossa.

Toivottavasti ap saa kokea saman joskus. Sitä ennen minullakin oli noita epätoivoisia tuhoontuomittuja "miten saan miehen ihastumaan itseeni"-virityksiä, joka ap:lla on nyt meneillään. Ne eivät koskaan onnistuneet, eivätkä tehneet onnellisiksi.

Vierailija
69/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin miehen heti kilpakosijalle.Jos oikeesti toisesta välittää,niin siihen ei kolmatta pyörää mahdu :)

Vierailija
70/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma on ettei hän halua kuin tietynlaisia vastauksia ja haluaa ummistaa korvansa ja silmänsä tosiasioilta.

Älä yritä liikaa. Keskity muihin miehiin. Mies joko tulee perässäsi tai sitten ei. Älä tee hänestä pakkomiellettä, koska jos on missio voittaa joku ihastus itselle, se menee hyvin helposti jahtaamisen puolelle. Deittaile muita sen sijaan että yrittäisit liikaa tuota yhtä. Suhteelle ei ole hyvä lähtökohta yksipuolinen tavoittelu. Jos ei ole kiinnostunut sinusta enemmän kuin muista, millainen suhde siitä tulisi? Onneton ja epätasapainoinen.

Vierailija
71/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mies pyörittää toistakin naista ja ilmeisesti vielä julkisesti kertoo, että ei ole ap:sta kovin kiinnostunut eikä ainakaan rakastunut. Ap:n kannattaa vahvistaa omaa itsetuntoaan ja unohtaa koko mies. Tuossa menee vielä pahasti rikki, jos ei osaa luovuttaa ajoissa.

Vierailija
72/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sulle on tärkeempää: se, että saat juuri tän tietyn miehen vai se, että "voitat" ja toinen nainen jää nuolemaan näppejään? Veikkaan jälkimmäistä, kun noin kovasti haluat olla parempi

Vierailija
73/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän auttaa se, että tuntee kilpailijansa tosi hyvin. Sitten vaan on parempi. Omassa tapauksessa riitti se etten ryypännyt ja jakanut kännissä pimppaa yleisesti.

Vierailija
74/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellisesti "harlekiini-tyyliin" naimisissa ja kemiaa riittää yhä keski-ikäisenäkin.

Siinä osui kaksi asiaa kohdalleen heti alussa. Pidin miestä heti ensisilmäyksellä maailman komeimpana ja sexyimpänä miehenä ja ihastuin heti. Myös mies ajatteli samalla lailla minusta heti kohdattuamme.

Olin toivottoman ujo, joten suhde syntyi vain sen snsiosts, että mies päätti valloittaa minut itselleen, hän oli hyvin määrätietoinen ja tavoitteli aktiivisesti saadakseen minut. Tunsin itseni todella halutuksi. Olin siis haaste miehelle ilman pelaamista, ujouden takia. Edelleen koen niin, että naisena halutuksi itsensä kokeminen on välttämätön pohja suhteelle. Mies taas saa virtaa siitä, että kokee onnistuvansa. Dynamiikka menee romantiikassa väärin päin, jos nainen tavoittelee ja mies paistattelee huomiossa.

Toivottavasti ap saa kokea saman joskus. Sitä ennen minullakin oli noita epätoivoisia tuhoontuomittuja "miten saan miehen ihastumaan itseeni"-virityksiä, joka ap:lla on nyt meneillään. Ne eivät koskaan onnistuneet, eivätkä tehneet onnellisiksi.

Kyllä huomaa, että on olet keski-ikäinen, tai pikemminkin ajattelu suoraan jostain 50-luvulta. Ja voi, älä surkuttele mua yhtään. En halua kokea mitään 50-luvun henkistä maalaisriiuuta. :D :D Nykyään on kuule ihan normaalia ja hyväksyttävää naisenkin olla aloitteellinen. Eikä se tee hänestä mitään tyrkyttäjää. Yksikään mies ei ole valittanut käänteisestä dynamiikasta mitään, oikein mielissään ovat olleet ja halunneet mua. Minua ei myöskään kiinnosta miehet, joiden miehisyys kärsisi sellaisesta. En pidä sellaista kovinkaan miehekkäänä/seksikkäänä. Ap

Vierailija
75/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen voi voittaa omaksi olemalla ihanampi kuin se kilpakosija. Mies nauttii visuaalisesti sinusta. Panosta ulkonäköön, vaatteisiin ja kauniisiin alusvaatteisiin, mutta ole oma herttainen itsesi. Ole optimisti. Älä roiku miehessä. Älä koko ajan soita tai viestittele miehelle. Anna miehen kaivata sinua. Anna miehelle tilaa. Opiskele ja kehitä itseäsi. Ole kiinnostava. Harrasta ja tee itsenäisesti mielenkiintoisia asioita, joista voit sitten kertoa miehelle jälkikäteen. Älä kuitenkaan kieltäydy seksistä miehen kanssa. Mies ei halua tulla torjutuksi. Tehkää yhdessä asioita. Pian mies huomaa, että sinä riität hänelle ja hän tarvitsee sinua kumppanikseen. 

Kiitos, tää oli hyvä.

Vierailija
76/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän auttaa se, että tuntee kilpailijansa tosi hyvin. Sitten vaan on parempi. Omassa tapauksessa riitti se etten ryypännyt ja jakanut kännissä pimppaa yleisesti.

Jaahas. ;D minulla on kanssa aika yksi iso valtti, en ole yh jolla on liuta muksuja. Ap

Vierailija
77/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi sulle on tärkeempää: se, että saat juuri tän tietyn miehen vai se, että "voitat" ja toinen nainen jää nuolemaan näppejään? Veikkaan jälkimmäistä, kun noin kovasti haluat olla parempi

No jos nyt välttämättä haluat tietää niin..............

I want that man.

Vierailija
78/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä lähtisi kilpailemaan miehestä, jonka olen jo hävinnyt toiselle naiselle. Oot vain yksi pano muiden joukossa ja jos sulla on ikinä mitään arvoa ollut miehen silmissä, niin se oli vain uutuudenviehätystä ja vaihtelua, joka on jo menetetty.

Muuten tekisin kyllä kaikkeni ollakseni paras versio itsestäni, mutta pelkästään sen takia, että löydän jonkun paremman miehen.

Vierailija
79/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa, että on olet keski-ikäinen, tai pikemminkin ajattelu suoraan jostain 50-luvulta. Ja voi, älä surkuttele mua yhtään. En halua kokea mitään 50-luvun henkistä maalaisriiuuta. :D :D Nykyään on kuule ihan normaalia ja hyväksyttävää naisenkin olla aloitteellinen. Eikä se tee hänestä mitään tyrkyttäjää. Yksikään mies ei ole valittanut käänteisestä dynamiikasta mitään, oikein mielissään ovat olleet ja halunneet mua. Minua ei myöskään kiinnosta miehet, joiden miehisyys kärsisi sellaisesta. En pidä sellaista kovinkaan miehekkäänä/seksikkäänä. Ap

Niin, ne miehet olivat mielissään, panivat sua ja jatkoivat matkaa.

Vierailija
80/109 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ne miehet olivat mielissään, panivat sua ja jatkoivat matkaa.

Enemmänkin että minä jatkoin matkaa;) Ihan turhaan muutenkaan yrität mustamaalata mua säälittävästi joksikin "huonoksi" naiseksi. Tosi kivaa on ollut miesten kanssa, kadehdipa sitä! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan