Miten miehen voi "voittaa" itselleen?!
Haluan, että mies valitsee minut eikä toista kilpakosijaa. :D miten voin olla superhyvä nainen, parempi kuin se toinen? Oonhan mä toisaalta jo valmiiksi aika suloinen ja miellyttävä jo valmiiksi, et se varmaan auttaa;) Mutta olen aika ujo aluksi uusien ihmisten kanssa ja pelkään, että sen takia mua voidaan pitää tylsänä. Ja olen vähän sellainen ailahteleva, että heti jos on jotain hormoniheittoa niin olen vähäpuheinen mutta siis ihan ystävällinen kumminkin. Paljonkohan miehiä yleensä häiritsee tuollainen? Olen melko varma että seksin saralla en edes voi enää parantaa, olen halukas ja näyttänytkin sen miehelle, suostunut kaikkeen ym. panostanut. Ärsyttää ja haluan sen toisen muijan pois kuvioista (ei niillä siis mitään parisuhdetta ole miehen kanssa, eli älkää kivittäkö)
Miten voisin olla ns. rohkeampi ja keskustelevampi miehen seurassa?
Kommentit (109)
Se valitsee sut jos se haluaa sut. Ole oma itsesi. Et kai halua sitä teeskentelemällä jotain sellaista mitä et ole? Jäät siitä kiinni ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Se valitsee sut jos se haluaa sut. Ole oma itsesi. Et kai halua sitä teeskentelemällä jotain sellaista mitä et ole? Jäät siitä kiinni ennemmin tai myöhemmin.
Siis en tarkoitakaan että rupeaisin teeskentelemään täysin eri ihmistä kuin oikeasti olen. Olla vaan parhaimmillani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en tarkoitakaan että rupeaisin teeskentelemään täysin eri ihmistä kuin oikeasti olen. Olla vaan parhaimmillani. Ap
Ja noh, mun mielestä se nyt ei vaan riitä, että vaatimattomasti on vaan oma itsensä vaan täytyy tehdä sen eteen töitä että saa haluamansa. Täytyy nähdä vaivaa sen toisen ihmisen eteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole ansainnut hyvää miestä. Toivottavasti kuolet yksin.
Kelatkaa, joku käyttää kauniin kesäpäivän tällaisten viestien kirjoitteluun. Taitaa joku toinen kuin ap tehdä yksinäistä kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Mies panee jotakuta toistakin, ja sä vain haluat olla sille mahdollisimman ihana?
En mä nyt siis ihan varma ole, että panee mutta melko varmasti. Ei se tosiaan ole mulle sillä tavalla mikään maailmaa suurempi ongelma, en ole yhtään mustis ihminen mutta tietysti haluaisin sen miehen kokonaan itselleni :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja noh, mun mielestä se nyt ei vaan riitä, että vaatimattomasti on vaan oma itsensä vaan täytyy tehdä sen eteen töitä että saa haluamansa. Täytyy nähdä vaivaa sen toisen ihmisen eteen. Ap
Mitä vaivaa se näkee sun eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa, joku käyttää kauniin kesäpäivän tällaisten viestien kirjoitteluun. Taitaa joku toinen kuin ap tehdä yksinäistä kuolemaa.
Mitä se sinua liikuttaa mitä täällä kirjoittelen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rehellisesti yhtään mitään, analyysiä voi silti aina heittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raakkaa munakarvat ja käyttää silmänympärysvoidetta. Ap
Olisi varmaan rentoa ja antoisaa olla suhteessa jossa on joutunut teeskentelemään saadakseen toisen itselleen. Koska siitä on kyse jos haluat muuttua rohkeammaksi ja keskustelevammaksi kuin oikeasti olet. Sen lisäksi teeskentely on läpinäkyvää ja voi koitua häviöksesi mittelössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai sä itselles kirjottele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raakkaa munakarvat ja käyttää silmänympärysvoidetta. Ap
No huhhuh... Miten voi noin paljon ärsyttää tämäkin jotakuta? Voitko ystävällisesti mennä muualle tästä keskustelusta ja lakata leikkimästä minua, kiiitoos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa nähdä surillinen, yksinäinen entinen ihminen, josta olisi pienellä yrittämisellä voinut tulla jotain.
Nyt olet pelkkä nolla jonka poismenoa ei huomaisi edes oma suku.
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan rentoa ja antoisaa olla suhteessa jossa on joutunut teeskentelemään saadakseen toisen itselleen. Koska siitä on kyse jos haluat muuttua rohkeammaksi ja keskustelevammaksi kuin oikeasti olet. Sen lisäksi teeskentely on läpinäkyvää ja voi koitua häviöksesi mittelössä.
En edelleenkään aio teeskennellä, mutta kiitos vastauksesta. Jos ihminen haluaa muuttaa tai parantaa toimintatapojaan jos nyt näin voi sanoa, niin ei se ole teeskentelyä. Haloo! Ap
Siis hyi helkatti! Jos minun ihastukseni, jonka kanssa minulla olisi seksiäkin, heilastelisi ja paneskelisi jonkun toisen naisen kanssa, antaisin suosiolla sen miehen olla HETI. Viimeinen asia johon alentaisin itseni, olisi lähteä entistä enemmän nuoleskelemaan miestä ja yrittää "voittaa" hänet itselleni. Hyi oksennus. Ei tuollainen mies ole jahtaamisen arvoinen.
Eikö sinua kuvota harrastaa seksiä hänen kanssaan, kun tiedät tai ainakin vahvasti epäilet hänen tekevän samaa myös jonkun toisen kanssa?
Jossei se valitse sua, niin se ei valitse. Luulen, että ei. Tämän aloituksen perusteella. Taitaa miehellä olla muuta seuraa.
Eihän naiisen tarvitse kuin vähän räpytellä silmiään niin jo on melkoonen laumaa jonoksi astii tunkiolla.
Jos mies valitsisi sinut, niin olisi nytkin sinun kanssasi.
Mitä? Mies panee jotakuta toistakin, ja sä vain haluat olla sille mahdollisimman ihana?