Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi olet palstalla juhannuksena?

Vierailija
21.06.2019 |

Eikö ole mökkiä minne mennä nauttimaan tai onko nuoriso vallannut sen käyttöönsä? Eikö tullut kutsua kavereilta? Välit pilalla kaikkiin? Mies alkanut kännäämään ja sinua ei kiinnosta seurata?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kai minä voi sitä tietää ennen huomista.

Vierailija
2/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden pian töihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sais?

Vierailija
4/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vasta aatto. Laitan tässä lounasta kotosalla. Illalla on tarkoitus nähdä kaveripariskuntaa, mutta ei siihenkään monta tuntia mene. En mä jaksa koko viikonloppua riekkua jossain, kotona on hyvä olla.

Vierailija
5/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin juhannuksena, ei kavereita

Vierailija
6/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle juhannus ei ole koskaan ollut mitenkään iso tai erityinen juttu. Vasta tältä palstalta olen lukenut, että juhannusta vouhotetaan hirveästi ja mökille on pakko mennä. Me juhlitaan juhannusta, jos meille tulee vieraita tai mennään itse jonnekin vieraaksi, mutta nyt ei ole kumpaakaan. Tehdään hot dogeja ruuaksi ja mä juhlistan juhannuspäivää menemällä ratsastamaan. Mökillä olen viettänyt juhannuksia silloin, kun perheessäni oli mökki, mutta en ole koskaan sisäistänyt, että sinne kuuluu jotenkin erityisesti juhannuksena kaivata. Lapsena juhannukset vietettiin kotona tai sukulaisten luona ennen mökin rakentamista, eikä silloinkaan, kun mökki oli olemassa, se ollut aina se juhannuksenviettopaikka.

Mulle tää on tällainen "juhla", jota vietetään erityisesti, jos olosuhteet osuvat kohdalleen. Jos eivät osu, niin sitten ei! Kävin äsken poimimassa kukkia ja kohta alan laittaa ruokaa. Miksi itse olet palstalla juhannuksena, jos se ei sinusta ole soveliasta?

Vierailija
7/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän taukoa tai suoraan sanoen vitkuttelen imuroinnin aloittamista. En ole mökki-ihmisiä tai jos olisin, niin mölin pitäisi olla iso, kaikilla mukavuuksilla varustettu ja hyvävetisen ja -pohjaisen järven rannalla. Kunhan saan imuroitua ja ruuan uuniin, menen parvekkeelle lukemaan. Aurinkokin ehtii kääntyä niin, että ei tarvitse suorassa auringonpaisteessa olla.

Vierailija
8/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ystävän vasta muutaman tunnin päästä. Koti on hiljainen ja outo, kun älämölöt lähti mummolaan. Täällä saa ajatukset muihin asioihin.

Vierailija
9/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan palstaillen, että yläkerran mölynaapuri lähtee juhannuksen viettoon. Kun tulee hiljaista niin menen lukemaan kirjaa.

Vierailija
10/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelen että aika kuluis, kohta alan laittaa ruokaa perheelle (osa vielä nukkuu) ja sen jälkeen alan juhannuksen viettoon

Vierailija
11/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomailla eikä juhannus merkitse täällä mitään.

Vierailija
12/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin et lähdenkö muun perheen kanssa uimaan vai en. Pesukone ja tiskari pyörii joten taidan jäädä kotiin vahtimaan niitä. Sillä aikaa vois imuroida alakerran. Kylppärit pesty.

Illalla tulee vieraita syömään mutta ruoka valmiina jo (silli, peruna jne) niin ei tarvii erityisemmin laittaa. Raparperipiirakka pitää tehdä mut se ei kauan kestä.

Vierailija
13/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia arkea, joukkohysteriaan ei ole pakko osallistua. 

Vierailija
14/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kipeenä, ja kaupunkijuhannus on muutenkin kiva, kun ei kukaan pidä meteliä.

Vierailija
15/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin eilen yksin kalsarikännit ja nyt darra. Huomenna töihin koko viikonlopuksi.

Vierailija
16/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäilen hetken sohvalla. Kohta ulos ottamaan aurinkoa ja juomaan skumppaa.

Vierailija
17/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut lähteä mökille..liikaa mölyävää porukkaa koolla. Kivempi olla vaan rauhassa kotona hissukseen, kissu kaverina. Hetken luen palstaa ja sit rupeen keittämään pottuja ja juomaan kaljaa.

Vierailija
18/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mökillä, mutta ulkona ei voi olla koska miljoona hyttystä, paarmaa, mäkäräistä sun muuta puremishimoista örkkiä.  Muutenkin ihan megalomaanisen p*ska sää kun nyt just kyllä aurinko helottaa, mutta on satanut sekä yöllä että nyt aamupäivällä pariin kolmeen otteeseen joten hiostaa ihan hemmetisti. Iltapäiväksi ja illaksi onkin sitten ukkosta tiedossa eli sähköt tulee olemaan poikki joten p*rseestä koko päivä.

Vierailija
19/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin äsken hiukset ja kynnet. Aamulla esivalmistelin illan ruuat. Kun lapsi herää, aletaan laittamaan pihalle pöytää ja tuoleja. Nyt on hyvä aika vain olla.

Vierailija
20/27 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isossa leikkauksessa. En saa tehdä juuri mitään. Dreenien kanssa ei kehtaisi lähteä mihinkään vaikka jaksaisikin.

Luen. Surffaan. Kipulääkettä. Toivun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme