Mies haluaa, että lopetan vauvoista vitsailun ja "pahanpuhumisen"
Huumorini on mustaakin mustempaa ja äärimmäisen rankkaa. Tarkoitus on yrittää lasta, kun aikaa ei ole loputtomiin. Keskustelimme aiheesta, kuinka sitovaa vanhemmuus on ja kun lapsen kerran hankkii niin se sitten on loppuelämän mukana. Minä taas vastasin, että keksin muutaman keinon kyllä tähän ongelmaan ja tulin sitten maininneeksi tavan jos toisen. Mies sanoi, ettei jaksa ilkeitä puheitani vauvoista, joten minun tulisi lopettaa ne. Pyysin kyllä anteeksi, mutta en tiedä, kauan voin olla hiljaa. Minun vain tekee mieli vastapainona kaikkeen lässytykseen vetää homma täysin överiksi.
Kommentit (23)
Mies kuulostaa tiukkapipoiselta nyhveröltä.
Epäyhteensopiva huumorintaju voi kertoa yhteensopimattomista arvoista, elämänasenteista ja ajattelutavoista, mikä onkin sitten jo isompi ongelma
Mieti lapsia vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se määrä, vaan laatu. Pidän mustasta huumorista ja käytän sitä aktiivisesti. Olen kuitenkin vuosien varrella opetellut käsittelemään asioita myös toisella tavalla, enkä enää koe tarvetta heittää kaikkea läskiksi huumorin varjolla. Se oli oma suojamekanismi, joka meni yhdessä vaiheessa totaalisen yli. Ei kukaan enää jaksanu kuunnella mua, lopulta en itsekkään enää nauranu jutuilleni.
Tällä onnistuu katkomaan hyvin ihmissuhteita, kokemusta on.
Olisi kamalaa olla suhteessa, missä huumori ei kohtaa.
Onneksi ollaan miehen kanssa näitä "sairaita" yksilöitä, joilla on kieroutunut huumorintaju. Silti pitäisi osata kunnioittaa muitakin ja miettiä tarkkaan kelle sellaista huumoria viljelee.
Opettele siis sulkemaan suusi tai etsi mies, jonka kanssa huumorintaju kohtaa.