Lähdenkö tapaamaan nettituttavaa ulkomaille? Onko kokemuksia tällaisesta?
Tapasin netissä muutama kuukausi sitten kivan eurooppalaisen tyypin ja olemme pitäneet aktiivisesti yhteyttä. Ikää on molemmilla jo +40v.
Mies on pyytänyt luokseen käymään kun mulla on lomaa, mutta en tedä mitä tehdä.
Pelottaa, että todellisuudessa emme pidäkään toisistamme. Onko epätoivoista matkustaa jonkun miehen luokse? Oletteko teheet näin ja mitä kävi?
Kommentit (37)
Jos haluat tavata hänet niin mene. Mitä sinä sitä mietit onko se jonkun mielestä epätoivoista? Varaat hotellin ja jos ei synkkaa lomailet ihan muuten vaan ilman miestä. Jos on kiva tyyppi niin sitten sen kans.
Otat sen lomamatkana. Katsele nähtävyyksiä, jos ei synkkaa. Tietysti varaat hotellihuoneen etkä edes harkitse hänen luonaan yöpymistä.
En oikein tajua ongelmaa. Jos haluat tavata tyypin, sen kun menet. Hotelliin tietysti asumaan vaikka viikonlopuksi. Ja jos ei homma pelitäkään, sanot että kiitti tää oli tässä, ja vietät loppuajan lomaillen. Ihan samalla tavalla kuin jos matkustaisit vaikka Tampereelle.
oletteko puhuneet skypessä tms livepuheluita?
Jos mitään merkkejä eipitämisestä ei ole, se on tervettä jännitystä ja pelkoa. Mutta jos on redflageja, se on varoittava vaisto.
Mies on kiva ja fiksu. Mitään seksiviestejä ei lähetellä, vaan kirjoitellaan enemmän kavereina kuulumisia. Selväksi on kuitenkin tullut mlemmin puolin, että kiinnostusta on.
En pelkää häntä ja haluan olla hotellissa yötä. Maa on Keski-Euroopassa.
Pelottaa, että tapaaminen livenä on jommalle kummalle pettymys, vaikka tiedän kyllä netin kautta millaiselta hän näyttää ja millainen hän on. Miehellä ei ole nyt mahdollisuutta tulla tänne ennen syksyä ja mulla on lomaa, haluan matkustaa johonkin joka tapauksessa.
Mietin myös ajetteleeko hän, että olen jotenkin epätoivoinen.
Kuulisin mielelläni kokemuksia, jos joku on tehnyt näin?
Itse tein näin ja seurustelua takana 2 vuotta. Kannatti siis :)
Mun tyttäreni teki noin 11 vuotta sitten ja ollut nyt jo 8 vuotta naimisissakin.
Vierailija kirjoitti:
Itse tein näin ja seurustelua takana 2 vuotta. Kannatti siis :)
Hienoa!
Milainen ensitapaaminen oli? Mua jännittää kuin jotain teiniä jo ajatuskin!
Oliko helppo jutella, miten asiat eteni suhteeseen?
Mies vaikuttaa kivalta, joten kaverina tapaaminenkin olisi ok, nyt vaan nämä netti-ihastuksen tunteet luo turhia paineita ja odotuksia.
Kaverit kannustaa lähtemään ja selvittämään asian.
ap
Itse menisin ilman muuta. En kertoisi miehelle heti missä hotellissa asun, ihan varmuuden vuoksi, vaan järkkäisin ekan tapaamisen jonnekin kaupungille kahvilaan tmv. Ihan kuten Suomessakin deittaillessa, en koskaan päästänyt miestä minua kotoa hakemaan. Jos ekat tapaamiset sujuvat hyvin niin sitten voi rentoutua ja olla vapaammin.
Kannattaa varautua siihen, että livenä jompi kumpi pettyy. Se on nettideittailussa ihan tavallista. Jos ei pety pahasti mutta sukat eivät myöskään pyöri jaloissa, kannattaa tavata ainakin pari kertaa uudestaan. Joskus tunteet kehittyvät vasta ajan kanssa. Luonnollisissa oloissahan ihastumme yleensä ihmisiin, jotka olemme tunteneet mahdollisesti jo pitkäänkin, eli rakastuminen ei suinkaan aina ole mitään salamarakkautta.
Jos ei tule mitään, niin ainakin olet viettänyt kivan loman ulkomailla. Mukavaa matkaa!
Missä tarkemmin tapasitte? Deittifoorumilla vai jossain muualla?
Minun kohdallani ainakin meni hyvin. Tapasimme ensimmäisen kerran tosin julkisella paikalla. Juttu eteni siitä onnellisesti parisuhteeseen, joten en kadu lähtöäni.
Ap, minä lähdin tapaamaan nettituttavuutta Australiaan asti!
Tosin olin muutenkin kiinnostunut matkustamaan sinne, pidemmäksi aikaa, ja tämä nettimies tavallaan mahdollisti sen.
Sinuna menisin toki tsekkaamaan miehen. Jos teillä synkkaa livenä, tiedossa on ainakin ihana romanssi. Kestoa on mahdoton ennustaa.
Omani aussimiehen kanssa kesti 1,5 v. ;-)
Jos se on upseeri, niin ota tarpeeksi rahaa mukaan.
Lähdin tapamaan nettituttua ulkomaille tasan 17 vuotta sitten. Nyt 10 vuotta naimisissa.
Kyllä kannatti!
Lähtisin, jos kohdekaupunki olisi sellainen, johon voisin muutenkin lähteä lomalle. Ja se Skype-puhelu nyt alkajaisiksi joka tapauksessa. Hyviä ohjeita edellä on tullutkin eli hotelli, tapaaminen jossain muualla kuin sen aulassa.
Ole varovainen.