Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähdenkö tapaamaan nettituttavaa ulkomaille? Onko kokemuksia tällaisesta?

Vierailija
21.06.2019 |

Tapasin netissä muutama kuukausi sitten kivan eurooppalaisen tyypin ja olemme pitäneet aktiivisesti yhteyttä. Ikää on molemmilla jo +40v.
Mies on pyytänyt luokseen käymään kun mulla on lomaa, mutta en tedä mitä tehdä.
Pelottaa, että todellisuudessa emme pidäkään toisistamme. Onko epätoivoista matkustaa jonkun miehen luokse? Oletteko teheet näin ja mitä kävi?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kyseiseen paikkaan lomalle ja katsoisin mitä kävisi. En ole ulkomaalaisten kanssa tutustunu netissä, mutta ympäri suomea on tullut kierreltyä tapaamassa nettikavereita. Ulkomailla on tullut suoraan kontakteja ja jokunen on käynyt myös täällä tervehtimässä minua. Somessa on paljon hyviä puolia, ilman sitä tuttavapiirini olisivat paljon kapeammat.

Vierailija
22/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on upseeri, niin ota tarpeeksi rahaa mukaan.

Tai insinööri tai lääkäri.Ja leski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Skypettäminen onnistu tai Facetime?Miksi?

Jos miehen puolelta ei "onnistu", niin silloin sanoisin bye bye

Jonkin sortin vuoropuhelu ensin muutaman kerran, ja päätä sen jälkeen.Ja jos menet niin noudata neuvoja mitä täältä olet saanut: tee treffit kaupungille kahvilaan, Älä kerro hotellissa jne

Vierailija
24/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin netissä ja lähdin tapaamaan miestä hänen kotimaahansa, joka ei ole Euroopassa, mutta kuitenkin ihan ''sivistysmaa'' eli lomailu yksin naisena oli turvallista. Ihan hauska viikko oli, tavattiin muutaman kerran viikon aikana ja muuten kiertelin nähtävyyksiä, shoppailin jne. Ei siitä mitään romanssia tullut, mutta ollaan yhä satunnaisesti yhteyksissä. Hän on nyt naimisissa ja minäkin löysin sopivamman kumppanin lähempää melko pian tuon reissun jälkeen, josta on nyt 10v aikaa. Kivoja muistoja!

Vierailija
25/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, että monilla on niin hyviä kokemuksia. Itse en lopulta tavannut ja se oli hyvä, koska lopulta hänestä paljastui vaikka mitä.

Vierailija
26/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä onkin tullut tärkeimmät vinkit eli kannattaa varautua pettymykseen, ottaa myös loman kannalta, ei kertoa missä hotellissa yöpyy ja tavata julkisella paikalla. Jos onkin pettymys niin nauti lomasta! 

Vierailija
27/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu, mene ihmeessä. Tosi hyvin on varoiteltukin jo, ottaisin toki itsekin hotellihuoneen ja pitäisin sen sijainnin itselläni ja ehdottomasti tapaaminen jossain turvallisessa paikassa. Päivittelethän kuulumisia sitten :)

Vierailija
28/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmeessä, minullakin monia ulkomaalaisia kavereita ja ainakin yhtä pitkäaikaista haluaisin vielä joskus päästä tapaamaan. Olisi ainakin kiva ja aurinkoinen paikka viettää pikku loma ellei sitten muuta, toivon kyllä että jonain päivänä tulee mahdollisuus lähteä.

Suomalaisia nettituttuja olen minäkin käynyt tapailemassa pitkin Suomea, heidän kanssaan tosin oli jo niin hyvä luotto muodostunut että uskalsin ottaa ja lähteä heti yöksi.

Kunhan muistat olla varovainen ja ottaa vähän varman päälle, netti on kuitenkin aina netti.

Vierailija
29/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Skype-puhelulle ennen kuin teet päätöksen lähteä ulkomaille asti. Kameran välityksellä keskustellen syntyy realistisempi kuva siitä, minkälainen toinen on.

Vierailija
30/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenyt Sveitsiin tapaamaan miestä jonka kanssa en ollut edes puhunut puhelimessa. Osoittautui kivaksi tyypiksi ja nyt olemme olleet ystäviä jo 12 vuotta.

Vierailija
31/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitelkaa ehdottomadti ensin. Kirjoittelin yhden miehen kanssa paljonkin, mutta livenä tilanne oli ihan toinen. Ei lopulta synkannnut yhtään vaikka muuten keskusteltiin paljon.

Vierailija
32/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä maa on kyseessä?

Vierailija
33/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tavannut naispuolisen nettitutun kaveripohjalta Euroopassa. Ihan jees kokemus. Ei tietenkään sama asia kuin tässä, mutta miksi ei, jos paikka on sellainen, että muutenkin voisit sinne reissata. 

Vierailija
34/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Päätin tehdä niin, että on ystävän mukaan ja menen heinäkuussa sinne. Ystävä on turvana ja jos ei synkkaa lomaseurana.

Katsotaan mitä tästä tulee, hauska kokemus tämän ikäisenä pieni seikkailu.

Yritän muistaa käydä kertomassa miten meni.

Ap

Vierailija
35/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista!

Päätin tehdä niin, että on ystävän mukaan ja menen heinäkuussa sinne. Ystävä on turvana ja jos ei synkkaa lomaseurana.

Ap

Tsemppiä

Vierailija
36/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista!

Ap

Mutta jos synkkaa, ystäväsi on kolmantena pyöränä. Ei ehkä mukava loma hänelle.

Vierailija
37/37 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta mies on kotoisin? riippuu paljon siitäkin, koska joissain maissa tapana pelata ulkomaalaisten naisten kanssa. Etenkin etelä-Euroopassa paljon sellaisia maita joissa miehillä on katsottuna jo puoliso ja silti tapaillaan samalla muitakin naisia/pidetään salarakkaita koko ajan. Puolisoista voi osa jopa tietää mutta kaikki eivät välitä kun tarvitsevat elättäjän. Tapasin kerran eteläeurooppalaisen sinkkumiehen Suomessa ja sitten hänen maassaan kuukausien päästä. Mies sai kuitenkin joka tapuksessa sen käsityksen että miestä näkemään matkustava nainen on helppo, joten paljon myöhemmin (vuosien jälkeen) mies keksi jakaa yhteystietoni kaverilleen kun emme olleet enää missään tekemisissä/yhteydenpidossa. Sain kuitenkin selville että "uusi mies" oli tapaamani miehen ystäväpiiriin kuuluva ja häntä en tavannut. Vuosia tuon jälkeen olin täysin eri lomakohteessa samassa maassa josta sen miehen kaveri tiesi, kadulla tuli vastaan vieras pappa joka puhui minulle kuin vanhalle tutulle, hänkin kuului varmasti tapaamani miehen ystäväpiiriin. Etelä-Euroopassa "kiva" pompotella ja leikkiä naisilla ilmeisesti joku kilpailukin oli, miehet olivat iältään jo 36v. Maa on aika kaunis ja suosittu lomakohde, mutta enää en taida mennä riitti että yhden miehen näki niin sai jo tuollaisen "maineen". Tapaamani mies ei uskonut etten olisi niin helppo ja suostuisi tapaamaan hänen ystäväänsä/ystäviään mutta niin ei käynyt. Muuten olen käynyt samassa maassa vain lomilla näkemättä sieltä uusia miehiä.