Miten teillä juhannus lähtenyt käyntiin?
Itse olen juuri nyt sukuni grillijuhlissa. Mukavasti ilta minulla sujunut. Tapasin myös serkkuni kunppanin, ja aivan älyttömän komea mies :) Hän myös flirttaili pikkuisen, ja olisihan se ihan mukavaa tänään juhannuksen päätteeksi hänen kanssaan sänkyyn päätyä. Mies on tosin minua 8 vuotta nuorempi, mutta minua se ei haittaa ;)
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Itkien tunkkaisessa kerrostalokaksiossa, piileskelin puolet päivästä vessassa kissan kanssa miehen raivokohtausta. En tajua enää miksi en pysty lähtemään, olen niin tottunut että uskon jo huomenna jälkiä siivotessa että vika oli minun. Mies lohduttaa ja antaa anteeksi että suututin sen ja sitten jatkuu arki mukavasti pari viikkoa. Sitten taas sekoaa ja purkaa kaiken raivonsa minuun. Hirveä ikävä vanhempien luo, siellä ne grillaa järven rannalla ja luulee että minäkin vietän kivaa juhannusta mukavassa seurassa.
Voithan lähteä jo heti vanhempien tykö.
Sitten ero vireille heti ensi viikolla.
Vai haluatko olla ensi juhannuksena samassa tilanteessa?
Tsemppiä! Asiat järjestyy kun yksi asia kerrallaan lähdet niitä järjestämään. 👍
Vierailija kirjoitti:
Itkien tunkkaisessa kerrostalokaksiossa, piileskelin puolet päivästä vessassa kissan kanssa miehen raivokohtausta. En tajua enää miksi en pysty lähtemään, olen niin tottunut että uskon jo huomenna jälkiä siivotessa että vika oli minun. Mies lohduttaa ja antaa anteeksi että suututin sen ja sitten jatkuu arki mukavasti pari viikkoa. Sitten taas sekoaa ja purkaa kaiken raivonsa minuun. Hirveä ikävä vanhempien luo, siellä ne grillaa järven rannalla ja luulee että minäkin vietän kivaa juhannusta mukavassa seurassa.
Voi kamala. Soita vanhemmillesi kerro tilanne. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi juhannus on iisimpi kuin joulu, kaupoissa ei sentään soi mitkään karmeat juhannustanssilaulut.
Ei onneksi, mutta tänään ratikassa joku nainen huudatti kännykästään jotain juhannusiskelmää. Siinä oikeasti laulettiin jostain juhannustansseista tms. Ja tuli tietenkin mun viereen istumaan.
Kävin siis torilla, ostin saaristolaisleipää ja join kahvin, kauppareissu siinä, yksi olut terassilla ja nyt kotona. Mies on ulkona naapureiden kanssa grillaamassa makkaraa ja juomassa kaljaa. Taloyhtiö kustantaa makkarat :). Hauskaa niillä kuuluu olevan. Mukavaa kun saa olla vaan kotona rauhassa. Mies kun tuolta kotiutuu, menee varmaan suoraan nukkumaan. Luultavasti se "parempi" ruoka tehdään huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei :(. Nyt otat kissan kainaloon ja lähdet sinne vanhemmille! Mun exän kanssa oli tuollaista, enkä uskaltanut jättää kisua sinne. Olisi kostanut varmasti jotenkin kissaa vahingoittamalla. Ja kuljetusboxia en päässyt hakemaan. Vieläkin itkettää nuo vanhat tapahtumat. Lähde nyt ja oikeasti näytät kengänkuvaa sille miehelle! Se mies ei tuosta koskaan paremmaksi muutu, tuhlaat vaan elämäsi.
Juhannusaatto on meillä lapsiperheessä oikeastaan ihan tavallinen päivä. Lapset tosin saivat hieman juhannusherkkuja: irtokarkkeja, sipsiä ja jäätelöä. Lapsilla riittää puuhaa mm. katsovat telkkarista Simpsoneita, hyppivät ulkona trampoliinilla, käyvät uimassa, pelaavat wiitä, pelaavat tietokonepeliä, lukevat sarjakuvakirjoja ja herkuttelevat jäätelöllä.
Tässähän tämä juhannus menee kotona ihan arkisissa asioissa: kokkaillessa, pyykkiä pestessä, imuroidessa, nurmikon leikkuussa, saunomisessa ja kirjaa lukiessa.
Miehen hätä pakopaikassa lasten kanssa, kun vaimo pahoinpitelee, ei herätä kommentteja. Sitten joku tekee vastauksesi miesvihaprovon, niin johan alkaa lirkuttelu. Tää on ihan sairas palsta :(((((
Saaressa miehen suvun mökillä. Täällä tuulee rajusti. Ilta sujuu sisätiloissa. Alkuruoka syöty, grillaustauko, jonka aikana lapset pelaavat, yksi on grillin varressa, muut soittavat yhdelle perheenjäsenelle Saksaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen hätä pakopaikassa lasten kanssa, kun vaimo pahoinpitelee, ei herätä kommentteja. Sitten joku tekee vastauksesi miesvihaprovon, niin johan alkaa lirkuttelu. Tää on ihan sairas palsta :(((((
Ihan kamala tilanne on miehellä ja lapsilla mutta he ovat sentään turvassa. Mies tiesi mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vasta lauantaina.
Oikeasti se on vasta maanantaina.
Kesäpäivän seisaus on kyllä 21.06. Elikkä huomenna.
Juhannusta on alunperin vietetty 24-26.6 joka on oikea juhannuksen aika kuten joulu 24-26.12 ja talvipäivän seisaus 21.12. Juhannusta vietetään nykyään aina viikonloppuna ja päivämäärät vaihtelevat. Vanhalla ajattelulla juhannusaatto on vasta maanantaina. Joinakin vuosina seisaus ehtii mennä jo aiemmin viikolla ja juhannusta juhlitaan viikonloppuna.
Oltiin kumppanin kanssa hevostelemassa, nyt löhötään sohvalla kun ollaan täysiä hyvästä grilliruuasta. :)
Heräsin aamulla kun takapihan talorempassa pari virolaista rakennusmiestä pystytti telineitä... Tuntitolkulla paukuttivat ja höpöttivät. Mitä korkeammiksi telineet tulivat, sitä hiljaisemmiksi miehet muuttuivat. Väsyivät? Suomalaiset ukkelit olivat jo juhannuksenvietossa.
Pian lähden pikku risteilylle eräälle saarelle syömään. Yöllä paluu.
Olen aikuinen mies. Asun yksin kerrostalossa. Ei tullut kutsua mihinkään. Paitsi äitini pyysi (jälleen kerran) juhannusta viettämään heidän mökilleen. Viime vuonna en mennyt, kun en jaksa viettää Juhannusta vanhempieni kanssa. Ei olisi kiinnostanut lähteä ollenkaan tänäkään vuonna , mutta sitten kuitenkin menin kun vanhempani kuitenkin odottavat ja halauavat että menisin.
Ja ei olisi kannattanut tulla. Saunominen, uiminen ym. mökillä olo ei vaan ole minun juttu. Täällä on tylsää. en jaksa vanhempiani. Inhoan kesämökkejä. Ahdistaa myös koko (pakko)Juhannus. Ei kiinnosta. Se on oma mielipiteeni. Anteeksi.
Ens vuonna lähden Juhannukseksi ulkomaille. Päätetty. Piste.
Kotona miehen kanssa. Minä alakerrassa puhelimella (olen ollu koko päivän) ja mies ylhäällä kattoo telkkaria. Ei ystäviä, ei elämää. Ei puhuta. Kutsua ei oo tullu mihinkään enkä mihinkään baariin halua humalaisia lähtee katsomaan ja miehen kanssa hiljaa istumaan. Pääsis jo töihin...