Miten teillä juhannus lähtenyt käyntiin?
Itse olen juuri nyt sukuni grillijuhlissa. Mukavasti ilta minulla sujunut. Tapasin myös serkkuni kunppanin, ja aivan älyttömän komea mies :) Hän myös flirttaili pikkuisen, ja olisihan se ihan mukavaa tänään juhannuksen päätteeksi hänen kanssaan sänkyyn päätyä. Mies on tosin minua 8 vuotta nuorempi, mutta minua se ei haittaa ;)
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Tulikohan nyt vähän liian aikaisin suollettua tämä tarina Porvoolaisesta juhannuksesta.
Antaa ap:n haaveilla edes juhannuksena kunppanistaan. :D
Ihan perinteellä mennään, miehellä alkoi loma eli meillä alkoi 4viikon mykkäkoulu..
Onneksi juhannus on iisimpi kuin joulu, kaupoissa ei sentään soi mitkään karmeat juhannustanssilaulut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perinteellä mennään, miehellä alkoi loma eli meillä alkoi 4viikon mykkäkoulu..
Kumpiko on mykkäoppilaana? Sä vai se sun mies?
Järkyttävän paljon itikoita, grilli rikki. Makkarat ostamatta. Kunnon vesisade tästä enään puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän paljon itikoita, grilli rikki. Makkarat ostamatta. Kunnon vesisade tästä enään puuttuu.
Eikö raekuuro olisi ihan paikallaan?
Kivasti kaksin miehen kanssa grillattiin ja savustettiin uinnin ja saunomisen päälle juhannussiistissä kodissa työviikon päätteeksi. Huomenna lapset perheineen meille. Naurin siitä, että juhlapyhien seurue omasta takaa koossa - ei "tarvitse" kutsua vieraita seuraa saadakseen, vaikka meillä hyviä ystäviä onkin.
Täh? Ei kai vielä ole mikään juhannus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpiko on mykkäoppilaana? Sä vai se sun mies?
Mies sen aloittaa ja tässä parinkymmenen vuoden harjoittelulla olen oppinut tätä perinnettä sietämään.
Ensimmäisinä vuosina otti koville, nyt tietää, että tämä on osa miehen persoonaa.
Viime kesänä meni 3kk hiljaisuudessa.
Sama
Tultiin tänään mökille. Mökkihommia, nuotiomakkaraa, sauna, virvokkeita. Ei valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vasta lauantaina.
Oikeasti se on vasta maanantaina.
Kesäpäivän seisaus on kyllä 21.06. Elikkä huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpa niitä tulisi kokoajan...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi enäästä ei puutu toinen n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin
Huomenna laivalle parina, rouva antoi luvan, että saan suudella vieraita naisia sydämeni kyllyydestä.
Lasten kanssa taas vaimoa paossa kaverin luona. Toin lapset turvaan, kun rouva sekosi. Syy oli tällä kertaa se, ettei meillä ole kesämökkiä. Luulin että tulee kiva juhannus kotona (rivari). Olis voinut grillailla pihalla. Mut ystävien somepäivitykset sai hänet raivoihin. Ei ole koskaan käynyt lapsiin käsiksi, minuun usein. Mut lapset pelkää kun äiti huutaa ja riehuu ja hajoittaa paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Lasten kanssa taas vaimoa paossa kaverin luona. Toin lapset turvaan, kun rouva sekosi. Syy oli tällä kertaa se, ettei meillä ole kesämökkiä. Luulin että tulee kiva juhannus kotona (rivari). Olis voinut grillailla pihalla. Mut ystävien somepäivitykset sai hänet raivoihin. Ei ole koskaan käynyt lapsiin käsiksi, minuun usein. Mut lapset pelkää kun äiti huutaa ja riehuu ja hajoittaa paikkoja.
Voi mun käy sinua ja lapsiasi niin sääliksi! Mun oma äiti oli kanssa väkivaltainen! Tsemppiä ja stay safe
Kävin parin tunnin lenkillä herättyäni. Sitten juhannus siivosin. Ei pitänyt kylläkään vaan sitten kelasin että loppu päivä kiva viettää lueskellen siistissä. Pari tuntia vierähti siinä, otin rauhallusesti. Mikäs kiire tässä.
Sitten tein lounasta jonka söin takapihalla varjossa. Kahveet.
Radio Suomi (Helsinki) soi netistä ja kuuntelen Senaatintorin juhannusta samalla. Don Huonot on tehny paluun!
Mikäs tässä ollessa. Suihkun raikkaana kaupungissa ilman itikoita takapihalla. Nyt haen sen kirjan.
Hyvää Juhannusta!!
Oikeasti se on vasta maanantaina.