Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä juhannus lähtenyt käyntiin?

Vierailija
20.06.2019 |

Itse olen juuri nyt sukuni grillijuhlissa. Mukavasti ilta minulla sujunut. Tapasin myös serkkuni kunppanin, ja aivan älyttömän komea mies :) Hän myös flirttaili pikkuisen, ja olisihan se ihan mukavaa tänään juhannuksen päätteeksi hänen kanssaan sänkyyn päätyä. Mies on tosin minua 8 vuotta nuorempi, mutta minua se ei haittaa ;)

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vasta lauantaina. 

Oikeasti se on vasta maanantaina.

Vierailija
22/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulikohan nyt vähän liian aikaisin suollettua tämä tarina Porvoolaisesta juhannuksesta.

Antaa ap:n haaveilla edes juhannuksena kunppanistaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteellä mennään, miehellä alkoi loma eli meillä alkoi 4viikon mykkäkoulu..

Vierailija
24/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi juhannus on iisimpi kuin joulu, kaupoissa ei sentään soi mitkään karmeat juhannustanssilaulut.

Vierailija
25/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perinteellä mennään, miehellä alkoi loma eli meillä alkoi 4viikon mykkäkoulu..

Kumpiko on mykkäoppilaana? Sä vai se sun mies?

Vierailija
26/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän paljon itikoita, grilli rikki. Makkarat ostamatta. Kunnon vesisade tästä enään puuttuu.

Vierailija
27/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävän paljon itikoita, grilli rikki. Makkarat ostamatta. Kunnon vesisade tästä enään puuttuu.

Eikö raekuuro olisi ihan paikallaan?

Vierailija
28/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti kaksin miehen kanssa grillattiin ja savustettiin uinnin ja saunomisen päälle juhannussiistissä kodissa työviikon päätteeksi. Huomenna lapset perheineen meille. Naurin siitä, että juhlapyhien seurue omasta takaa koossa - ei "tarvitse" kutsua vieraita seuraa saadakseen, vaikka meillä hyviä ystäviä onkin.

Vierailija
29/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei kai vielä ole mikään juhannus?

Vierailija
30/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpiko on mykkäoppilaana? Sä vai se sun mies?

Mies sen aloittaa ja tässä parinkymmenen vuoden harjoittelulla olen oppinut tätä perinnettä sietämään.

Ensimmäisinä vuosina otti koville, nyt tietää, että tämä on osa miehen persoonaa.

Viime kesänä meni 3kk hiljaisuudessa.

Sama

Vierailija
31/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin tänään mökille. Mökkihommia, nuotiomakkaraa, sauna, virvokkeita. Ei valittamista.

Vierailija
32/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vasta lauantaina. 

Oikeasti se on vasta maanantaina.

Kesäpäivän seisaus on kyllä 21.06. Elikkä huomenna.

Vierailija
33/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpa niitä tulisi kokoajan...

Vierailija
34/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi enäästä ei puutu toinen n.

Vierailija
35/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin

Vierailija
36/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna laivalle parina, rouva antoi luvan, että saan suudella vieraita naisia sydämeni kyllyydestä.

Vierailija
37/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa taas vaimoa paossa kaverin luona. Toin lapset turvaan, kun rouva sekosi. Syy oli tällä kertaa se, ettei meillä ole kesämökkiä. Luulin että tulee kiva juhannus kotona (rivari). Olis voinut grillailla pihalla. Mut ystävien somepäivitykset sai hänet raivoihin. Ei ole koskaan käynyt lapsiin käsiksi, minuun usein. Mut lapset pelkää kun äiti huutaa ja riehuu ja hajoittaa paikkoja.

Vierailija
38/56 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva

Vierailija
39/56 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssa taas vaimoa paossa kaverin luona. Toin lapset turvaan, kun rouva sekosi. Syy oli tällä kertaa se, ettei meillä ole kesämökkiä. Luulin että tulee kiva juhannus kotona (rivari). Olis voinut grillailla pihalla. Mut ystävien somepäivitykset sai hänet raivoihin. Ei ole koskaan käynyt lapsiin käsiksi, minuun usein. Mut lapset pelkää kun äiti huutaa ja riehuu ja hajoittaa paikkoja.

Voi mun käy sinua ja lapsiasi niin sääliksi! Mun oma äiti oli kanssa väkivaltainen! Tsemppiä ja stay safe

Vierailija
40/56 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin parin tunnin lenkillä herättyäni. Sitten juhannus siivosin. Ei pitänyt kylläkään vaan sitten kelasin että loppu päivä kiva viettää lueskellen siistissä. Pari tuntia vierähti siinä, otin rauhallusesti. Mikäs kiire tässä.

Sitten tein lounasta jonka söin takapihalla varjossa. Kahveet.

Radio Suomi (Helsinki) soi netistä ja kuuntelen Senaatintorin juhannusta samalla. Don Huonot on tehny paluun!

Mikäs tässä ollessa. Suihkun raikkaana kaupungissa ilman itikoita takapihalla. Nyt haen sen kirjan.

Hyvää Juhannusta!!