Mies, millaisia esileikkejä SINÄ haluaisit?
Olen hämmentynyt. Itse keksisin sata asiaa, joista tykkäisin esileikkeinä.
Jos mieheltä kysyy, mitkä alueet tuntuu hyvältä, mihin hän haluaisi, että kosken, niin se on pelkkä k*rpä tai mahdollisesti lisäksi pallit.
Esileikki on sitten suikkari.
Onko teillä muilla miehillä muita kohtia, joihin kaipaatte kosketusta? Millaista? Eikö miehet tykkää suudella, saada suudelmia kaulaan, niskaan....?
Olen oikeasti hämilläni.
Ei kai se voi olla että k*rpään vain kiinno käsillä tai suulla ja kohta panoa?
Kertokaa minulle!
Mikä olisi unelmaesileikki juuri sinulle, mies?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Pitäääkö miehen aina viedä?
Luetun ymmärtäminen. Millaisia esileikkejä MIES kaipaa ITSELLEEN? Eli mitä hyvää minä voin miehelle (en kuitenkaan sinulle, koskaan) tehdä että mies nauttii? Ap
Kausilippu F1 kisoihin ja sarjalippu panimoon sillä lähtee jos jää aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin siis miehistä yleensä, en yhdestä miehestä. Olen tällä hetkellä vapaa.
Mietin että ei kai kaikki voi olla samanlaisia että imua vain ja menoksi? Ainoa kohta, jonka koskettaminen tuo nautintoa, on se k*rpä?
Haluaisin tuottaa nautintoa.
Tuli muuten väärälle osastolle ja ilmiannoin jo itseni. ApTuossahan minä kerroin että voit hieroa eturauhastani. Miksi ignoorasit viestini vai kiinnostaako vain se kalun imeminen?
Ei, kiinnostaa kaikki, mistä miehet nauttii.
En ehkä osaa tuota oikein tai sitten mies ei ole osannut neuvoa. Jollekin sain kokeilla, muttei ainakaan o:ta saanut. Ei ollut kokenut ennen sitä itsekään.
Kiinnostaisi harjoitella tuota. :( Ap
Ja :( koska äärettömän harva antaa koskea pebaan. Ao
Vierailija kirjoitti:
Pitäääkö miehen aina viedä?
Miees vie ja taksi tuo.
Ap, suosittelen sinua tutustumaan aikuisviihteeseen niin ymmärrät, että kuvailemasi asiat ovat juuri niitä, mitä 99,9 % miehistä haluaa. Lisäksi tietenkin sitä että sinä näytät kauniilta ja seksikkäältä.
Vinkkinä sanoisin, että laitapa miehesi katselemaan masturbointiasi. Tai pyydä häntä hyväilemään itseäsi sinun nähtesi.
N 39
Poket katsottu. Tosin katson aina vain kunnon toimintaa, en mitään missä on juoni tms.
Toki olen antanut miesten katsoa kun "hyväilen itseäni" ja vastaavasti katsellut miestä.
Tarkoitatteko, että miehet ovat oikeasti noin yksinkertaisia olioita?
Ei mitään hyväilyjä, suudelmia sinne tänne, puristelua / painelua / imemistä paikasta x (paitsi joo imua paikkaan x), kiihkon ja kiiman nostattamista ennen kuin kosketaankaan genitaaleihin?
Okei, no mennään näillä.
Olen HYVIN hämmentynyt mutta saamansa pitää. Ap
Tuossahan minä kerroin että voit hieroa eturauhastani. Miksi ignoorasit viestini vai kiinnostaako vain se kalun imeminen?