Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökkeily ja miehen örveltävät kaverit

Vierailija
20.06.2019 |

Ollaan oltu miehen kanssa jo useita vuosia juhannuksena hänen kavereidensa mökillä. Siellä tietysti vedetään viinaa ja meno on sen mukaista vaikka moni on jo kolmekymppisia. Haluan viettää juhannusta miehen kanssa, mutta en kestä tuota ryyppäämistä. Olen alkoholisti perheestä, joten se on itselle painajaista. Usein olen sitten mökillä omissa oloissani kun miehet ja naiset keskittyy juomiseen, kun en ole keksinyt muuta ratkaisua. Aina lähden sillä asenteella, että kyllä nyt pari päivää siellä kestän, mutta tuo meno on aika kaukana siitä miten itse haluaisi viettää juhannusta yhdessä kokkailen ja kohtuudella juoden. En haluaisi jäädä yksin kotiin ja oma perheeni ja kaverit asuu kaukana. Ollaan miehen kanssa myös etäsuhteessa joten luonnollisesti haluaisin viettää juhannuksen hänen seurassaan. Miten saisin juhannuksesta edes hieman siedettävämman näistä lähtökohdista?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ymmärrä mikä pakko sun on mennä. Mä kävin kerran tsekkaamassa miehen kavereiden mökkimeiningit ja totesin ettei oo mun juttu. Seuraavalla kerralla sai mennä yksin. Kolmatta kertaa ei tullut kun itse halusi mieluummin olla mun kanssa. Oma valintansa.

No viihdyn myös mökillä ja haluan olla mieheni kanssa. Ainoa asia mikä häiritsee on kavereiden liika alkon käyttö ja rymyaminen. Edellä olen myös kertonut miksi en halua olla yksin kotona. Olen arkena yksinäinen, joten en siksi halua olla juhannustakin yksin. Ap

No jos ryyppäävä seura on sulle pienempi paha kuin yksin olo, oot valintasi tehnyt ja turhaan valitat. Saat valitsemasi juhannuksen.

Vierailija
42/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirja, läppäri tai Padi ja kuulokkeet ja korvatulpat mukaan. Vetäydyt vain jossain vaiheessa iltaa omiin oloihisi. En itsekään jaksaisi katsella toisten ördäystä. Jos mökki on vain 10 kilometrin päässä kotonasi, voisit tietysti vaikka pyöräillä yöksi kotiin, jos hermo menee.

Olisin vaan 10 km päässä. Lähempänä 100 km

. Joo tänä jussina taidan vetäytyä suosiolla omiin oloihini enkä edes yrittää seurustella kännilaisten kanssa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ymmärrä mikä pakko sun on mennä. Mä kävin kerran tsekkaamassa miehen kavereiden mökkimeiningit ja totesin ettei oo mun juttu. Seuraavalla kerralla sai mennä yksin. Kolmatta kertaa ei tullut kun itse halusi mieluummin olla mun kanssa. Oma valintansa.

No viihdyn myös mökillä ja haluan olla mieheni kanssa. Ainoa asia mikä häiritsee on kavereiden liika alkon käyttö ja rymyaminen. Edellä olen myös kertonut miksi en halua olla yksin kotona. Olen arkena yksinäinen, joten en siksi halua olla juhannustakin yksin. Ap

No jos ryyppäävä seura on sulle pienempi paha kuin yksin olo, oot valintasi tehnyt ja turhaan valitat. Saat valitsemasi juhannuksen.

No näin se varmaan sitten on. Onneksi täällä on tullut hyviä neuvoja koittaa kestää tilanne , kiitos kaikille niitä jakaneille niistä. Ap

Vierailija
44/49 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä ap tuota toimintamalliasi suhteessa muiden ryyppäämiseen. Oisko se vähän niinkuin lapsen toimintamalli? Yrität sopeutua, keksiä keinoja selvitä siitä tilanteesta ja kestät mieluummin kuin olet yksin.

Aikuisen toimintatapa olisi olla yksin tai avata miehen kanssa keskustelu siitä, että tämä nyt ei ole sitä mitä tahdot.

Vierailija
45/49 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietippä ap tuota toimintamalliasi suhteessa muiden ryyppäämiseen. Oisko se vähän niinkuin lapsen toimintamalli? Yrität sopeutua, keksiä keinoja selvitä siitä tilanteesta ja kestät mieluummin kuin olet yksin.

Aikuisen toimintatapa olisi olla yksin tai avata miehen kanssa keskustelu siitä, että tämä nyt ei ole sitä mitä tahdot.

Ihan hyvä pointti. Kiitos tästä, antoi aihetta ajatteluun. On vain ristiriitainen olo, kun toisaalta haluaisin mökille ja ihmisten ilmoille, mutta toisaalta en jaksaisi katsoa ryyppäämistä. En siis oikein itsekään tiedä mitä haluan. Ristiriitaista. Kai tää kaikki liittyy aika paljon siihen, että oon elänyt alkoholisti perheessä. Ap

Vierailija
46/49 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ap! Toivon, että sinulla on kiva juhannus :) Jospa kaveritkin hiljalleen huomaavat, että vähemmälläkin juomisella voi olla mukavaa. Vanhemmiten taitaa krapulatkin pahentua, joten juomishalu saattaa joillakin vähentyä sen myötä.

47/49 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin ikäviä muistoja juhannuksesta lapsuudesta, kun kaikki aikuiset oli aina ihan örvellyskunnossa. Nyt aikuisena itse ei kiinnosta kyllä yhtään tuollaiset riekkumisjuhannukset. 

Vierailija
48/49 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, ap! Toivon, että sinulla on kiva juhannus :) Jospa kaveritkin hiljalleen huomaavat, että vähemmälläkin juomisella voi olla mukavaa. Vanhemmiten taitaa krapulatkin pahentua, joten juomishalu saattaa joillakin vähentyä sen myötä.

Kiitos.

Vierailija
49/49 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkijuhannus meni lopulta ihan hyvin. Tänään ajeltiin jo pois kaupunkiin miehen kanssa. Porukkaa oli vähemmän mitä yleensä ja ylilyönneiltä vältyttiin vaikka toki moni otti reippaasti yhä ja yksi pariskunta yltyi taas tappelemaan. Minulla oli kivaa ja kiva oli päästä jo tänään kodin rauhaa. Grillattiin eilen miehen siskon luona ennen mökille menoa ja oli kiva syödä rauhassa ilman humalaisia ihmisiä. Mies myös suostui ehdotukseeni, että ensi juhannuksena tehdään jotain muuta. Vuokrataan kahdestaan joku mökki, mennään minun sukulaisten luo tai miehen perheen kesäpaikkaan tai jopa ulkomaille. Toivottavasti kaikilla muillakin oli hyvä juhannus. Nyt nautin kodin ja kaupungin hiljaisuudesta loppujuhannuksen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi