Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini suuttui kun lapsensa söi meillä muroja

Vierailija
20.06.2019 |

Kaverin lapsi oli meillä hoidossa yhden yön ja pari päivää, täällä on saman ikäluokan kaverikin hänelle, joten hyvin viihtyi ja helpolla olen päässyt. Muksut juosseet omissa leikeissään, ruokaa olen välillä tehnyt. Aina en jaksa väsäämällä väsätä joten käskin niiden ottaa riisimuroja iltapalaksi kun sellaisen lootan olen joskus ihan siksi juuri ostanut, että on hätävaraksi jotain vatsan täytettä jos ei mitään tule laitettua.
Ei meilläkään joka päivä muroja syödä, mutta en näe mitään pahaa siinä että niitä joskus syö.
No kaveriltani tuli sitten kiukkunen tekstiviesti muroihin liittyen, ilmeisesti oli kuulustellut lapseltaan mitä tämä oli syönyt meillä ollessaan, minä en maininnut ruuista mitään yksityiskohtia kun lapsensa haki. Murot ovat kuulemma pelkkää sokerilla täytettyä hiilarihöttöä jota ei heillä syödä, aiheuttavat syöpää jne jne jne.
Huhhuh, olen tiennyt että kaverini on vähän neuroottinen, mutta ei olisi tullut mieleenkään että noin neuroottinen. Ehkä oli saanut auringonpistoksen. En vastannut viestiin mitään. Toivottavasti ymmärtää hävetä käytöstään, minä hoidin hyvin hänen lastaan ja haukut saan palkaksi. Ei tosiaan edes kiittänyt kun haki lapsen.

Onko teille sattunut mitään vastaavaa kaverienne taholta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan usko tähän, mutta hanki järkevämpiä kavereita.

Voi kuule.

Ne on niitä samoja hyviä äitejä, joiden lapsi ei saa osallistua muun luokan kanssa joulujuhlissa esitettävään tonttuleikkiin, koska siinä menee jo taivasosuuskin.

On nähty ja koettu.

Vierailija
22/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, taidat olla aika tietämätön?! Muroja vuonna 2019, ei yhtään ok!

Meidän lapsi on sokeriton ja en kyllä kiittelisi, jos hoitopaikassa olisi syönyt sokeria ja muuta nopeaa hiilaria.

Jos tää on totta niin ootko ikinä miettiny mitä teet sitten kun lapsesi osaa käydä itse kaupassa? Jos se ei ikinä saa edes kavereilla muroja niin miten se voi kontrolloida omaa syömistään? Heti kun se on 10 ja osaa käydä itse Alepassa, niin voin vannoa et taskurahat tulee menee pelkkään karkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan