Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Misssä vaiheessa ihminen alkaa miettiä että tämä on se työ mitä tulen tekemään lopunikäni?

Vierailija
20.06.2019 |

Missä vaiheessa ikää ihminen on kypsä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin etttä tänä päivänä ei misssään ja se on epätereveelllistä ihmisen mielellle.

Vierailija
2/6 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoaika joutuu tankkaaa tätä mantraaa: ooks mä tarpeeeks hyvä, oonks mä tarpeeeks nuori, oooksmä tarpeeks kokenu, oooks mä tarpeeeks luotettttava, oooks mä tarpeeeks, riiitäks mä, mikä riiittää, ei mikäään, milloin riitään, en koskaaan. Aina löyytyyyy parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun miettii, että onko aika lisääntyäkin. Kun jättäytyy sivuun oravanpyörästä, voi huomata, että onkin ollut monessa parempi, ahkerampi, luotettavampi, sitoutuneempi ja taitavampi kuin mitä työelämä on huomannut arvostaa. Huomaa, että työelämässä sinnittelee myös täysin kyrpiintyneitä, lusmuja tai osaamattomia  ja moraalittomia pyrkyreitä myös.

Vierailija
4/6 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 50 v, mutta eläkeuudistuksen myötä oma ajattelutapani on muuttunut niin, että oletan tekeväni loppuikäni töitä kuntoni puitteissa. Toki sen työn luon minä itse yrittäjänä.

Vierailija
5/6 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun miettii, että onko aika lisääntyäkin. Kun jättäytyy sivuun oravanpyörästä, voi huomata, että onkin ollut monessa parempi, ahkerampi, luotettavampi, sitoutuneempi ja taitavampi kuin mitä työelämä on huomannut arvostaa. Huomaa, että työelämässä sinnittelee myös täysin kyrpiintyneitä, lusmuja tai osaamattomia  ja moraalittomia pyrkyreitä myös.

Muttta tällaiset pitääisi pystyä karsimaaan sieltä pois ja saaada heidät miettimään mikä on se heiidän juttu. Ei siihen tarvita kuin yksi kysymyyys kun kysyy "mikä sinusta tuleee isona?" viestimääään motivaaatiosta. Motivaaatiokin ei toki itsesssään riitä vaan täytyy ollla kilpailukykyvyn edelllyttämän evääät.

Vierailija
6/6 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muttta tällaiset pitääisi pystyä karsimaaan sieltä pois ja saaada heidät miettimään mikä on se heiidän juttu. Ei siihen tarvita kuin yksi kysymyyys kun kysyy "mikä sinusta tuleee isona?" viestimääään motivaaatiosta. Motivaaatiokin ei toki itsesssään riitä vaan täytyy ollla kilpailukykyvyn edelllyttämän evääät.

Sitää tulee politiikasssakin mietttiä että ihmminen ja ongellmat ovaat moninaiiisia ja tuppavat kasautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme