Naurettavimpia tuotteita joita markkinavoimat ovat saaneet myytyä kansalle
Itsellä tulee mieleen Jopo. Epäkäytännöllinen, kallis ja ruma polkupyörä mutta niin vain menee kaupaksi.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä naurettavaa on pullovedessä.
Hinta, muovi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ashwagandat, lucumat ja macat
Kunnon hiilijalanjälki näilä mut hei, on ne sentään exoottisempia kuin takapihalla kasvavat hillat, mustikat ja puolukat!
Onko sulla täysin kotimainen auto tai kuljetko kotimaassa tehdyllä kulkuneuvolla, ja jonka raaka-aineet ovat Suomesta??
Sehän tässä olikin pointti.....
Turhaa puhua sitten mistään hiilijalanjäljistä.
Ns. "älykännykkä".
Minulle riittää laite, jolla voin puhua ja tekstailla.
Porukat ihan hiilenä kun joku uskaltaa kritisoita Ruohonjuuren höpöhöpötuotteita :D "Kyllä macajauhe on parempaa mitä mustikka: poistaa kivun, masennuksen, syövän, vitutuksen, rahahuolet, läskit..."
Ennemmin menen (kävellen!) metsään ja poimin superfoodit ilmaiseksi tai ostan kaverilta sangollisen.
Kaikki light tuotteet
Crocsit
Ne korikäsilaukut jotka on nyt muotia, ja kohta kaikki vie niitä kirppiksille
Oikeasti lista olis tosi pitkä.
Lasten LOL-nuket. Et tiedä, mitä pakkauksessa on, ja lisäksi saat valtavan määrän pakkausmuovia. Unboxing experience.
Arvaapa ap, onko minun Joponi turhake? Olen ajanut sillä kesät talvet vuodesta 1966 lähtien ja olisin kyllä läski, jos ei Jopoa olisi.
Toki se on aito Jopo.
Koirankorvan tuulettimet, lepakon siipien jynssäysharja, kissan hännän suoristaja.
Markkkinointi on toimivaaa ekoilla kerrroilla mutttta muutoin jos täytyyy kokoaika markkinoida niin se kertoo vain siitä että kauppa ei käy.
Sauvakävelyvarusteet