Naurettavimpia tuotteita joita markkinavoimat ovat saaneet myytyä kansalle
Itsellä tulee mieleen Jopo. Epäkäytännöllinen, kallis ja ruma polkupyörä mutta niin vain menee kaupaksi.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko trendituotteet, jotka myy kuin häkä ehkä vuoden ja sitten painuvat unholaan?
Kuulostaa juuri otsikon mukaisilta tuotteilta toisin kuin aloittajan itsensä mainitsema Jopo, joka on pysynyt markkinoilla vuosikymmeniä.
Jopon suosiota on todella todella vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Farkut, joissa on polvet rikki.
vielä pahempi se kankkujen kohta
Ap ei ole ilmeisesti koskaan ajanut Jopolla. On muuten mukavin pyörä, jonka olen koskaan omistanut. Toki soveltuu enimmäkseen vain kaupunkipyöräksi, mutta mukava sillä on ajella. En itse sitä koskaan edes vaatinut (olin 15v. silloin kauan sitten), mutta äitini mielestä se näytti kivalta ja hän kysyi, josko haluaisin sellaisen. Ja kun sitten sen sain, niin äitini kokeili myös sitä ja kehui, kuinka hyvältä sillä tuntuu ajella.
Thaikuissa valmistettu virheellinen "suomalainen" muumimuki jota kaupataan hintaan 5000e
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole ilmeisesti koskaan ajanut Jopolla. On muuten mukavin pyörä, jonka olen koskaan omistanut. Toki soveltuu enimmäkseen vain kaupunkipyöräksi, mutta mukava sillä on ajella. En itse sitä koskaan edes vaatinut (olin 15v. silloin kauan sitten), mutta äitini mielestä se näytti kivalta ja hän kysyi, josko haluaisin sellaisen. Ja kun sitten sen sain, niin äitini kokeili myös sitä ja kehui, kuinka hyvältä sillä tuntuu ajella.
Oletko koskaan kokeillut hiilikuiturunkoista, hyvillä osilla varustettua maantiepyörää?
Timantti. Ei mitenkään järjellisesti selitettävissä
Pullovesi jokapäiväiseen käyttöön on turhake, mutta muuten ihan hyödyllinen. Jos vaikka iskee jano eikä ole juotavaa niin se pullovesi on terveellisin vaihtoehto. Ja aina hanavesi ei välttämättä toimi tai siinä on jotain outoa (esim. liikaa kloorattu), jolloin vesi pitää ostaa kaupasta. Tai näin kesällä vaikka mökille, jossa ei ole juoksevaa vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kokeillut hiilikuiturunkoista, hyvillä osilla varustettua maantiepyörää?
Olen, mutta ehkä se ei sitten ollut niin hyvä minulle, kun en sellaista omista.
Vierailija kirjoitti:
laihdutustuotteet. miksi ei vain söisi vähemmän kuin kuluttaa
yksi jojoilija alapeukutti tätä :D
Kaikki lauhduttamiseen liittyvä. Eihän lihavia olisikaan, jos niistä jokin tehoaisi.
Kengänpohjalliset/purkat/laastarit/pillerit/pulverit. Surullista, että näitä kaikkia ostetaan kovalla rahalla pikalaihdutuksen toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Sauvakävelyvarusteet
Mitä muita varusteita sauvakävelyyn on kuin ne sauvat?
Ei oo kukaaan vielä brineyy spearsin pskaa ostanu sentäään. Yllättävää sinälllään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä naurettavaa on pullovedessä.
En minäkään, olen noin 4 kk kokonaan pulloveden varassa. Pitäisikö mun juoda järvivettä ?
Kaikki mitää nää somepimbot siepit belörfit sun muut itse ostavat ja "kaupallisella yhteistyöllä" kehuvat seuraajilleen (merkkivaatteet, kosmetiikkaa, lisäravinteita jne). Kiina intia halpis paskaa 1000% hinnanlisäyksellä.
Tässä yksi esimerkki petturista
Voisin löydä vetoa ettei tuo ole valmistettu norjassa, eikä varmaan eu sisälläkään.Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitää nää somepimbot siepit belörfit sun muut itse ostavat ja "kaupallisella yhteistyöllä" kehuvat seuraajilleen (merkkivaatteet, kosmetiikkaa, lisäravinteita jne). Kiina intia halpis paskaa 1000% hinnanlisäyksellä.
Tässä yksi esimerkki petturista
Voisin löydä vetoa ettei tuo ole valmistettu norjassa, eikä varmaan eu sisälläkään.
tämä.
Kuulostaa juuri otsikon mukaisilta tuotteilta toisin kuin aloittajan itsensä mainitsema Jopo, joka on pysynyt markkinoilla vuosikymmeniä.