Onko teillä riippuvuuksia? Mihin?
Mä en polta tupakkaa kuin stressitilanteissa, mutta mietin lopettamista kokonaan.
Nyt pari päivää strrssannut, mutta onneksi kauppaan on 10km matkaa joten olen vain haaveillut asiasta, olen toki rahat jo kerännyt kokoon. Mulla on periaate, etten omia rahoja käytä vaan pullopanteilla maksan jos röökiä ostan. Eli olis tossa pari pussia pullojkin..
No nyt tässä sohvalla istuessa mietin lähtiskö hakemaan vai kärvisteliskö vielä tämänkin päivän.
Oon koklannu sähköröökit ja purkat yms, ei oo mun juttu. Se on vaan se käsiliike..
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Keskivahvat opioidit.
Ihmisillä on asiat hyvin, kun sana riippuvuus herättää vain vitsejä.
Kuulostat tyhmältä, mutta mitä muuta voi olettaa, kun olet riippuvainen tuollaisesta aineesta.
Oli kysymys riippuvuuksista. Jos on penikka, sille ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pepsi Max. Olen miettinyt, että alottaisin kahvin juonnin ja vierottaisin itseni sitä kautta Pepsistä. Minnekään (esim kesällä mökille) en lähde ennekuin tiedän, mistä saan seuraavan Pepsi Maxin. Kotona täytyy myös aina olla avaamaton tölkki/pullo.
Täällä kans pepemake. Ostan sitä joka kauppareissulla vähintään puolen litran pullon, ja huomaan olevani tosi pahalla tuulella ilman. Äiti juotti muksuna meille paljon pepsiä, josta itse vierottauduin teininä. Lankesin kuitenkin uusiksi kun aloin laihduttamaan, jotain hyvää oli saatava valtavan herkkumäärän tilalle. Laihduin, mutta tässä ollaan :D Parasta kuitenkin on että olen suuhygienisti.
Sokeri ja vehnä. Olen onnistunut niistä itseni vieroittamaan. Tiedän, että jos jompaa kumpaa tai molempia joskus otan, se tietää taas pitkää taistelua niistä eroon.
Pesuaineet, varsinkin desinfioivat ja kloorilta tuoksuvat. Pakko päästä siivoamaan joka päivä niillä ja jynssäämään WC-pönttöä ja lavuaaria.
Oireilevat addiktio helpottaa raapimalla persettäni. Välillä piereskelen maukkaita pieruja haisteltavaksi. Myös muidenkin iloksi.