Onko teillä riippuvuuksia? Mihin?
Mä en polta tupakkaa kuin stressitilanteissa, mutta mietin lopettamista kokonaan.
Nyt pari päivää strrssannut, mutta onneksi kauppaan on 10km matkaa joten olen vain haaveillut asiasta, olen toki rahat jo kerännyt kokoon. Mulla on periaate, etten omia rahoja käytä vaan pullopanteilla maksan jos röökiä ostan. Eli olis tossa pari pussia pullojkin..
No nyt tässä sohvalla istuessa mietin lähtiskö hakemaan vai kärvisteliskö vielä tämänkin päivän.
Oon koklannu sähköröökit ja purkat yms, ei oo mun juttu. Se on vaan se käsiliike..
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on se kaikista kamalin riippuvuus: tämä AV. On tämä hirveä kohtalo!
Sama😁. Ja pakkomielteinen riippuvuus kaivattua kohtaan🙃
Meikkivoiteet myös. Käsivoiteet. Meikit.
Jonkinasteinen peliriippuvuus. Ei mulla talous sen takia kuralla oo, mut pakko olla 2-4:n egen pitkäveto laitettuna joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Happi. Tuntuu että tukehdun jos en saa annosta joka minuutti.
Hengitätkö happea? Ohhoh. Minä taasen ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happi. Tuntuu että tukehdun jos en saa annosta joka minuutti.
Hengitätkö happea? Ohhoh. Minä taasen ilmaa.
No tietysti laimennettuna typpeen. Puhdas happi on liian styrkkiä.
Syön kovaksi keitettyjä Faberge-munia 12 tusinaa päivässä - arvatkaa paljonko tämä oikein nielee rahaa...!
Palstailu, kynsien repiminen ja maistuva ruoka. Jos ei oo varaa niin en sit syö mitään.
Ruoka, suklaa. Tästä olen toistaiseksi päässyt eroon kun syön lääkettä tuohon.
Tää palsta on myös koukuttava.
Siinä ne.
Hydrogeeniperoxidia, eli vetyperoksidi. Pakko saada joka päivä, käytän ihottumien hoitoon, se polttaa niin kivasti, saa kivasti viboja. Käytän 12%:sta liuosta, kuten joku täällä palstalla suositteli. Vähän sama tuska kuin söisi vahvaa chiliä, ja uskon että myös itsensä viiltäjät osaavat arvostaa tätä tuotetta.
Kännit. En kaipaa tissuttelua, mutta olen tottunut juomaan kerran viikossa reippaasti ja jo parin viikon päästä alan kaivata sitä kovasti. Se tuottaa sellaisen hyvän olon piikin, etten muualta sellaista saa. Katkaisee arjen ynnä muuta kliseistä.
Ei mihinkään muuhun kuin nuoriin, alle 3-kymppisiin miehiin :D
Vierailija kirjoitti:
Ruoka, suklaa. Tästä olen toistaiseksi päässyt eroon kun syön lääkettä tuohon.
Tää palsta on myös koukuttava.
Siinä ne.
Saanko kysyä mitä lääkettä? Onko sulla joku syömishäiriödiagnoosi vai saako sitä ilmankin? Tulisi mullekin tarpeeseen.
Keskivahvat opioidit.
Ihmisillä on asiat hyvin, kun sana riippuvuus herättää vain vitsejä.
AV, tämä palsta vie minut turmioon, mutten pysty lopettamaan. :'(
Kahvi
Kirjat, en pysty nukkumaan, jollen lue ensin pari tuntia kirjaa, paperisena.
Huulirasvat ja huulipunat. Ei ole parempaa kuin uusi huulirasva/puna etc.