Melkein aloin itkemään kun kylään tullut mies
Teki minulle vihdan.
Oma mies keksi aina jotain muuta tärkeämpää tekemistä.
Kommentit (47)
:) Olihan tuo huomaavainen teko. Kiva että osaat arvostaa sitä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Iskä tekee vihtoja. Ei tulisi mieleenkään antaa hänelle, mutta Porvoossa kaikki on toisin.
En tykkää vihdoista. Niistä tulee sauna roskia täyteen.
Niin, ihmiselle voi pienelläkin teolla tulla hyvä mieli.
Täytyykin heti tehdä jotain oman miehen yllättämiseksi.
Muistan ikuisesti yhden pojan (nykyään aikuinen mies), jonka kanssa minä ja eräs tyttökaverini vietimme joskus aikaa nuorina. Olimme siis ihan kavereita vain, me kaksi tyttöä ja tämä poika. Olimme noin 15-vuotiaita tällöin kaikki.
Yhtenä päivänä olimme sopineet, että näemme ja pelailemme lautapelejä tuon tyttökaverini kotona. Tämä saattoi olla ensimmäinen/ensimmäisiä kertoja, kun tuolla tavalla vietimme aikaa yhdessä.
Poika tuli sinne paikalle tuoden mukanaan paperipussillisen appelsiineja. Hän oli matkan varrella pysähtynyt torille ostamaan appelsiineja, koska halusi tuoda niitä meille.
En tiedä miksi, mutta sydämeni suli aivan 100% tuolla hetkellä. Tuo oli jotenkin ihan älyttömän sympaattista mielestäni. Toki ihan se, että halusi tuoda tullessaan jotain, mutta että nimenomaan appelsiineja. Ei siis mitään karkkipussia tai limua, vaan appelsiineja torilta. En osaa selittää miksi tuo asia jäi niin syvästi mieleeni, vielä tänäkin päivänä tuo muisto lämmittää sydäntä. Ihana poika oli, varmasti nykyään hyvä mies.
❤
Vierailija kirjoitti:
Kullillako ne vihdat tehdään? Opettele itse, laiska märisijä.
Ei voi, sillä tyttö on aina passiivinen uhri.
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli kyse ystävällisestä, yllättävästä teosta. Ap on varmasti tähän asti itse tehnyt vihtansa, kun omalla miehellä on ollut kaikkea muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli kyse ystävällisestä, yllättävästä teosta. Ap on varmasti tähän asti itse tehnyt vihtansa, kun omalla miehellä on ollut kaikkea muuta tekemistä.
Niin varmaan. Aloittaja on vuosi kymmenet toivonut saavansa vihtoa, mutta vasta nyt onnistui kun mies sen hänelle mahdollisti. Tähän asti hän on ollut miesten silmittömän itsekkyyden UHRI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nainen on aina se joka odottaa käsi ojossa etuuksia, lahjoja ja palvontaa?
Mitä ap on itse tehnyt miehille?
Voi kuule, ole onnellinen vaan jos mies pystyy tekemään muutakin kun räpläämään kaukosäädintä ja itseään.
Noin kätevä mies on käytännöllinen eli ihan ykkösluokkaa. Älä vain sitä vihtaa tuijota vaan katso kokonaisuutta.
Onneksi on vielä huomaavaisia ihmisiä, varsinkin naista huomaavainen mies miellyttää. Oma mieheni on huomaavainen mukavalla tavalla. Huomaavaisuudesta kannattaa aina kiittää. Yhtenä päivänä sanoin taksikuskille, että onpa ihanaa kun mies avaa oven naiselle (tai asiakkaalle) niin hän punastui mielihyvästä ja hymyili. Kyllä minulla on aina ollut taipumus valita ne huomaavaiset miehet, se on ollut hyvä tapa valita itselleen sopiva mies.
Mä aloin oikeasti itkeä, ku mun poikaystävä innoissaan toi mulle Siikli-perunan, jonka oli saanut jostain.
Asun ulkomailla ja poikaystävä on paikallinen, olemme maatalousopiskelijoita. Raukka ei tajunnut ollenkaan, miten paljon se peruna koti-ikävää potevalle tyttöystävälle merkitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö sinä koskaan kenellekään ikinä yhtään pyyteetöntä pientä tekoa? Onko vaikka oven auki pitäminen kainalosaunoja käyttävälle liikaa, jos tämä sattuu olemaan nainen?
Olen liikuttunut siitä, että eräs mies piti mulle ovea auki ja toinen siirsi vieraan kengät keskeltä eteistämme siististi sivuun. Kumpikaan miehistä ei ollut oma. Ei varmaan tarvitse mainita, ettei oma mies kotona oikein muuta tee kuin on puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö sinä koskaan kenellekään ikinä yhtään pyyteetöntä pientä tekoa? Onko vaikka oven auki pitäminen kainalosaunoja käyttävälle liikaa, jos tämä sattuu olemaan nainen?
Olen tehnyt, mutta en tee enää. Olen pitänyt pyyteettömästi ovea auki varmaan tuhannelle naiselle, yksikään heistä ei ole tuulikaapissa jäänyt pitämään minulle auki toista ovea. Miksi auttaisin naisia kun eivät hekään tee juuri mitään miehiä varten koska kokevat olevansa oikeutettuja uhriasemaan ja olemaan saamapuolella? Osaan kuluttaa elämäni paremminkin kuin naisia autellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt, mutta en tee enää. Olen pitänyt pyyteettömästi ovea auki varmaan tuhannelle naiselle, yksikään heistä ei ole tuulikaapissa jäänyt pitämään minulle auki toista ovea. Miksi auttaisin naisia kun eivät hekään tee juuri mitään miehiä varten koska kokevat olevansa oikeutettuja uhriasemaan ja olemaan saamapuolella? Osaan kuluttaa elämäni paremminkin kuin naisia autellen.
Eli et tee mitään pyyteettömästi, arvasin sen.
😆