Voinko kysyä lääkäriltä (ihastusjuttuja)
Meillä on ollut tosi hyvät kemiat tk-lääkärini kanssa. Nyt käyntini harvenevat/loppuvat, koska minua vaivannut asia on hoidettu.
Voiko lääkäriltä kysyä, että ”Jos en olisi potilaasi, olisiko meillä voinut olla jotain jos olisimme tavanneet eri merkeissä?”
Vai meinaako tuo kysymys heti että lääkäri-potilassuhde pitää täysin lopettaa? Nolaanko itseni, jos kysyn?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
No tee nyt ensin edes taustatyötä. Suurella todennäköisyydellä on varattu jo.
Pakkaa nää jumalaiset anonikset aina olemaan.
Mitä sitten? Vastuu on sillä, kuka on varattu... tai jos molemmat varattuja... se on elämää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tee nyt ensin edes taustatyötä. Suurella todennäköisyydellä on varattu jo.
Pakkaa nää jumalaiset anonikset aina olemaan.Mitä sitten? Vastuu on sillä, kuka on varattu... tai jos molemmat varattuja... se on elämää...
Noloa kysellä varatulta yhtään mitään. Osaahan se toimii itsekkin, joss nyksästään etoon tahtoo. Vieläpä tietää ap.n nimet, sotun, osoitteen jne. Niin eipä hän hukkaan pääse, vaikkei vastaanotolla käy, siis, jos niin paljon kiinnostaa, että on valmis vaihtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potilas voi kuvitella että lääkärin kanssa juttu lentää, koska useimmat lääkärit tapaavat niin paljon erisorttisia ihmisiä että ovat tottuneet juttelemaan vähän kenen kanssa tahansa; esimerkiksi sukulaisnainen, joka tapaa päivittäin työssään sekä vanhuksia, nistejä, lapsia että varakkaita. Joidenkin ihmisten kanssa voi "huumori" olla samankaltaista, mutta se ei tarkoita automaattisesti kemiaa!
Voisin kuvitella että Ap on itse sosiaalisesti kömpelö, ja ihastuu lääkäriin joka "poikkeuksellisesti" osaa asettua hänen tasolleen ja jutella hauskoja välittämättä kömpelyydestä. Tämä on lääkärin kannalta ammattitaitoa eikä mitään kemiaa.[/
No Ap vastaa tähän: en ole sosiaalisesti kömpelö, itsekin samalla alalla ja tottunut eri asiakkaiden kanssa luovimaan, ;)
Kiinnostus näyttää olevan molemminpuoleista, mutta ääneen ei toki mitään ole sanottu. En halua hankalia tilanteita enkä nolata ketään - mutta samaan aikaan haluaisin tietää, voiko tässä olla mitään mahdollisuuksia. Olisiko ehdotuksia, miten muuten sen voisi selvittää, olematta tökerö?Ap
No jos olet samalla alalla, niin varmaan osaat arvioida tuota itsekin. Kuvittele itsesi kuulemaan joltain asiakkaalta ihastuksesta.
Itse joskus olin asiakaspalvelutyössä kiinnostunut asiakkaasta. En katsonut voivani mitenkään tehdä aloitetta, koska se ei olisi ollut asiallista käytöstä, mutta jos asiakas olisi ehdottanut treffejä, olisin suostunut.
Kuka tätä koko ajan upittaa? Ei ainakaan ap, koska ap olen minä. Taitaa ”ongelma” koskea muitakin... ;)
Itse päätin, etten tee mitään. En halua saattaa lääkäriä (tai itseäni) noloon asemaan / vaivautuneeksi.
Ap
Et nolaa itseäsi. Aina kannattaa olla rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tätä koko ajan upittaa? Ei ainakaan ap, koska ap olen minä. Taitaa ”ongelma” koskea muitakin... ;)
Itse päätin, etten tee mitään. En halua saattaa lääkäriä (tai itseäni) noloon asemaan / vaivautuneeksi.
Ap
No hei haloo, se lääkäri tietenkin. Ei vaan kehtaa myöntää tunteitaan.
Tää homma ratkesi. Kyllä se lääkäri on kiinnostunut. Koska olemme molemmat tahoillamme suhteessa, annamme asian jäähtyä.
Mut aaaah, kun teki hyvää tietää etten ole kuvitellut koko hommaa omassa päässäni.
Nyt vaan pää jääsaaviin jne... :P
Ap
Up