Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako näin miettiä, kun miettii milloin on oikea aika tehdä lapsia?

Vierailija
20.06.2019 |

Meidän suvussa on alzheimeriä, ja haluaisin että äitini on vielä tolkuissaan kun saa lapsenlapsia, mä huomaan jo nyt hänessä pienesti muistin heikentymistä..

Niin nyt alkaisi olla oikea aika hommiin..

Mutta saako noin ajatella?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa ottaa ympäristötekijät huomioon, tuskin äidin alzheimer on ainoa vaakakupissa painava tekijä

Vierailija
2/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saa ottaa ympäristötekijät huomioon, tuskin äidin alzheimer on ainoa vaakakupissa painava tekijä

Juu, ei ole ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat miettiä mitä haluat.

Vierailija
4/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää pohdintaa.

Vierailija
5/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset ja muistisairas vanhempi onkin ihan kiva kombo, siinä saa laittaa oman elämän narikkaan muutamaksi vuodeksi. Been there.

Vierailija
6/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet lapset ja muistisairas vanhempi onkin ihan kiva kombo, siinä saa laittaa oman elämän narikkaan muutamaksi vuodeksi. Been there.

No mä oon meistä lapsista ainoa joka haluaa lapsia, joten taitaa muistisairaan äitin hoitaa joku heistä.

Vierailija
7/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on fiksuutta se, että hieman ajattelee, että milloin saattaisi olla valmis saamaan lapsia. - Samalla kun vielä kykenisi ymmärämään, että oikea aika ja hetki ei ole kaikille muille sama kuin itselle ja vaikka itse olisikin valmis ja halukas saamaan lapsia, niin syystä tai toisesta laps(i)en saaminen ei onnistu ja tapahdu sinä hetkenä tai aikana kuin itse oli ajatellut ja suunnitellut.  

Vierailija
8/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on fiksuutta se, että hieman ajattelee, että milloin saattaisi olla valmis saamaan lapsia. - Samalla kun vielä kykenisi ymmärämään, että oikea aika ja hetki ei ole kaikille muille sama kuin itselle ja vaikka itse olisikin valmis ja halukas saamaan lapsia, niin syystä tai toisesta laps(i)en saaminen ei onnistu ja tapahdu sinä hetkenä tai aikana kuin itse oli ajatellut ja suunnitellut.  

Ymmärrän senkin hyvin. Saattaa olla vaikea raskautua, koska munasarjojani on rönklätty. Leikattu kystia pois.

Vierailija
9/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suututtiin verisesti kun suunnittelin mihin vuodenaikaan haluaisin lapsen syntyvän. Ei kuulemma saa yhtään suunnitella koska EHKÄ en tulekaan heti raskaaksi! No tulin kuitenkin yk2 eli hyvä että suunnittelin..

Vierailija
10/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

herran haltuun vaan nämä lisääntymisasiat

Vierailija
11/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noinkin saa miettiä! Minä ainakin mietin juurikin noinkin, kun meillä oli suunnitelmissa raskautua parin vuoden sisään, niin aloitettiin hommat heti. Raskauduin puolen vuoden kuluttua.