Joku historiallinen suht tuore leffa netflixistä?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Rita Hayworth - avain pakoon
Katsottuani elokuvan olin mykistynyt! Elokuva sisältää unohtumattomia kohtauksia, lausahduksia, roolihahmoja näyttelijäsuorituksineen, jotka muistetaan vielä pitkään! Elokuva on maineensa arvoinen ja kehunsa ansainnut! Avain pakoon on elokuva, joka säilyy vuosikymmeniä!
Täähän on varmaan ainakin 20v vanha leffa, kysyttiin suht tuoretta.
Der Untergang - Perikato
Katsottuani elokuvan olin mykistynyt! Elokuva sisältää unohtumattomia kohtauksia, lausahduksia, roolihahmoja näyttelijäsuorituksineen, jotka muistetaan vielä pitkään! Elokuva on maineensa arvoinen ja kehunsa ansainnut! Der Untergang on elokuva, joka säilyy vuosikymmeniä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsottuani elokuvan olin mykistynyt! Elokuva sisältää unohtumattomia kohtauksia, lausahduksia, roolihahmoja näyttelijäsuorituksineen, jotka muistetaan vielä pitkään! Elokuva on maineensa arvoinen ja kehunsa ansainnut! Avain pakoon on elokuva, joka säilyy vuosikymmeniä!Täähän on varmaan ainakin 20v vanha leffa, kysyttiin suht tuoretta.
Eikä ole edes historiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Der Untergang - Perikato
Katsottuani elokuvan olin mykistynyt! Elokuva sisältää unohtumattomia kohtauksia, lausahduksia, roolihahmoja näyttelijäsuorituksineen, jotka muistetaan vielä pitkään! Elokuva on maineensa arvoinen ja kehunsa ansainnut! Der Untergang on elokuva, joka säilyy vuosikymmeniä!
Ei löydy Netflixistä ainakaan tällä hetkellä.
Antiikin Rooma, en oo kattonut mut haluisin kattoa. En oo varma onko sitä tosin siellä enää, mutta tsekkaa.
Victoria and Abdul-leffaa minäkin tulin suosittelemaan! Kertoo kuningatar Victorian suhteesta intialaiseen palvelijaansa/ystäväänsä, todella mielenkiintoinen, hauska ja koskettava. Victoria oli todella mielenkiintoinen persoona.
Mary Queen of Scots vuodelta 2018. Elokuvana aika tavanomainen, mutta Margot Robbie on aivan järisyttävän uljas Elisabet.
Katsottuani elokuvan olin mykistynyt! Elokuva sisältää unohtumattomia kohtauksia, lausahduksia, roolihahmoja näyttelijäsuorituksineen, jotka muistetaan vielä pitkään! Elokuva on maineensa arvoinen ja kehunsa ansainnut! Avain pakoon on elokuva, joka säilyy vuosikymmeniä!