Vieras ihminen yökylässä ilman lupaa, mielipiteitä!
Eli tästä tapauksesta on jo jonkin aikaa mennyt mutta ajattelin kotona tulleen riidan takia kirjoitaa siitä tänne.
Oli perjantai päivä ja vaimon sisko päätti tulla mailta viettää vkonloppua meille. Itselläni oli työpäivä lauantaina enkä halunnut lähteä mihinkään ravintolaan. Vaimo jäi kans kotiin mutta hänen siskonsa päätti mennä ravintolaan. Annoimme hänelle avaimen että hän pääsee yöllä sisälle ilman että heräämme.
Kaiken yllätykseksi heräsin aamuyöstä siihen kun vaimon sisko panettaa itseään jollain ulkomaalaisella miehellä. Heräsin neljän aikaan yöllä ja tätä naintia kesti aamu seitsemään. Kauhea ulvominen ja ähinä koko ajan. Menin seitsemältä aamukahville ja tämä ulkolainen mies poistui samalla ulos asunnostamme mitään sanomatta. (oli muuten ihan kauhean näköinen jätkä, jos nyt miehenä voi miestä arvostella)
Eli kuten voitte arvata niin seuraava työpäivä meni aivan pilalle huonojen yöunien takia.
Vaimon siskolle en sanonut mitään mutta vaimolle nostin kauhean metelin. Ilmoitin että minun mielestä on väärin kun siskosi tuo tuntemattomia ihmisiä meidän kotiin nussittavaksi ilmoittamatta meille mitään ja pilaa näin toisten yöunet kun olisi tärkeä työpäivä itsellä.
Mitä mieltä olette asiasta? Eikö jokaisen pitäisi kunnioittaa toisen kotia sen verran että ei tee tommoista? Vaimoni huutaa minulle että mä pidän hänen siskoaan huorana ja loukkaan puheillani näin vaimoani. Onko vaimolla oma lehmä ojassa kun puolustaa tämmöistä asiaa? Mun mielestä taas en ole tehnyt mitään väärin. Omasta mielestä pitää olla tosi mulkun puutteessa ja todellinen lutka jos tekee näin!!!
Kommentit (26)
Sano vaimosi siskolle suorat sanat. Mä en kattelisi noin lutkamaista touhua sekuntiakaan. Turha itkeä enää, oisit itse puuttunut heti asiaan. Nyt ainakin osaat varautua kun tiedät että vaimosi siskon harrastus on perseen jakaminen. Vaimostasi en sano mitään. Tee itse omat päätökset jos olet yhtään fiksu ja mieti miksi vaimosi ei puuttunut asiaan.
hämmästyttää, miten innolla toiset naiset (siis suurinosa täällä oletan) ovat haukkumassa muita lutkiksi.
huoritteluhan on tapa saada naiset pysymään seksuaalisesti tossun alla. irtoseksi ei ole sallittua naiselle ilman pysyvää parisuhdetta. nyt eletään kuitenkin jo 2000-lukua.
omasta mielestäni ei pitäisi tehdä eroa miesten ja naisten seksikäyttäytymisen välillä, siis miksi vain naisia rangaistaan haukkumalla?
tässä en itse kannusta ketään irtoseksiin, se on oikeesti out, mutta kummastuttaa se miten naisetkin kehtaa käyttää tuollaista törkysanastoa kuvaamaan oman sukupuolensa edustajaa...
meinaatko ap nyt nayttää ketjun vaimolle; kato nyt kun kaikki on ihan samaa mieltä kuin minä!
tai sitte on ap ihan sairaan rakastunut vaimonsa siskoon ja nyt ottaa todella pattiin että on sisko menny ja tehnyt temput jonku ruman äijän kans kun olis kerta ollut tällaista mahtisonnia tarjolla lähempänäkin... heheheheh......
se ketuttaa jos ulkomaalainen mies saa pimppaa ja vieläpä pistää naisen ulvomaan.... Ja samaan aikaan itse jää ilman...
epäkohteliasta tuoda vieraita moiseen hommaan toisen kotiin.
irtoseksi on varmaan kuitenkin enemmän sen siun kälysi asia kuin sinun. ennen sitä harrasti vaan ukkomiehet, nyt on sinkkunaisetkin paremman puutoksessa sortuneet samaan. tasa-arvon aikoja nääs hyvässä ja pahassa.
vaimoa siitä ei saa syyttää, mutta sisko-likan kanssa ei varmaan kannata enää teillä ottaa viinaa tai sanotte, että hoitaa hoitonsa muualla.
ap:n kielenkäyttö oli todella agressiivista ja sovinistista. eli jos käly on tän yhden seksihommelin perusteella lutka, on ap. simppeli, köyhäkielinen ääliö. siis seksiä vasta papin aamenen jälkeen...
kumman henkilökohtaisesti tää vaimon mies tämän ottaa ja ton kielenkäytön perusteella on itse aika ongelmainen. vaimo-parka.
mutta sen verran raadilta sympatiaa, että jos käly nyt vielä kantaa kotiinne veikkosia (rotuun ja sotuun katsomatta!), niin eikun niska-takamus otteella kukkamies ohjattakoon oven kautta ulos.