Minulle tehtiin lobotomia laittomasti
Suomalaisessa julkisessa terveydenhuollossa vuonna 2011. Pitkänniemen sairaalassa. Vastustuksestani huolimatta, olen valittanut potilasasiamiehelle sekä EU:n virkailijoille. Miten tälläinen ihmisoikeusrikkomus on SUOMESSA mahdollinen, lobotomia on virallisissa papereissa kielletty jo satoja vuosia sitten mutta salaa niitä tehdään yhä. Olen myös tehnyt poliisille lukuisia rikosilmoituksia tästä asiasta, mutta suojelupoliisi suojelee sairaaloita ja lobotomialääkäreitä, joten rikosilmoitukset kostettiin minulle tekemällä elämääni hankaloittavia operaatioita selkärankaani. Tämä aloitus poistetaan sekunneissa suojelupoliisin toimesta.
Kommentit (22)
Tämä on yksi niistä hetkistä, kun kannattaa soittaa akuuttipäivystykseen.
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Höpö höpö, ei todellakaan ole lobotomiaa kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kielletty kansainvälisissä yhteistyö- ja ihmisoikeussopimuksissa!!! Mutta todellisuudessa tehdään kaikille jotka tietävät paljon asioita suojelupoliisista ja jos se lobotomia ei riitä lakkauttamaan vastarintaa niin sitten selkärankaan tehdään inhoittavia operaatioita että vastarinta tulee mahdottomaksi!!!
lisää keksittyjä tarinoita. Ihan oikeasti, mene jo nukkumaan.
Ei ole boita tehty pitkään aikaan, pitkäniemessä ei ole kirurgiaa ylipäätänsä. Edes pikki menneen jalan korjailuun puhumattkaanaivokirurgiaan. jne
Ilmeisesti lienee jatkoa noille 5-numeroisille E-luvuille... lähes kaikki 3 numeroisia. on muutama harva 4 numeroinen, nekin alkaa joko 1llä tai 9llä. Muttei ensimmöistäkään 5 numeroista.
Jos olis tehty, niin et sinä siinä kirjoittelis noinkin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kielletty kansainvälisissä yhteistyö- ja ihmisoikeussopimuksissa!!! Mutta todellisuudessa tehdään kaikille jotka tietävät paljon asioita suojelupoliisista ja jos se lobotomia ei riitä lakkauttamaan vastarintaa niin sitten selkärankaan tehdään inhoittavia operaatioita että vastarinta tulee mahdottomaksi!!!
Sulla se ei näyttänyt onnistuneen. Järkesi ja toimintakykysi ovat tallella
muistakaa tytöt: vain otetut lääkkeet auttavat
Minä luulin pitkään että lääkärit sädettivät minua pitkässäniemessä mutta sitten kai paranin ja tajusin ettei ne lääkärit minua sädettäneetkään vaan kgb.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt itselleni itse pientä kirurgiaa noita vaurioita korjatakseni!!! Ette voi ymmärtää millä tuntuu leikata omaa selkärankaa ja laitella siellä paikkoja paikoilleen ja poistaa seuranta- ja hallintalaitteita!!!
Ikävää että koet noin. Voit kyllä tilata potilaskertomuksesi sairaalajaksoltasi josta näet mitä oikeasti on tapahtunut. Lääkärit ovat työssä tuolla (vastentahtoisesti) eivätkä todellakaan tee mitään haastavia leikkauksia ilmaiseksi ja huvikseen, sen verran paskamaista hommaa se on.
Valitettavasti ihan ystävänä uskoisin että sinulla on nyt psykoosi päällä ja ehdotan että hakeutuisit pikaisesti mielenterveyspolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt itselleni itse pientä kirurgiaa noita vaurioita korjatakseni!!! Ette voi ymmärtää millä tuntuu leikata omaa selkärankaa ja laitella siellä paikkoja paikoilleen ja poistaa seuranta- ja hallintalaitteita!!!
olet siis kiinalainen? Terkkuja Huawein porukalle!
Vierailija kirjoitti:
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Mutta grahampuuro korjasi kaiken?
SUOMESSA SAA TEHDÄ IHAN MITÄ VAIN PAKKOHOITO POTILAILLE, VAIKKA LOPOTOMIAN, ETTÄS TIEDÄTTE!!!
Ja mulle tehtiin laiton lopotomia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä asiat liittyvät lobotomiaan
Ei se laiton lobotomia ole sen pahempi kuin tämä laillinenkaan lobotomia.
ja lepositeisiin