Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teihin on suhtauduttu työharjoittelijana, harjoittelijana tai uutena työntekijänä?

Vierailija
19.06.2019 |

Kokemuksia kiitos... Vertaistukea tarvitaan pahasti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiseen paikkaan menet harjoitteluun? Minä olen saanut poikkeuksetta mukavaa kohtelua. Olen uskaltanut kysyä asioista, kukaan ei ole yrittänyt osoittaa että olen maanvaiva tai kyselen tyhmiä. Toki yritän käyttää tilannesilmää siinä, milloin ja keneltä menen kysymään. Omat kokemukseni sosiaalialalta, nuorisotyöstä ja kaupungin virastoista. Useimmiten on nimetty joku tietty henkilö, jolta pääasiassa kysyn, mutta muutkin ovat kertoneet että auttavat minua mielellään. Ovat olleet aina iloisia siitä, että paikkaan on saatu joku harjoitteluun/sijaiseksi, joten suhtautuminenkin ollut sen mukaista. 

Vierailija
2/5 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kai ne tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisuuteni on mennyt sekaisin flirttailun kanssa ja olen saanut 16 vuotta täytettyäni joka työ/harjoittelupaikasta itselleni stalkerin/ahdistelijan. Nämä "rakastuneet" ovat olleet aina ikäluokkaa 40-60, omanikäiset miehet ovat olleet poikkeuksetta mukavaa seuraa.

Pelottaa valmistua ja mennä oikeisiin töihin, kun harjoittelupaikoissa on ollut kamalaa :(

Vierailija
4/5 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on suhtauduttu sekä harjoitteluissa että työpaikoissakin. Kokemukset yksityiseltä ja kuntapuolelta. Harjoittelut sujui hyvin ja molemmista sain vakipaikan. Omalla työpaikalla myös harjoittelijoita joita ohjaan ja uskon, että kokevat paikan mieleiseksi, koska haluavat jatkaa. Tietysti joukkoon on mahtunut joitain ei niin ahkeria ja aloitekykyisiä, mutta heitäkin olen parhaani mukaan opastanut. Hyvistä harjoittelijoista on todella paljon hyötyä, joten aika idiootteja ovat nämä, jotka kalseasti kohtelevat.

Vierailija
5/5 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarvikealalla ollut, kokemukset tosi vaihtelevia paikasta riippuen. Kaikilla on niin oma tapansa tehdä asioita, myös saman työpaikan sisällä, pitää vaan pitää oma pää kylmänä ja toimia maassa maan tavalla. Pääasiassa ihmiset on ymmärtäviä kunhan yrittää hoitaa hommansa kunnolla, kaikki arvostaa oma-aloitteista apua. Nähkää koulukavereiden kanssa joka viikko, sieltä sitä parasta vertaistukea saa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä