Voinko/ kannattaako valittaa johonkin? On autoista
!?!! Että sapettaa. Autolle oli sovittu korjausaika huomiselle. No eipähän se nytkään mennyt kuten piti vaan soittivat että aika siirtyy maanantaille. Kiva vaan että autolla ei uskalla juurikaan ajaa ja olin jo sopinut juhannusmenot kun luotin että on kunnossa to kun niin sovittiin!!! Eikä ole ensimmäinen kerta kun noiden korjaamoiden kanssa on tämmöistä... Ilmeisesti asiakaspalvelu on tuntematon käsite.:(((( enkä todellakaan ole enää tuonne viemässä kun toimivat noin.
Kommentit (9)
Palautetta annoin jo. Miten voi jumal...a olla että joka ainoa kerta niide korjaamoiden kanssa asioidessa paikasta riippumatta on aivan älytöntä säätöä ja mikään sovittu ei päde!
Vara-auto/vuokra-auto.
Autossa voi ilmetä jotain, mihin joutuu tilaamaan varaosan. Ihan itse sen korjausajan varasit juhannuksenalusviikolle. Kärsi ja opi.
Vierailija kirjoitti:
Palautetta annoin jo. Miten voi jumal...a olla että joka ainoa kerta niide korjaamoiden kanssa asioidessa paikasta riippumatta on aivan älytöntä säätöä ja mikään sovittu ei päde!
Ilmeisesti syy löytyy itsestäsi. Mulla on vain hyviä kokemuksia, olen käyttänyt kuutta korjaamoa kahden eri auton kanssa kymmenen vuoden aikana ja aina onnistuu.
Viime kuussa vein kaksi autoa huoltoon (katsastushuolto ja öljypohjan vaihto) aikaa varaamatta ja olisin saanut samana päivänä takaisin jos olisin tarvinnut. Mutta ehkä tämä johtuu siitä, että olen miellyttävä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit valittaa - muuta kuin tietysti huonoa palvelua? Periaatteessa voisi ehkä ajatella, että jos sopimus auton huollosta on ollut olemassa ja korjaamo jättää sopimusvelvoitteensa täyttämättä määräajassa, JA jos tästä aiheutuu sinulle kuluja, kuten korvaavan kyydin hankkiminen, niin korjaamo voisi olla korvausvelvollinen näistä kuluista. Arvatenkin korjaamo ei kovin mielellään tällaisiin vaatimuksiin suostu, jolloin oikea osoite valitukselle olisi kuluttajariitalautakunta. Käytännössä pitäisin kuitenkin aika epätodennäköisenä, että tuollainen vaatimus menestyisi.
Sen sijaan korjaamolle voit tietysti antaa palautetta. Ehkä kuuntelevat, ehkä eivät.
Eihän kuluttajariitalautakunta voi antaa mitään lainvoimaista päätöstä vaan suosituksen jonka korjaamopäällikkö voi vaikka käyttää vessapaperina ja nauraa päälle. Oikeuteen tuossa pitää mennä jos on tapahtunut rikos ja haluaa korjaamon vastuuseen.
Siellä on voinut olla muita autoja joiden korjaamisessa on mennyt odotettua pidempään. Eli kun sinun aikaasi siirtyi maanantaille niin jonkun toisen auto tuli valmiiksi juhannukseksi.
Jotkut korjaamot tarjoavat sijausautoa. Jatkossa käytä niitä.
Kuten ensimmäinen vastasikin, se on ainoa virallinen linja, jota noit käyttää, mutta varmasti pitkä, kallis ja vaikea. Suosittelisin katsomaan jonkin toisen korjaamon, viemään sinne ja perumaan aika tältä toiselta korjaamolta. Vai oletko jo maksanut jotakin? Jos olet, sen saat varmaan vaadittua takaisin ilman sen kummempia tappeluita, koska he rikkoivat oman puolensa sopimuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palautetta annoin jo. Miten voi jumal...a olla että joka ainoa kerta niide korjaamoiden kanssa asioidessa paikasta riippumatta on aivan älytöntä säätöä ja mikään sovittu ei päde!
Ilmeisesti syy löytyy itsestäsi. Mulla on vain hyviä kokemuksia, olen käyttänyt kuutta korjaamoa kahden eri auton kanssa kymmenen vuoden aikana ja aina onnistuu.
Viime kuussa vein kaksi autoa huoltoon (katsastushuolto ja öljypohjan vaihto) aikaa varaamatta ja olisin saanut samana päivänä takaisin jos olisin tarvinnut. Mutta ehkä tämä johtuu siitä, että olen miellyttävä nainen.
Hmm...öljypohjan tiivisteen vaihdon ymmärrän, mutta että öljypohjan vaihto sitä en ymmärrä. Mutta asiaan, niin monista korjaamoista saa nykyään sijaisauton maksutta, kannatta googlettaa palveluja.
Kyllä tarjosivat sijaisautoa... maksusta:D ei mahdu mun periaatteisiin että he itse siirtää aikaa ja sit mun pitäis maksaa autosta!
Ja joku viisasteli että miksi otit juhannusviikolle.. niin mitäköhän olis ollut järkevämpi tehdä kun vika ilmeni viime viikolla ja tarttee hoitaa äkkiä kuntoon? Järkevämpääkö olis odotella kauemmin vai mitä pakko? !
Mitä haluaisit valittaa - muuta kuin tietysti huonoa palvelua? Periaatteessa voisi ehkä ajatella, että jos sopimus auton huollosta on ollut olemassa ja korjaamo jättää sopimusvelvoitteensa täyttämättä määräajassa, JA jos tästä aiheutuu sinulle kuluja, kuten korvaavan kyydin hankkiminen, niin korjaamo voisi olla korvausvelvollinen näistä kuluista. Arvatenkin korjaamo ei kovin mielellään tällaisiin vaatimuksiin suostu, jolloin oikea osoite valitukselle olisi kuluttajariitalautakunta. Käytännössä pitäisin kuitenkin aika epätodennäköisenä, että tuollainen vaatimus menestyisi.
Sen sijaan korjaamolle voit tietysti antaa palautetta. Ehkä kuuntelevat, ehkä eivät.