Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ostokset lisäävät elämänlaatuanne?

Vierailija
19.06.2019 |

Olen hiljattain siirtynyt opinnoista työelämään. Olen kuitenkin huomannut, että vuosien aikana huippuunsa kehittyneesti piheydestä on vaikea päästä eroon, vaikka nyt olisi ylimääräistä rahaa käytettäväksi. Säästän asuntoa varten ja sijoitan, mutta haluaisin välillä myös ostaa jotain. Mutta en osaa perustella itselleni ostoksia tarpeeksi hyvin ja lopulta jätän hankinnat tekemättä, koska totean, etten tarvitse niitä välttämättä ja mieluummin säästän rahan johonkin oikeasti tärkeään.

Mitkä ostokset ovat sellaisia, jotka todella ovat lisänneet elämänlaatuanne ja ovat ehdottomasti rahan arvoisia, vaikka eivät ehkä olisikaan aivan välttämättömiä? Mietin ensisijaisesti fyysisiä ostoksia, mutta myös palveluita saa ehdottaa.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuvat, laadukkaat farkut. Tulee joka päivä hyvä fiilis, kun ei kiristä eikä purista ja näyttää kivalta. Mulla on sellainen periaate että yhdet tai kahdet hyvät on parempi kuin tusina sinne päin olevaa.

Vierailija
142/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat, harkitusti ostetut vaatteet. Ei tarvitse koko ajan olla ostamassa uusia tai myymässä hutiostoksia pois.

Hyvä vinyylisoitin, kuulokkeet, kaiuttimet, vahvistin ja vinyylit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedän että tätä ei moni ymmärrä ja ymmärrän sen tottakai.

Mutta itse siis harrastelen kalliita laukkuja, pääasiassa Chanelin. Tiedän että ne ovat todella tarpeettomia ja jos rahatilanne vaatisi niin ne lähtisi heti ensimmäisenä myyntiin.

En ostele niitä heräteostoksina, vaan tarkkaan harkiten ja kerran parissa vuodessa.

Lisäävätkö ne elämänlaatuasi? 

miellyttävän tuntuiset materiaalit ovat minulle tärkeitä ja siitä tulee hyvälle tuulelle, kun on panostanut itselleen tärkeisiin asioihin. yhtä ylellisentuntuisen lampaannahan laukkuja saa toki myös Diorilta.

t. eri

itse olen panostanut sänkyyn ja petivaatteisiin. sänky patjoineen maksoi kolme tonnia ja petivaatteet muutaman satasen, mutta on sen arvoista. selkäkivut vähentyneet ja unenlaatu parantunut. kesällä jopa +30C ei tunnu tukalalta, kun oli käytössä hengittävää materiaalia.

kolmas hankinta kuumailmapainepesuri. saa siivottua ilman ylimääräisiä myrkkyjä kunhan pinnat vaan kestävät. vihaan desifioivien pesuaineiden hajua.

Vierailija
144/144 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilutuotteet kuten pyörä ja juoksukengät yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme