Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut tekevät kasvoilleen teatterimeikin kesäpäiväksi...Eivät ilmeisesti tajua, kuinka

Vierailija
19.06.2019 |

kauhealta se näyttää auringonpaisteessa... katselin juuri äsken tosi itsetietoisen näköistä henkilöä, jolla oli varmasti hämärässä kotivalossa tai jonkun loisteputkilampun alla tehty meikki kasvoillaan. Ei se tee kauniiksi, että näkee useiden metrien päästä miten paljon pakkelia on naamalle kerrostettu.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks musta tuntuu et useimmat täällä ottivat nokkiinsa ap:n kommentista koska kokivat sen koskevan itseänsä? Olen samaa mieltä siitä ettei muiden ulkonäköä kovin paljon pitäisi miettiä, mutta kun itsekin olen kiinnittänyt huomiota näihin ns. trendipimuihin jotka ei vaan osaa meikata. Oletan siis että ap viittasi heihin, sillä itse en ainakaan kiinnitä juurikaan huomiota ihmisten meikkivoiteen määrään ellei koko naama ole piirretty tusseilla.

En itsekään osannut 15v meikata ja saatoinkin vääntää uskomattoman määrän pakkelia ja puuteria nassuun niin että kesähelteellä näytti siltä että naama valui hikoillessa.

Tämän hetken teinien kompastuskivi on nimenomaan "instagrammeikit" ja videotutoriaalit joilla näitä tehdään. Kyllä, voit muuttaa varjostuksilla kasvojenmuotoasi, mutta lopputulos toimii äärimmäisenä vain kuvissa, ei kaupungilla! Ja ongelma on se etteivät ko. henkilöt tule tajuamaan virhettään ennen kuin näkevät itsestään luonnonvalossa otetun epäimartelevan kuvan....

Esimerkkinä kasvot jotka varmasti ovat kauniit kuvassa, mutta luonnonvalossa varjostus muistuttaa parrankasvua, eikä nenäkään näytä oikeasti kapeammalta, vain suttuiselta:

https://www.digzoo.com/sites/default/files/styles/full_height/public/20…

Vierailija
82/87 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori eukko kirjoitti:

Miks musta tuntuu et useimmat täällä ottivat nokkiinsa ap:n kommentista koska kokivat sen koskevan itseänsä? Olen samaa mieltä siitä ettei muiden ulkonäköä kovin paljon pitäisi miettiä, mutta kun itsekin olen kiinnittänyt huomiota näihin ns. trendipimuihin jotka ei vaan osaa meikata. Oletan siis että ap viittasi heihin, sillä itse en ainakaan kiinnitä juurikaan huomiota ihmisten meikkivoiteen määrään ellei koko naama ole piirretty tusseilla.

En itsekään osannut 15v meikata ja saatoinkin vääntää uskomattoman määrän pakkelia ja puuteria nassuun niin että kesähelteellä näytti siltä että naama valui hikoillessa.

Tämän hetken teinien kompastuskivi on nimenomaan "instagrammeikit" ja videotutoriaalit joilla näitä tehdään. Kyllä, voit muuttaa varjostuksilla kasvojenmuotoasi, mutta lopputulos toimii äärimmäisenä vain kuvissa, ei kaupungilla! Ja ongelma on se etteivät ko. henkilöt tule tajuamaan virhettään ennen kuin näkevät itsestään luonnonvalossa otetun epäimartelevan kuvan....

Esimerkkinä kasvot jotka varmasti ovat kauniit kuvassa, mutta luonnonvalossa varjostus muistuttaa parrankasvua, eikä nenäkään näytä oikeasti kapeammalta, vain suttuiselta:

Tässä vielä surullinen esimerkki kaventavasta varjostuksesta, joka näyttää hyvältä edestäpäin, mutta sivusta katsottuna henkilö on vetänyt selkeän ruskean viivan viistoon poskiluun alle.

/sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on myös luomuna tummat kulmat ja voi sitä naaman venymistä sitten saunassa :

-Ai sulla olikin ihan omat nuokin.

Kateus saa vahtaamaan.

Värjätyt ne on, mutta aina voi väittää luomuksi.

Ei muuten ole, Ja ihan ovat kauneimmat mahdolliset.

Todella moni julkkispirkko väittää luomuiksi, vaikka näkee kilsan päähän, että ovat värjätyt.

No mulla ne ovat ihan aidot mitään ei tarvi tehdä. Kaunis siipimäinen muoto.

Mullakin on 😊. En ole ikinä ylinyppinyt, joten kasvavat "aukottomasti". Käytän kulmien ehostamiseen vain väritöntä kulmageeliä toisinaan.

Onko sulla mt-ongelmia kun itsesi kanssa keskustelet?

Vierailija
84/87 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on myös luomuna tummat kulmat ja voi sitä naaman venymistä sitten saunassa :

-Ai sulla olikin ihan omat nuokin.

Kateus saa vahtaamaan.

On muuten kiintoisaa miten moni skandi-nainen kammoksuu omia vaaleita kulmakarvojaan, niin paljon.

Monilla Aasialaisillakin (vaikka ovatkin muutoin lähes mustatukkaisia) on itseasiassa hennohkot ja vaaleat kulmakarvat, mutta eivät halua niiden olevan silti tummia, vaan väriä lisätään huomattavasti maltillisemmin, sillä tummat kulmakarvathan ovat aika kovan ja siten myös maskuliinisen näköiset, ne myöskin vanhentavat. Lapsilla usein on hennot kulmat joten tällaiset kulmat liitetään alitajuisesti nuorekkuuteen.

Vierailija
85/87 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meikin tarkoitus välttämättä ole olla luonnollinen tai näyttää siltä kuin ei olisi meikannut ja silti se voi näyttää upealta. Esimerkiksi egyptiläistyylisistä rajauksista näkee kyllä jo kaukaa että on meikkiä, samoin punatuista huulista jne, mutta silti olen havainnut että itseä kammottaa jotenkin enemmän nää nykytrendin mukaiset contouring yms. jutut, joissa koko kasvoille maalataan ikään kuin uudet "paremmat" kasvot ja lopputuloksella voidaan silti hakea ns. luonnollisen näköistä meikkiä...jotenkin vain karmivaa :D

Vierailija
86/87 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. Itsellä esim ohkaisista hennoista kulmista tulee mieleen sairas ihminen eikä nuorekkuus.

Vierailija
87/87 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän