Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen synnytti kotinsa eteiseen. Supistukset muuttuivat hetkessä lamaannuttaviksi. Sairaalasta oli käännytetty kotiin odottamaan synnytyksen käynnistymistä.

Vierailija
19.06.2019 |

Kamala, aina ei synnytyskään etene suunnitelmien mukaan. Olen samaa mieltä synnyttäneen äidin kanssa, että jos tulevasta äidistä siltä tuntuu, pitäisi hänen saada jäädä rauhassa sairaalaan odottamaan synnytyksen käynnistymistä, jos vaikka käykin näin kuin esimerkkitapauksessa.

Oma suurin pelkoni onkin se etten tiedä, milloin lähteä sairaalaan etten synnyttäisi kotiin. 😳

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a356e7bb-974e-4c47-a9ee-feecd1f1f4a0

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin, että käännytettiin kotiin kun olin vain 3 senttiä auki. Seuraavana yönä heräsin supistuksiin. Mielessä oli hoitajan käsky tulla sairaalaan vasta kun en pysty kotona olemaan. Kärvistelin kotona kolmisen tuntia. Sitten pamahti tajuttoman kovat supistukset. Tuntui kauhealta lyhyt automatka. Olin täysin auki, suoraan saliin. Ponnistin, mutta lapsi jäi hartioistaan kiinni, napanuora kahdesti kaulan ympärillä. Kätilö sai käyttää kaiken voimansa, että sai vedettyä vauvan ulos. Onneksi en synnyttänyt kotona.

Vierailija
62/64 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meidät käskettiin kotiin, emme menneet vaan kävelimme siinä ala-aulassa. Ei näkynyt vartijoita vaikka siellä kai kamerat on, lienee katsoivat ettei  maha pystyssä kehää kiertävä ja ähkyvä naisihminen, tai tätä pystyssä pitävä hermostuneen oloinen mies, ole turvallisuusuhka. Vissiin tunti oltiin siinä ja sitten taas hissillä pari kerrosta ylemmäs  jossa pääsinkin sitten heti saliin. Jos olisimme ajaneet kuten käskettiin kotiin kaupnugin toiselle puolelle, en usko että olisimme ehtineet takaisin !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätilöiden ja hoitajien närkästymisraja ohittaa kyllä opettajatkin 👍 taas tämä että anteeksi kun häiritsen työtäsi (lue:kahvittelua) mutta mulla olis tässä yksi synnytys menossa. Pyh ja huoh, painutko v*ttuun siitä 😂

Mikä on kätilöiden tunnetuin hokema? ”Painu v*ttuun!” 😁

Vierailija
64/64 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kätilöiden ja hoitajien närkästymisraja ohittaa kyllä opettajatkin 👍 taas tämä että anteeksi kun häiritsen työtäsi (lue:kahvittelua) mutta mulla olis tässä yksi synnytys menossa. Pyh ja huoh, painutko v*ttuun siitä 😂

Mikä on kätilöiden tunnetuin hokema? ”Painu v*ttuun!” 😁

Tai suosituin.