Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi vakinainen työ, joka ei kiinnosta ja jota en osaa

Vierailija
18.06.2019 |

Minut vakinnaistettiin yllätten. Olen onnellinen työpaikasta, mutta en pidä työstäni. Olen jatkuvasti epämukavuusalueellani ja stressaannut. Minua ei myöskään ole perendytetty juuri lainkaan ja olen työssäni kovin epävarma.
Onko muita, jotka ei pidä työstään?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruikuti ruikuti. Lopeta ruikuttaminen ja luovuta työpaikkasi sellaiselle, joka sitä todella tarvitsee ja osaa arvostaa sitä. Työttömyysluvut johtuvat usein siitä, että olemassa olevissa työpaikoissa on aloittajan kaltaisia mätäpaiseita, joilla ei oikeastaan ole motivaatiota opetella työtään kunnolla, mutta silti työpaikasta pidetään kiinni kynsin ja hampain.

Valtion/kaupungin/kunnan duuni? Niissähän ne valittajat vinkuu. Aina voi lähteä pois.

Vierailija
22/35 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä enää perehdytetään?

Eikö perehdytystä tosiaan anneta? Annetaa käyttäjätunnukset tietojärjestelmään ja ala hommiin?

Kutakuinkin noin 🤫

Miten ihmiset sitten pärjää?

Soluttautumalla, urkkimalla, keplottelemalla, toivomalla parasta, stressaamalla ja stressaamalla. Jos jäät yksin, et pärjää. 🔎

Ja feikkaamalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä enää perehdytetään?

Eikö perehdytystä tosiaan anneta? Annetaa käyttäjätunnukset tietojärjestelmään ja ala hommiin?

Kutakuinkin noin 🤫

Miten ihmiset sitten pärjää?

Soluttautumalla, urkkimalla, keplottelemalla, toivomalla parasta, stressaamalla ja stressaamalla. Jos jäät yksin, et pärjää. 🔎

Ja feikkaamalla

Mä oon liian rehellinen ja siks en pärjää.

Vierailija
24/35 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruikuti ruikuti. Lopeta ruikuttaminen ja luovuta työpaikkasi sellaiselle, joka sitä todella tarvitsee ja osaa arvostaa sitä. Työttömyysluvut johtuvat usein siitä, että olemassa olevissa työpaikoissa on aloittajan kaltaisia mätäpaiseita, joilla ei oikeastaan ole motivaatiota opetella työtään kunnolla, mutta silti työpaikasta pidetään kiinni kynsin ja hampain.

Valtion/kaupungin/kunnan duuni? Niissähän ne valittajat vinkuu. Aina voi lähteä pois.

Hyvää yötä trolli!

Vierailija
25/35 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoi

Vierailija
26/35 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töiden teko on usein epämukavaa ja stressaavaa. Siksi siitä maksetaan.

Mä oon aina ollut siinä uskossa, että palkka maksetaan tehdystä työstä eikä korvaamaan työn aiheuttamia epämielyttäviä tunteita.

Jos töiden teko olisi erityisen mukavaa hommaa, niin sitä luultavasti tekisi monet ilmaiseksi vähän niinkuin ihmiset huvikseen harrastaa kaikenlaista. Niin se vaan on, että töiden tekemiseen liittyy yleensä epämukavia tunteita, joiden vuoksi niiden tekemisestä pitää maksaa. Toki siihen maksamiseen liittyy sekin, etät jotain pitäisi saada aikaiseksi.

Vierailija
27/35 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ei nyt ole niin väliä meneekö oikein vai sinnepäin. Työtä on mahdolista opetella kantapään kautta. Kukaan ei kuole...?

Vierailija
28/35 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töiden teko on usein epämukavaa ja stressaavaa. Siksi siitä maksetaan.

Mä oon aina ollut siinä uskossa, että palkka maksetaan tehdystä työstä eikä korvaamaan työn aiheuttamia epämielyttäviä tunteita.

Jos töiden teko olisi erityisen mukavaa hommaa, niin sitä luultavasti tekisi monet ilmaiseksi vähän niinkuin ihmiset huvikseen harrastaa kaikenlaista. Niin se vaan on, että töiden tekemiseen liittyy yleensä epämukavia tunteita, joiden vuoksi niiden tekemisestä pitää maksaa. Toki siihen maksamiseen liittyy sekin, etät jotain pitäisi saada aikaiseksi.

Mä oon tykännyt mun aikaisemmista töistä, mutta en mä niitäkään ilmaiseksi ois tehnyt

Vierailija
29/35 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se ei nyt ole niin väliä meneekö oikein vai sinnepäin. Työtä on mahdolista opetella kantapään kautta. Kukaan ei kuole...?

Onhan se noinki et virheistä oppii. Mua vaan pelottaa, että teen liikaa virheitä.

Vierailija
30/35 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep trolli.

Kyllä työn saa opetella, erehtyäkin välillä. Oikea asenne on tärkein.

Vierailija
31/35 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä perehdytetään. Lisäksi on kirjalliset työohjeet eri tehtäviin.

Vierailija
32/35 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Kaikki pitää oppia kantapään kautta tai googlettelemalla. Palkkakin p**ka ja asiakkaat vaativia. Eipä siinä mitään, ei vaan hirveän tehokasta aina tämä työnteko.

Vierailija
33/35 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvaa vaminaistetaan määräaikaisen työn ensimmäisenä päivänä, joten jotensakin loogisesti olet jo tehnyt työtäsi hyvän tovin. Miksi siihen pitäisi perehdyttää.

Vierailija
34/35 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt tulee esimiehiltä palautetta, kun laatu on epätasaista. Voi itku tätä touhua..

Vierailija
35/35 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvaa vaminaistetaan määräaikaisen työn ensimmäisenä päivänä, joten jotensakin loogisesti olet jo tehnyt työtäsi hyvän tovin. Miksi siihen pitäisi perehdyttää.

Koska mut siirrettiin samalla toisiin tehtäviin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi