Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuntelitko Ultra Brata vuosituhannen vaihteessa?

Vierailija
18.06.2019 |

Paras levy?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroketti tai Kalifornia. Ja nyt tuli hirveä ikävä tuota aikaa!!! :'(

Vierailija
2/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kroketti oli suosikkini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin, ja osaan vieläkin lähes kaikki laulut ulkoa. Tykkään kyllä edelleen, mutten enää oikein pysty kuuntelemaan UB:ta, kappaleet nostavat pintaan liian voimakkaita tunteita, haikeita nuoruusmuistoja. Varsinkin viimeinen levy, Vesireittejä.

Kaliforniasta muistuu elävästi mieleen kesä 1999. Krokettia kuuntelin varmaan eniten usean vuoden ajan.

Vierailija
4/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti kuunnellut, mutta kuulin kun mutsi, synt. -58. kuunteli aina UB:ta. Äidin lempparibiisi oli/on ”minä suojelen sinua kaikelta”.

M30

Vierailija
5/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Enkä kuuntele nytkään. Ultra Bra oli surkea parikymmentä vuotta sitten ja on surkea edelleen.

Vierailija
6/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tekotaiteellista roskaa.

Vierailija
7/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä lähdit pois, minä katselin parvekkeelta loittonevaa selkääsi 🎼🎶🎵

Vierailija
8/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Minä suojelen sinua taiteelta, mitä ikinä keksitkin pelätä” ❤️

Tätä hoilattiin pitkään ja raikuvasti.

Vierailija
9/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuunnellut, kun he olivat kommunistien jälkeläisiä, joilla oli sama paasaus, kuin vanhemmillaan aikoinaan. Äänessä ja sanoissa sen kuuli. Ne olivat oppineet sen äidin maidossa.

Paskat olivat. Porvareiden pentuja, jotka leikkivät taistolaisia.

Vierailija
10/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kuuntelin rokkia, metallia ja kaikenlaista kasaripopittelua.

Vierailija
11/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuunnellut, hirveetä sontaa.

Vierailija
12/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan voinut sietää kyseistä bändiä ja musiikkiaan. Tulen pahalle päälle kun kuulen jossakin sitä ulinaa.

Vierailija
13/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka Ultra Brata kuuntelivat. Kuulosti omaan korvaan silloin nuorena hirvittävältä. Enkä vieläkään voi täysin sietää sitä tekotaiteellista lurittelua.

Vierailija
14/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin ja kuuntelen edelleen. Kalifornia taitaa olla mun lemppari. Kroketti hyvä kans.

Vierailija
15/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin CD levyn kun muutenkin niitä silloin ostelin. Ihan ok oli mutta nykyään en enää ainakaan rahallisesti satsaisi. Jos radiosta kuuluu niin en kuitenkaan kanavaa vaihda.

Vierailija
16/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ja välttelin parhaimpani mukaan sitä melko tietynlaista porukkaa joka tuota kuunteli :D

Vierailija
17/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut ko. bändiä, vaikka kuulun kohderyhmään: opiskelin 90-luvulla yliopistossa ja olin/olen suuntautunut poliittisesti vasemmalle. :D

N45

Vierailija
18/30 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroketti tai Kalifornia. Ja nyt tuli hirveä ikävä tuota aikaa!!! :'(

Niin tuli. UBhen liittyy niin vahvasti nostalgia. Huolettomat opiskeluvuodet kun oltiin niin täynnä nuoruutta ja oltiin kuolemattomia. Niin kauhean tiedostavia. Oi niitä aikoja.❤️

Kroketti ja vesireittejä on omat lempparit. Vesireittejä on rakkain biisi. Ja edelleen vähän harmittaa ettei Terhi ja Joel päätyneet lopullisesti yhteen

Vierailija
19/30 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se rock, heavy/metal ja kasarilinjaa oli silloin kuten nytkin. Ultrabrata joutui toisinaan kyllä jossain yhteyksissä kuulemaan.

Tämänkaltaisissa aloituksissa on aina haikea puoli kun tajuaa oman nuoruutensa menneen.

Vierailija
20/30 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin mutta en ostanut levyjä. Sinä lähdit pois, Savanni nukahtaa, Minä suojelen sinua kaikelta. Niiden biisi oli myös Isänmaan toivojen alkutunnari. Enää en kuuntele, yritän muutenkin elää tätä päivää. En haikaile nuoruutta, koska silloin ei ollut rahaa eikä miestä (saati lapsia).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän