Minulla on tänään syntymäpäivä. Ihastukseni ei onnitellut.
Miten tähän tulisi suhtautua...
Me olemme siis flirttailleet pidemmän aikaa, näemme säännöllisesti erään asian vuoksi.
Viime viikolla hän vitsaili, että miten muistaa synttärini, kun on niin huonomuistinen... sanoin siihen että laita muistutus kun samaan aikaan on eräs tapahtuma mihin osallistuu, ehkä sitten muistat. Naureskelimme tuolle.
No, nyt mun synttärit on tänään ja EI ole mitään laittanut. :( Tuskin enää laittaa, menee työnsä vuoksi ajoissa nukkumaan...
Näen hänet huomenna. Miten suhtaudun? Sanonko mitään? Mitä jos hän sanoo että unohti - miten siihen pitäisi reagoida tai sanoa? Tai jos ei ota puheeksi ollenkaan... ottaisitteko te?!
Itse olen sitä mieltä, että jos toisesta on kiinnostunut, niin kyllä muistaisi. Joten tämä taisi kertoa minulle jotain muutakin kuin vain synttäritoivotuksen unohtamisen... :/
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä: minusta se, jos hän unohti, kertoo sen ettei kiinnostusta ole riittävästi. Jos olisi minuun ihastunut, olisi muistanut.
Ap
Herää epäilys että sairastat vainoharhaisuutta
Lääkkeet!
Voi kiesus. Ei kaikki muista tuollaisia. Mä olen ollut mieheni kanssa vuosia ja rakastan häntä, mutta ei meistä kumpikaan muista aina synttäreitä tai edes vuosipäivää. Mä en ikinä muista kenenkään synttäreitä, paitsi lapsieni.