Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tänään syntymäpäivä. Ihastukseni ei onnitellut.

Vierailija
18.06.2019 |

Miten tähän tulisi suhtautua...
Me olemme siis flirttailleet pidemmän aikaa, näemme säännöllisesti erään asian vuoksi.
Viime viikolla hän vitsaili, että miten muistaa synttärini, kun on niin huonomuistinen... sanoin siihen että laita muistutus kun samaan aikaan on eräs tapahtuma mihin osallistuu, ehkä sitten muistat. Naureskelimme tuolle.

No, nyt mun synttärit on tänään ja EI ole mitään laittanut. :( Tuskin enää laittaa, menee työnsä vuoksi ajoissa nukkumaan...

Näen hänet huomenna. Miten suhtaudun? Sanonko mitään? Mitä jos hän sanoo että unohti - miten siihen pitäisi reagoida tai sanoa? Tai jos ei ota puheeksi ollenkaan... ottaisitteko te?!

Itse olen sitä mieltä, että jos toisesta on kiinnostunut, niin kyllä muistaisi. Joten tämä taisi kertoa minulle jotain muutakin kuin vain synttäritoivotuksen unohtamisen... :/

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅 .... Mäkin näitä asioita mietin teini-iässäni.. onko sillä mitään väliä onnitteliko vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😅 .... Mäkin näitä asioita mietin teini-iässäni.. onko sillä mitään väliä onnitteliko vai ei?

No kyllä se mielestäni kertoo onko henkilö

kiinnostunut vai ei...

Vierailija
4/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sinusta sen, että olet kovin nuori ja pidät syntymäpäivää edelleen suurenakin juhlapäivänä.

Vierailija
5/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onnea sulle kuitenkin! Mullakin on tänään synttärit 🎉🥂!

Vierailija
6/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onnea sulle kuitenkin! Mullakin on tänään synttärit 🎉🥂!

Kiitos! Onnea myös sulle!

T. Ap, 39 vee (kai sekin on vielä nuori, kun joku tuossa sanoi... ;) )

Vierailija
7/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiinnostunut vai ei...

Hmm, jaa.. onko ihastuksesi sanonut että on ihastunut suhun?

Vierailija
8/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 on muutaman vuoden vanhempi. 😉

Ja luulen kyllä, että tuo ihastuksesi ei ole kovin pitkäaikainen.. 🙄

Että eikun katse kohti mukavia miehiä! 👍😃

Vierailija
9/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hajamielinen ja pystyn hyvin unohtamaan tuollaiset asiat. Ainoa jonka muistan on lapseni syntymäpäivä, muut kyllä katoaisi muistista jos ei olisi kalenterihälyä puhelimessa.

Mutta jos siis olet (heh, et ole) ihastunut pikkuisen minuun, niin tuon piirteen kanssa joudut vain elämään.

Vierailija
10/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia vaivaa, sano sille että Eilen muuten oli se mun syntymäpäivä, nyt voit onnitella mua myöhässä herra hajamielinen.  ja hymyilet päälle. Hän sitten joko onnittelee sinua tai ei. Jos ei,  sano vain Ei sitten ja poistu paikalta ja ole niinkuin asia ei sinua liikuttaisi.

Miehet ja ei kaikki naisetkaan onnittele ihmisiä. Ja voihan olla ettei hän syystä tai toisesta voinut tai halunut onnitella, esim ei ole vielä huomannut ihatsumistasi tai ei ole käsitellyt omia ajatuksiaan sinusta. Tai sitten hän ajatteli jotain muuta eilen, vaikkapa auton remppaa, miehet on sellaisia.

Tai sitten et ota asiaa puheeksi lainkaan vaan juttelet muuta. Onnittele sinä häntä synntärinään. Tämä episodi ei saa tehdä hänestä yhtään vähemmän rakasta.

Vierailija
11/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on huono muisti, varsinkin uusien tuttavuuksien kohdalla en tosiaankaan muista synttäreitä. Vaikka facebookkikin muistuttaisi, niin silti saatan sen tiedon unohtaa parissa minuutissa.

Paska muistini ei korreloi sen kanssa, että kuinka paljon pidän jostain ihmisestä.

Vierailija
12/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä hyvä ihminen tässä hetkessä.

Jos oot johonkin ihastunut, mistä voit tietää, että hänkin on sinuun?

Ei voi muuta kuin sääliä, teitä tyhmiä naisia, , ihastuminen ja toisesta välittäminen ovat aivan eri asioita.

Vierailija
13/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä muistan ihastukseni synttärit vaikka olen naimisissa ja olen unohtanut äitini syntymäpäivän.

Kerran unohdin, oli vähän muuta mielessä

Vierailija
14/22 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/22 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdan välillä omankin syntymäpäiväni. Hankala käsittää, mikä siinä on niin iso juttu. Vaimollekin lienee tärkeämpää, miten huomion häntä muina päivinä.

Vierailija
16/22 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiinnostunut vai ei...

No minusta ei kerro.

Vierailija
17/22 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu miehen kanssa yli 20v yhdessä ja ne kerrat kun se on muistanut mun synttärit on yhden käden sormilla laskettavissa. Ihan onnellisia ollaan ja rakastetaan toisiamme.

Vierailija
18/22 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa sanoisi mitään asiasta! En ala kalastella onnitteluja. Jos tuo oli mieheltä tietoinen ratkaisu niin kunnioittaisin sitä (haluaa ilmaista ettei ole kiinnostunut), jos taas unohti niin se on inhimillistä (ja kertoo ehkä jotain silti myös sekin). Onnittelee sit myöhässä jos asia muistuu mieleen. Oot ihan normaali hänelle vaan niin kuin mitään erityistä ei olisi tapahtunut.

Mutta myöhästyneet onnittelut sinulle ☺️

Vierailija
19/22 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä: minusta se, jos hän unohti, kertoo sen ettei kiinnostusta ole riittävästi. Jos olisi minuun ihastunut, olisi muistanut.

Ap

Vierailija
20/22 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän