Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri hirnuu hysteerisesti ihan kaikelle

Vierailija
18.06.2019 |

Siis ihan tyhmillekkin jutuille. Tänään aamulla vastasin johonkin hänen kysymykseensä "jebbis jebulis", ja tämä synnytti hänessä seuraavanlaisen reaktion: ensiksi, välittömästi päätettyäni oman lauseeni, hän alkoi huutonauraa tyyliin "HOOH HOOH HOOH HOHO HOHO", jonka jälkeen hänen naamansa meni punaiseksi ja alkoi jotenkin omituisesti ryystämään räkää. Mikä sairaus tuollaista aiheuttaa, ei mielestäni ole normaalia? Nauraa samalla tavalla tosiaankin ihan kaikelle etäisestikin hauskalle. Jälkeenpäin vaikuttaa häpeilevän ulvontaansa, mutta kai nyt naurua pitäisi pystyä edes jollain tavalla pidättelemään?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi tyytyväinen, ettet sinä ole ainakaan mun työtoverini.

Olet täys kaheli!

Vierailija
22/29 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työkaveri joka taisi olla jotenkin sosiaalisesti kömpelö. Tykkäsi vitsailla sellaisia puujalkavitsejä ja samoja mukahauskoja juttuja päivästä toiseen, joille välillä yritti tekohymähdellä edes, ettei toinen nyt olisi ihan vaille vastakaikua jäänyt. Mutta aina ei irronnut sitä tekohymähdystäkään eikä tyyppi silti tajunnut, ettei ne sen jutut naurattaneet enää ketään, varsinkaan enää kymmenennellä kerralla kun ne kuuli.

Tosi jännä ihminen ja muuten kai ihan mukava, mutta joku ongelma hällä oli toisten ihmisten ilmeiden/tuntemusten tulkinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä tyhmiä ja aivottomia työkavereita aina löytyy?

Anna työkavereiden olla sellaisia kun ovat.

Ja voit olla aivan varma, että sinustakin kertoillaan työpaikalla niin pahoja juttuja, ettet koskaan haluaisi niitä itse kuulla.

Semmosta se vaan on.

Vierailija
24/29 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on tosi väsynyt. Itse nauran väsyneenä aivan kaikelle. 

Vierailija
25/29 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pahimmat juoruilijat työpaikoilla ovat kaikkien halveksittavimpia.

He itse eivät vaan koskaan saa sitä tietää, että monet pilkkaavat heitä takana päin.

Jos tietäisivät, saattaisivat pitää ammottavan kitansa kiinni.

Vierailija
26/29 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tuollaisia tyhjännaurajia Suomessa oikein on? Itse veikkaisin että kyseessä on jonkinlainen selviytymismekanismi. Jos on mitä vain ongelmia siis yksinäisyyttä / stressiä / häpeää / pelkoa / traumaa / ahdistusta tms tms tms niin jotenkin siitä täytyy yrittää selvitä. Meillä kaikilla on jotain selviytymistekniikoita, työkaluja. Joillain se tekniikka on nauraminen.

Vierailija
27/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille huomenna töissä että "ribuli"

Eikun sano sille: "sillä sipuli - rillä ripuli". Tai "homma hanskassa - hanskat hukassa".

Kyllä tuollaisesta työkaverista kannattaa ottaa ilo irti. Toisinaan käy naurattamassa sitä jollain tyhmällä jutulla. Kunhan itse oppii ottamaan rennosti niin että itsekin sitten nauraa (sille työkaverille) niin siitähän saa hieman iloa työpäivään, kestää taas töitä paremmin. Vitsi päivässä pitää lääkärin loitolla.

Itse asiassa nyt tuli mieleen parempi ehdotus: kerro sille maailman tylsin vitsi, vaikka jokin lyhyt turha insinöörivitsi. Se nauraa sille varmasti. Myöhemmin kerro sille se tasan sama vitsi. Ja myöhemmin taas. Ja taas. Ja taas. Pidä salaista kirjanpitoa niistä kerroista kun olet sille sen vitsin kertonut. Katso kuinka monta kertaa ja kuinka monta vuotta saat sitä sillä samalla vitsillä nauratettua.

Vierailija
28/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entisellä työpaikalla oli tuollainen ja tunnustan että oli rasittavaa seuraa. Ei hirnunut pelkästään kahvipöydässä, vaan tehdessään töitä ja meillä oli kaikuva avokonttori... Kuulin että oli saanut viime vuonna potkut tehottomuutensa vuoksi. 

Vierailija
29/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuollainen kollega. Hän on todella puhelias ja juuri tuollainen itsekseennauraja. Olen ajatellut että hän haluaa huomiota itselleen sillä tavalla muilta.