Olen kännissä
Kommentit (22)
En ole ikinä kännissä. Loistava olo, miksi pitäisi sotkea aivot hermomyrkyllä?
Mä vasta just korkkasin ekan. 11 lisää odottaa jääkaapissa. Pirkka-olutta nautin.
Vierailija kirjoitti:
Mä vasta just korkkasin ekan. 11 lisää odottaa jääkaapissa. Pirkka-olutta nautin.
Aika vähään tyydyt.
Onko känni pitkällä? Pääseekö mopolla? Siellä on kuulemma paljon suomalaisia.
SAMA !
Akka päkättää, mutta antaa päkättää, ei haittaa ! NYT HUUDETAAN !!!
Ennen keitotus-session alkua varmistin vielä varta vasten eriksen että ymmärtää ulko-oven käyttöliittymän ja kuinka se toimii. Selitin juurta jaksain kuinka ovessa on jännät jutskat, nimeltä saranat. Sekä sen kuinka ne saa aktivoitua kun alkaa siltä tuntua että niiden toiminnallisuus on tarpeellista, mutta saa nähdä että kuinka helevetin turhaa se taas oli. Kehoitin aktivoimaan sen ulko-oven käyttöliittymän ja käymään tarkistamassa että kenen nimi siinä ko. ulko-ovessa oikein on ja tulemaan raportoimaan löydöksestään asianomistajalle ENNEN päkätyksen aloitusta. Hattuvakiolla veikattuna lopputulos tulee olemaan sama, vaikka olisin käynyt pitämässä saman luennon postilaatikolle tai lyhtypylväälle. Vänkytyksen määrä TULEE olemaan vakio, kaikesta sivistämis yrityksistä huolimatta............* HUOH ! *........................Joutuu ottamamaa toisellekkin jalallle, ettei pala käämit kiinni.
KIPPISTÄ !
Inhoan humalaisia.