Te jotka tiedätte, että ette enää koskaan seurustele
Miten kestätte hellyydenpuutetta? Ikääkin on vasta 32, eli mahdollisesti vuosikymmeniä edessä yksin. Seksisuhteissakaan ei oikein sitä hellyyttä saa, kun miehille riittää se, että omat tarpeet on tyydytetty ja se on siinä. Onko lemmikistä apua?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Olen 30-vuotias ikisinkku nainen ja kyllä vaan miehiä on kiinnostanut se että minulta tulee seksissä ennen heitä. Todella monet miehet oikein nauttii kun istun naamalle ja saavat minut tulemaan. Olet vaan tavannut itsekkäitä miehiä. Nämä löytänyt tinderistä.
Samoin.
Ihmettelen kovasti näitä puheita missä vain miehet jne jne.
N40+
En jostain syystä kaipaa fyysistä hellyyttä, kaipa me ihmiset vain olemme tässä suhteessa erilaisia. Tunnetason läheisyyttä saan riittävästi ystäviltäni. Voisi olla ihan jees jos sattuisi löytymään sellainen ystävä, jonka kanssa seksi kiinnostaa puolin ja toisin, mutta ehkä siinäkin olisi turhan iso riski että ystävyys menisi pilalle.
Varsinkaan en halua ketään muuta saman katon alle asumaan kuin lapseni ja lemmikkini. Aiheuttaisi vaan turhaa riitaa ja stressiä, kun pitäisi vielä ärsyyntyä toistensa arkisista tavoista.
Halatkaa ystäviänne, joskus se riittää:) Kosketuksen tarve on sisäänrakennettu meihin. Joskus olin hetken auttamassa yhtä omaishoitajaa että pääsi käymään kapassa jne. Miehensä kanssa (joka rauhoittui kosketuksesta) istuttiin sitten käsi kädessä katsomassa telkkua tunti. Menkää siis moikkaamaan vanhuksia joille käsi kädessä olo on lohtu ja ilo.
Kaipaan sellaista kosketusta kuin vaikka vanhemman tai sisaruksen halaus. Lapsilla menossa vaihe, jolloin äidin halaaminen on niiiiin noloa. En kaipaa juurikaan parisuhdetta, enkä seksuaalisuutta, mutta läheisten ihmisten verkostoa kyllä. Ja huolenpitoa, sitä, etten aina olisi se hoitaja, vaan välillä saisi olla uupunut ja kannateltu. Siihen ei lemmikkikään auta, koska se ei voi olla minun huoltaja, kuten ei lapsetkaan voi
Vierailija kirjoitti:
odottele rauhassa, kunnes olet siinä 45v kohdalla, jolloin tajuat, että lapsia ja perhettä ei enää tule. olet myös muuttunut näkymättömäksi vastakkaiselle sukupuolelle. silloin se yksinäisyys alkaa todella tuntumaan. on ura, talo, hieno auto, eikä ketään odota sinua kotiin koskaan. upea fiilis. raadat ikäsi töissä, jättääksesi kunnalle ja valtiolle mukavan perinnön. olet juuri sitä, mitä vanheneva suomi kaipaa. t:kotiäiti/vaimo
Mikki, älä esiinny naisena. Siksi toisekseen nykyään on saatavilla kehittyneitä hedelmöityshoitoja niille jotka kuitenkin muuttavat mieltään. Ei tietenkään sinulle, koska olet naisia vihaava varaton sovinisti.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa teidän kaltaiset itsesääli tapaukset. Menkää itseenne jos kukaan ei teistä innostu.
Melkoinen kilipää täytyy olla jos sinusta innostuu.
Vierailija kirjoitti:
odottele rauhassa, kunnes olet siinä 45v kohdalla, jolloin tajuat, että lapsia ja perhettä ei enää tule. olet myös muuttunut näkymättömäksi vastakkaiselle sukupuolelle. silloin se yksinäisyys alkaa todella tuntumaan. on ura, talo, hieno auto, eikä ketään odota sinua kotiin koskaan. upea fiilis. raadat ikäsi töissä, jättääksesi kunnalle ja valtiolle mukavan perinnön. olet juuri sitä, mitä vanheneva suomi kaipaa. t:kotiäiti/vaimo
Noinko paljon pännii lapsenteko?
Vierailija kirjoitti:
Siis olet nainen? Nainen jolla on tuo ongelma? Outoa.
Tule tänne niin voidaan vaikkapa istua sylikkäin puistonpenkillä tai sohvalla, kävellä käsikädessä lenkkipoluilla, jne. Olen halailuaddikti. Minulle tuollainen suhde sopii oikein hyvin, me voidaan olla "halikamut", meillä voi olla silkka halailusuhde, voin helliä sinua niin paljon että tulet hulluksi. Miljoonille miehille tuollainen suhde sopisi. Harvemmille naisille sopii. Sopiiko sulle? Vai tahdotko sä ensin kirjoitella ja tutustua ja jutella ja kuulla kumppanin elämäntarinan ja esitellä kumppanin sun vanhemmille ja käydä monta kertaa treffeillä ja saada mieheltä paljon lahjoja sekä kihlasormuksen?
Jos pelkkä halailu riittää niin mulle sopii. Jos pitää myös jutella ja kirjoitella niin mulle ei sovi.
t. Mies 33v
Mulle sopii. Tai noh jos ihan rehellinen olen, saatan kolme lausetta sanoa johon en odota vastausta.
Halipula. Se sattuu kroppaan fyysisesti.
Toivon että se joskus turtuu.
Oliskohan sua kloonattu vähän vanhempaan malliin joka sopisi tämmöiselle N50+?
Taas on kesä mennyt jonka olisi luullut tuovan edes jotain kontaktia vaan vahvisti vain sen jonka tietääkin ettei tämä enää tästä muuksi muutu.
Vasta vanhempana koin eka kerran varsinaista hellyyttä kun pääsin jonkinlaiseen suhteen tapaiseen, se oli kivaa ja koukuttavaa. Jonkin aikaa sen päättymisen jälkeen olin tuskissani ja koetin löytää uutta hellyyttä, mutta tarve ajan myötä taas hävisi.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mikä yksinäisyys, mikä näkymättömyys? On parasta tulla kotiin kun siellä kaikki on niin kuin itse jätin. Tulen kun tulen, kukaan ei soittele perään ja kitise kun en ole häntä passaamassa. Ura meni jo, jäin 59-vuotiaana pois työelämästä "koska mä voin". Nautin elämästäni enkä vietä sen viimeisiä vuosia vanhainkodissa itkemässä lapsiani jotka eivät käy. Testamentti on tehty sisarusteni jälkeläisten eduksi. Oletko koskaan miettinyt, miksi omat valintasi tekevät sinut noin katkeraksi ja kitkeräksi? Olisiko se hieno auto kuitenkin ollut kiva? Voithan vieläkin hankkia sen.
No eipä sitä suhteessakaan saa haleja tai hellyyttä. Ja silloin se kaipuu ja yksinäisyys vasta korostuneen tuntuista onkin. Huokaus.
Sekoitat hellyyden omaan seksuaalisuuteesi. Ketju puhuu yleisemmin hellyydenkaipuusta.