apuva.sheivaatteko te siis JOKA päivä??
vuosia sitten otin alapään karvat pois,ja kutka oli kamala...
eilen illalla klo 22 sain jonkun aivovaurion,ja ajelin kaikki karvat pois.... ja nyt on jo niiiiiin karmea kutka ja pistely,että raivostuttaa!
herranisä,pitääkö ne ajella siis 2xpäivässä,jotta se kutka pysyy poissa,vai onko mulla joku extranopea karvankasvu???
kysyisin vielä,että hoidatteko alueen jotenkin karvojenpoiston jälkeen?
itse sipasin "desinfiointiainetta",jotta rauhoituu,mutta laitatteko vielä jotain rasvaa tms?
Kommentit (26)
joo. aluksi tuntuu, että jo seuraavana päivän pitäisi ajella, kun kutittaa penteleesti. itse ajelen jotakuinkin joka toinen päivä ja lopuksi huuhtelen viileällä vedellä, että ihokuokoset ja karvatupet pienenee eikä ala punoittamaan niin helposti. joskus myös käytän desinfiointiainetta.
kuorintahanska päivittäin, Septidin ajon jälkeen, sinkkivoide/bepanthen näppyiselle alueelle, muulle alueelle perusrasva.
Säärikarvat epiloin yleensä tarpeen vaatiessa, sheivaan vaan jos epilointiin ei aikaa ja sheivauksen yleensä toistan seuraavana päivänä ja sitten pidän taukoa.
Int. alueen sheivaan aika usein.
muut karvat ajelen kerran viikossa.
eihän tällaisella porsliinilla voi edes ajatella heittäytyvänsä "yllätysseksiin".. pitäisi aina kantaa ajovehkeitä käsveskassa mukana:)))
-ap
rahnutatko sillä kuorintahanskalla myös alapään...?
ja mikä on kuorintahanska?
karvan poistamisen jälkeen iho on rikki ja niistä pääsee bakteereita sisään ja ne sitten muhivat siellä ja tukkivat talirauhasesta ulos johtavan putken. Ainakin jos karvan nyppäisee, siihenhän jää karvan mentävä aukko. Varmaan terällä vuoleminenkin vähän ihoa rikkoo.