Mitä tilaatte H&M:n syysmallistosta?
Kommentit (11)
mutta poika halusi punaiisen autot-paidan ja tytär ruskean Hello Kitty-paidan
Minusta oli vähän synkkää, kun itävaltalaiskaverinikinlähetti lapsilleni vaatteita, niin H&M-vaatteita olivat. Siis se oli synkkää, että kaikissa maissa myydään ihan samaa kamaa.
tulevalle ekaluokkalaiselle trikoohousuja (vihdoin taas oli noita suoranmallisia eikä vain leggareita), molemmille lapsille talvipuvut, esikoiselle 2 os lasketteluvaatteet, kuopukselle 5v cordura-haalari (näiden lisäksi on viime vuotiset Reimatecit valmiina). Ja parit yöpuvut lapsille.
Jotain 200 euroa maksoi.
Ei ollut mitään erityisen kivaa. Sit kun OIKEESTI on syksy niin niille tulee kampanjoita, sit saatan tilata. Se ilmainen lahjakin oli ihan surkee, yleensä se on kivempi. Mut nyt oli kiva kun siinä oli vaihtoehtona miesten vaate!
pitkiä kalsareita, sukkia, jotain paitoja, yöhaalarin ja edullisen fleecetakin. Semmoista pientä mitä saa näppärästi kotiin eikä tarvitse lähteä kaupoista etsimään... Itselle en löytänyt siitä mitään.
Ja miehelle se tarjoushuppari myös.
Lapsille ehkä jotain pitkähihaista ja sukkia. En oo varma. Tylsää ku poikien yöpuvut on niin tylsiä. Ja sama mitä joku muu sanoi, keljua ku kaikkialla euroopassa pukeudutaan saman ketjun vaatteisiin...
Yllättävän ankeeta vaatetta tälläjertaa, joten enpä tilaa mitään.
Nyt kun oon vähän laihtunut, koko 42 pitäis sopia mulle (ainakin mittataulukko niin väittää).
tilasin itselle farkkuhameen, hupparin , juhlapaidan ja rintaliivit. Pojalle 5v. condura talvihaalarin. Saa nähdä millaisia ovat kun tulevat. Useasti aikuisten vaatteet ovat olleet pettymyksiä mutta lastenvatteet hyviä. Kokoja otin usemman kun niistäkään ei aina varmuutta.
Mä laitoin jo tilauksen netin kautta, ois kiva tietää mitä muut tilaa ja löytykö mitään kivaa:)
sellasta mustaa neulemekkoa, missä leveät puolipitkät hihat, katsoin. samoin miehelle sellainen 2-rivisillä napeilla neuletakki. mut varmaan käyn katsoo myymälässä ensin onko niitä siellä ja odotan alennuksia ennenku tilaan.
mutta poika halusi punaiisen autot-paidan ja tytär ruskean Hello Kitty-paidan