Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apuva.sheivaatteko te siis JOKA päivä??

Vierailija
23.07.2008 |

vuosia sitten otin alapään karvat pois,ja kutka oli kamala...

eilen illalla klo 22 sain jonkun aivovaurion,ja ajelin kaikki karvat pois.... ja nyt on jo niiiiiin karmea kutka ja pistely,että raivostuttaa!

herranisä,pitääkö ne ajella siis 2xpäivässä,jotta se kutka pysyy poissa,vai onko mulla joku extranopea karvankasvu???

kysyisin vielä,että hoidatteko alueen jotenkin karvojenpoiston jälkeen?

itse sipasin "desinfiointiainetta",jotta rauhoituu,mutta laitatteko vielä jotain rasvaa tms?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorintahanska päivittäin, Septidin ajon jälkeen, sinkkivoide/bepanthen näppyiselle alueelle, muulle alueelle perusrasva.

Säärikarvat epiloin yleensä tarpeen vaatiessa, sheivaan vaan jos epilointiin ei aikaa ja sheivauksen yleensä toistan seuraavana päivänä ja sitten pidän taukoa.

Int. alueen sheivaan aika usein.

Vierailija
2/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorintahanskat löydät nykyään melkein mistä vaan. Ihan vaikka Hennesiltäkin. Sellainen karheapintainen hanska. Tosi näppärä.

rahnutatko sillä kuorintahanskalla myös alapään...?

ja mikä on kuorintahanska?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sipasin "desinfiointiainetta",jotta rauhoituu,mutta laitatteko vielä jotain rasvaa tms?

Vierailija
4/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

karva-alueiden jokapäiväiseen rassailuun. Käytän mieluummin nekin minuutit muuhun.

Vierailija
5/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloe Vera -geeliä rauhoittamaan alue.

Vierailija
6/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kärsimys olis:/ Joskus nuorena ajelin säänöllisesti, ja siitä huolimatta kutina ja tuska oli kamala. Onneks nuo karvat ei rehota sillai, et tarttis ajella. Särikarvojen ajelukin riittää kerta per viikko.

Vierailija
7/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti pahimmillaan joka toinen viikko, ei tuu ikävää sänkeä, karvat pehmenee joka vahauksesta eikä se edes satu muutaman kerran jälkeen.

Vierailija
8/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran Veetin kylmävahaliuskoja, mutta mulla ei irronnut niillä ensimmäinenkään karva.

Vierailija
9/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kutise yhtään! Pitää vain olla tarkkana, ettei voide ole liian kauan, koska silloin "repii" ihon verille. Kokeilemalla selviää paras vaikutusaika.

Vierailija
10/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jo nyppiessä sattuu tietyiltä seuduilta karvoja poistaessa ihan tajuttomasti. En ole mitenkään erityisen herkkä, mutta jos hermonpään kohdalta vetää karvan pois, niin helposti tulee kyynel (siis ei itketä, vaan se vaan tulee).

Miehen leuan perusteella olen todennut, että ajelusta tulee rumaa jälkeä, koska se ihon sisään jäänyt karvan osahan näkyy ihon läpi. Nyppiminen sitten taas aiheuttaa jonkin verran finnejä. Olen ratkaissut asian lyhentämällä karvoja säännöllisesti ja jättälämmä sheivailut yms. muille.

Vierailija
11/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa äätä niin menee konsonantit väärään järjestykseen

ps. täällähän on kommenttiloota lihonut oikeisiin mittoihinsa \o/

Vierailija
12/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi iho kutiseekin, mutta tottuu pian käsittelyyn.

-Aluksi lämmin suihku

-Sitten paljon vaahtoa ja terävä höylä, mieluiten joku miesten, ovat terävimpiä

-Sitten ihohuokoset umpeen kylmällä vedellä

-Päälle Sinkkivoidetta ohuelti

-Älä raavi

-Toista joka toinen päivä

-Älä raavi!!!

Vierailija
13/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sen sinkkivoiteen tarkoitus on?

ja eikös se jää sellaiseksi valkeaksi töhnäksi?

ei erityisen eroottinen näky:)) ja ainakin,kun lapsellani olen sitä sinkkivoidetta käyttänyt,niin eihän sitä saa irti edes pesemällä?

-kutkainen ap

Vierailija
14/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse veetin kuumavahaa. Muutama kerta menee opetellessa , mutta voin sanoa, että on uskomattoman ihana tunne kun on kerrankin kunnon poslari, pelkkää ihoa, ei ainuttakaan pistävää karvaa tai ärtynyttä punaista näppyä!

Vierailija
15/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan kainalot ja pimpsan aina käydesäni suihkussa. Iho ei punota eikä pistele.

Vierailija
16/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä tiesittekö että niillä karvoilla yhä edelleen on ihan tarkotuskin ihmisen ruumiissa... ainakaan niitten tarkotus ei oo että niitä sheivataan vähän väliä ottaen se riski että ne karvatupet todella tulehtuu ja tippuu koko römpätin kohta pois.. yöks.

Vierailija
17/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sheivaan joka toinen päivä. Vaahdolla tai saippualla ja terävällä höylällä. En rasvaile tai kuori tai mitään muutakaan. Ei kutise. Joskus tulee näppy tai pari. Ei haittaa.

Vierailija
18/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tärkeintä: kuivana, varovasti. Ei näppyjä ja lähtee tarkasti. Etuosastoa ei voi välttämättä kuivana ajella (heh, kuulostaapa rivolta).

Vierailija
19/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se voi johtua? Siis se, että ajelun jälkeen jossain vaiheessa tuntuu alapään ihoon, esim. nivusiin, tulevan sellaista finnirykelmää. Ne ovat sitten kivasti siinä tulehtuneen ihon/näppyjen lomassa. Tosi kivan näköistä.

Vierailija
20/26 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ajelun jälkeen jossain vaiheessa esim. just nivusista alkaa iho muuttua finninäppyiseksi ja tulehtuneeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän