Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin isäntä

pikkurouva
18.06.2019 |

Apua. Kesäloma ja mökillemeno lähestyy. Viime kesän jäljiltä minulle jäi kumma kiinnostus naapurin isäntää kohtaan. Kyseessä on siis lähistöllä oleva maatalon isäntä, jolta mieheni vanhemmat aikoinana mökin on ostaneet. Aiemmin emme juuri ole olleet hänen kanssaan tekemisissä, mutta mökki nyt siirtynyt meille, ja viime kesänä olimme pidempään siellä kaksisteen. Isäntä oli hyvin seurallinen ja mukava ja kävi vähän rasitukseenkin asti moikkailemassa. Vanhempi, paljon itseäni vanhempi, siis appivanhempieni ikäluokkaa.

Mitään sen ihmeellisempää ei viime kesänä tapahtunut, muuta kuin pari asiaa josta tajusin tällä olevan jotain mielenkiintoa minua kohtaan. Silloin se lähinnä nauratti ja huvitti, mutta nyt ne ajatukset on talven myötä oikein muhineet ja yhtäkkiä huomasin ajattelevani kaikenlaisia 'mitä jos' ajatuksia jotka, no, suoraansanoen ovat tosi kiihoittavia. Kova halu olisi kokeilla ja kokea. Mitä ihmettä teen ja miten etenen asian kanssa ? En ole oikein koskaan tälläiseen kiusaukseen joutunut, enkä etenkään koskaan ajatellut tälläisiä vanhemmista miehistä, oma mies on hyvin riittänyt. Mutta nyt olen aivan häkeltynyt ja ymmälläni. Juhannuksena olemme nyt menossa ja sitten heinäkususa pidemmäksi aikaa. Ajatukset pitäisi saada kuriin jotenkin sitä ennen.

Kaipaisin neuvoja ja ajatuksia, etenkin jos joku on ollut samankaltaisessa pulmassa. Ei fantasioita kiitos.

Kommentit (161)

Vierailija
141/161 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä pikkurouvan kesä on mennyt?

Vierailija
142/161 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pikkurouva käynyt mökillä "ruskaretkellä"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/161 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurouva voisi päivittää tilanteen. Onko päässyt yksin mökille?

Vierailija
144/161 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Vierailija
145/161 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurouvalla varmaan kiireistä aikaa naapurissa, ei ehdi kirjoittelemaan.

Vierailija
146/161 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai nössö mies ymmärtänyt missä mennään

Vierailija
147/161 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkurouvalla varmaan kiireistä aikaa naapurissa, ei ehdi kirjoittelemaan.

Ei jouda ei. Koetapa itse joulun pyhät kysyä älyttömiä vastatilla itse omiin kysymyksiisi kymmenellä eri nikillä

Vierailija
148/161 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pikkurouva käynyt mökillä?

Vierailija
149/161 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurouva kirjoitti:

Olen kyllä ihan varma että on kiinnostunut, eikä vain flirtti. Sain kyllä niin selviä vinkkejä kesällä, ja syksyllä kun soittelin tälle talikunnossapidosta. Itse tyyppi ei kiinnosta, enkä ole koskaan aiemmin tuntenut vetoa itseäni noin paljon vanhempiin miehiin.

Itseasiassa on vähän liian supliikki, itsevarma ja jopa vähän röyhkeä omaan makuun. Tai ehkä juuri siksi koska aika vastakohta omaan mieheeni, joka on kyllä kaikinpuolin ok, mutta sanotaan nyt että vähän 'nössö'.

Raamikas ja omalla tavallaan komea mies hän kyllä on. En haaveile mistään romantiikasta, vaan ihan kyllä suoraan s*ksistä.. Satuin näkemään tahattomasti tai tahallaan sen verran paljon että homma kutkuttaa nimen omaan siitä. Teksisi mieli nähdä enemmän ja kokeillakin.  ja sehän tässä hämmentääkin, kun aikalailla näin suoraan sanoen himottaa.

/ap

Oma mies on kaikin puolin ok, mutta.. miksi ihmeessä valitaan sellainen mies joka on ok, mutta?

Vierailija
150/161 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Olisko tähän tarinaan päivitystä? On ollut kiva seurata tarinan ja tilanteen kehkeytymistä :)

Vierailija
151/161 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu Pikkurouvalle nykyään?

Vierailija
152/161 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mennyt mökki myyntiin...

Vierailija
153/161 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut novelleja samalta nimimerkiltä täsmälleen samasta aiheesta. Vauvapalstaltako se inspiraationsa kalasteleekin?

Vierailija
154/161 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet näitä lukenut?

Vierailija
155/161 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joltain suomalaiselta sivustolta. Google saattaa löytää.

Vierailija
156/161 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupla pitänyt tehdä. Joku aisurimies vänkkää lukiessaan näitä.

Vierailija
157/161 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joltain suomalaiselta sivustolta. Google saattaa löytää.

Ei löytynyt mitään tämänlaista. Pikkurouvia kyllä.

Vierailija
158/161 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuon 151. viestin. En tiedä miksi julkaistiin kahtena.

Vierailija
159/161 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs, onko pikkurouva käynyt nakkia puimassa viime aikoina?

Vierailija
160/161 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusten hallitsemiseen monet uskovat, mutta satua se on. Ei ole mitään yliminää, joka voisi määrätä, mitä ajattelee. Mitään ei voi tehdä. Voi vain katsoa, mitä tulee. Onnea ja iloista mieltä sinulle! Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi