Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin isäntä

pikkurouva
18.06.2019 |

Apua. Kesäloma ja mökillemeno lähestyy. Viime kesän jäljiltä minulle jäi kumma kiinnostus naapurin isäntää kohtaan. Kyseessä on siis lähistöllä oleva maatalon isäntä, jolta mieheni vanhemmat aikoinana mökin on ostaneet. Aiemmin emme juuri ole olleet hänen kanssaan tekemisissä, mutta mökki nyt siirtynyt meille, ja viime kesänä olimme pidempään siellä kaksisteen. Isäntä oli hyvin seurallinen ja mukava ja kävi vähän rasitukseenkin asti moikkailemassa. Vanhempi, paljon itseäni vanhempi, siis appivanhempieni ikäluokkaa.

Mitään sen ihmeellisempää ei viime kesänä tapahtunut, muuta kuin pari asiaa josta tajusin tällä olevan jotain mielenkiintoa minua kohtaan. Silloin se lähinnä nauratti ja huvitti, mutta nyt ne ajatukset on talven myötä oikein muhineet ja yhtäkkiä huomasin ajattelevani kaikenlaisia 'mitä jos' ajatuksia jotka, no, suoraansanoen ovat tosi kiihoittavia. Kova halu olisi kokeilla ja kokea. Mitä ihmettä teen ja miten etenen asian kanssa ? En ole oikein koskaan tälläiseen kiusaukseen joutunut, enkä etenkään koskaan ajatellut tälläisiä vanhemmista miehistä, oma mies on hyvin riittänyt. Mutta nyt olen aivan häkeltynyt ja ymmälläni. Juhannuksena olemme nyt menossa ja sitten heinäkususa pidemmäksi aikaa. Ajatukset pitäisi saada kuriin jotenkin sitä ennen.

Kaipaisin neuvoja ja ajatuksia, etenkin jos joku on ollut samankaltaisessa pulmassa. Ei fantasioita kiitos.

Kommentit (161)

Vierailija
1/161 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Itse ainakin miettisin tarkkaan. Oletko kenties kuvitellut kiinnostuksen. Voit nolata itsesi tai pahempaakin jos näin on. Voihan kyse olla myös vastapuolelta ihan viattomasta flirtistä tms. Jos olet varma niin sitten miettisin tarkkaan onko 'kokemus' sen väärti että otat riskin. Miksi yhtäkkiä jokin vanhempi ukko kiinnostaisi ? Mikä itseasiassa kiinnostaa? Kokea jotakin, kyseinen henkilö, vai mikä muu. Ainakaan mitään maalaisromanttisia haaveita ei kannata elätellä, anteeksi, mutta jotenkin tuo kuullostaa vain siltä :-)

Vierailija
2/161 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan varma että on kiinnostunut, eikä vain flirtti. Sain kyllä niin selviä vinkkejä kesällä, ja syksyllä kun soittelin tälle talikunnossapidosta. Itse tyyppi ei kiinnosta, enkä ole koskaan aiemmin tuntenut vetoa itseäni noin paljon vanhempiin miehiin.

Itseasiassa on vähän liian supliikki, itsevarma ja jopa vähän röyhkeä omaan makuun. Tai ehkä juuri siksi koska aika vastakohta omaan mieheeni, joka on kyllä kaikinpuolin ok, mutta sanotaan nyt että vähän 'nössö'.

Raamikas ja omalla tavallaan komea mies hän kyllä on. En haaveile mistään romantiikasta, vaan ihan kyllä suoraan s*ksistä.. Satuin näkemään tahattomasti tai tahallaan sen verran paljon että homma kutkuttaa nimen omaan siitä. Teksisi mieli nähdä enemmän ja kokeillakin.  ja sehän tässä hämmentääkin, kun aikalailla näin suoraan sanoen himottaa.

/ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/161 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä jmkauta pilaa kumppanisi ja teidän / lasten / lähisukulaisten elämää

Vierailija
4/161 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai sä haluat että se konetaa sut heinälatoon ja nostelee hameen helmat ylös ja yllättyy kun sulla ei ole pikkareita ja työntää lihaksikkaan lerssinsä takaapäin sisääsi ja puree niskasta ja täräyttää mällit sisään ja lähtee takaisin hommiin eikä puhu sanaakaan koko aikana.

sekö kiihottaa

Vierailija
5/161 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa treffit roskikselle iltaisin ja tehkää siellä "temput". Nukuttaamolempia paremmin.

Vierailija
6/161 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa, miten asia etenee, kun näette. Pidä vähän paljastavampia vaatteita ja voit vahingossa vähän vilauttaa. Ehkä se voi olla miehestäsikin kuumaa.

Musta kantsii kokeilla ja pitää itsensä vireänä. Ei se käyttämällä kulu.

Vierailija
7/161 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiihkeää seksiä vastaavalla tavalla haluisit piristykseksi, niin sitä löytyy muualtakin.

Eli ei kannata kokeilla.

Jos on hyvä pano niin voi norkoilla yhä enemmän kärkkyen lisää ja jossain vaiheessa voi paljastua miehellesi.

Jos on huono pano mielestäsi niin hän voi silti norkoilla yhä enemmän kärkkyen lisää ja jossain vaiheessa voi paljastua miehellesi. Saattaapi jopa kiristää paljastamisella, jos hänellä ei ole olemassa mitään menetettävää ja olet pistänyt polvet yhteen.

Käy anonyyminä hakemassa piristystä jossain muualla.

Vierailija
8/161 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurouva kirjoitti:

Olen kyllä ihan varma että on kiinnostunut, eikä vain flirtti. Sain kyllä niin selviä vinkkejä kesällä, ja syksyllä kun soittelin tälle talikunnossapidosta. Itse tyyppi ei kiinnosta, enkä ole koskaan aiemmin tuntenut vetoa itseäni noin paljon vanhempiin miehiin.

Itseasiassa on vähän liian supliikki, itsevarma ja jopa vähän röyhkeä omaan makuun. Tai ehkä juuri siksi koska aika vastakohta omaan mieheeni, joka on kyllä kaikinpuolin ok, mutta sanotaan nyt että vähän 'nössö'.

Raamikas ja omalla tavallaan komea mies hän kyllä on. En haaveile mistään romantiikasta, vaan ihan kyllä suoraan s*ksistä.. Satuin näkemään tahattomasti tai tahallaan sen verran paljon että homma kutkuttaa nimen omaan siitä. Teksisi mieli nähdä enemmän ja kokeillakin.  ja sehän tässä hämmentääkin, kun aikalailla näin suoraan sanoen himottaa.

/ap

Vali vali vali vali ... Aina miehessä joku vika tai on nössö? Ala lesboksi. Jos tää olis miehen alotus ni sitä moraalin määrää kuinka on väärin ja törkeää edes ajatella naapurin emäntää

Vierailija
9/161 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos parista oikeasta vastauksesta ja vähemmän kiitos muille, fantasiointia on jo ollut ihan tarpeeksi, ja asiattomuudet ohitan. En minä omasta miehestä valita, hyvin on kelvannut ja kelpaa vastakin. Ja mieleen ei edes tulisi hakea 'piristystä' jostain ihan random jutusta. Tämä koko juttu pyörii nyt vain tuon isännän persoonassa ja olemuksessa. Itseäkin ärsyttää tod. paljon se että jokin tyypissä niin viehättää, kun niinkuin sanottu aika kaukana siitä mitä olen pitänyt miesmakunani.

Huh.

Olen kyllä puntaroinut sitä mitä riskeeraan, mutta tottapuhuen olin jo ajatellut että tämä olisi niin vähäriskinen tapa kokea jotakin, ennenkuin lopullisesti asetutaan perhe-elämään. Isäntä ei vaikuta mitenkään kärkkyjältä, pikemminkin olen ajatellut että ottaa miehekkäsäti jos saa, mutta yhtälailla miehekkäästi kunnioittaa jos ei saa, tai saa vaikka vain kerran. Toki olen miettinyt sitäkin, minkälaiseksi tulevaisuuden kesät muuttuisivat, mutta toisaalta, nyt kun tämä himo on päässä, miten itse pystyn sen neutraalimmin suhtautumaan jatkossa. Vaikka en mitään tekisi, niin ajatuksista en eroon pääse ?!

Ehkä myös vielä kuvittelen itsestäni liikoja. No, huomenna lähdetään Juhannukseksi sinne, ja varmasti tapaan hänet ja ehkä osaan siinä tulkita sen verran hyvin että onko tämä vain kuvitelmaa, pikkuflirttiä vai jotain :-S /ap

Vierailija
10/161 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan!.

Kerran eletään.

Vierailija
11/161 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas pikkurouva!

Ei se naapurin isäntä sua käy katselemassa. Se käy katsomassa josko olisit kaupassa tai jossain, että saisi imettää kunnolla kalunsa miehelläsi. Ovat harrastaneet tuota jo vuosia. Nyt kun mökki on teillä eikä pelkoa muista häiritsemässä niin ovat käyneet rohkeammaksi. Tarkistappa kauppareissun jälkeen miehesi nielu!

Vierailija
12/161 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiihkeää seksiä vastaavalla tavalla haluisit piristykseksi, niin sitä löytyy muualtakin.

Eli ei kannata kokeilla.

Jos on hyvä pano niin voi norkoilla yhä enemmän kärkkyen lisää ja jossain vaiheessa voi paljastua miehellesi.

Jos on huono pano mielestäsi niin hän voi silti norkoilla yhä enemmän kärkkyen lisää ja jossain vaiheessa voi paljastua miehellesi. Saattaapi jopa kiristää paljastamisella, jos hänellä ei ole olemassa mitään menetettävää ja olet pistänyt polvet yhteen.

Käy anonyyminä hakemassa piristystä jossain muualla.

Parhaiten itse tiedät ja tunnet henkilön, millainen hän on taustaltaan.

Jos hän on nuorehko (40-60) niin kyllä silloin voi kyytiä piisata. Ja mikä jottei jos maistuu hyvältä niin voihan sitä uudestaankin nautiskella.

Vierailija
13/161 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile  nyt ihmeessä mille vieras mies tuntuu seksissä, kun kerran noin paljon himottaa. Ei tuollaisia tilaisuuksia usein elämään varmaan satu. Minulla on ollut joitakin tilaisuuksia itselläni, joiden käyttämättä jättäminen eri syistä on jälkeen päin harmittanut hirveästi, kun olen tiennyt , että olisin saanut varmasti kiihkeää seksiä ainakin kerran.Sekin voi olla ikimuistoista.

Minä ainakin kokeilisin miehenä ehdottomasti kanssasi, koska varmaan olet ihanan halukaskin? Kerro tänne miten kävi, jos päädyitte seksiin ja mille se tuntui.

Vierailija
14/161 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuule niin vanha, ettei sillä enää ole kuin kovat puheet.

Älä turhaan häpäise itseäsi.

Vierailija
15/161 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kuolinvuoteella harmittavat ne asiat, jotka on jättänyt tekemättä. Eivät ne jotka teki, mutta jotka osoittautuivat virheratkaisuksi.

Siis kokeilemaan.

Vierailija
16/161 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille fiksusti vastanneille. Tämä nyt pyörinyt päässä koko päivän ja nyt jännittää koko mökille lähtö.

Ikää tällä 'isännällä' on varmana liki 55-60, ja omapahan on häpiänsä jos ei teot vastaisi puheita.

No, Juhannuksena nyt mitään tapahtumaan pääse, mutta saan nyt nähdä että miltä asia tuntuu kasvotusten. Toivon melkein että olisin tulkinnut väärin ja itsessäni liioitellut tätä ja pääsisin tästä sillä eroon. Joka olisi ihan kiva, ja ihan tarpeeksi, niinkin. Ja yhtälailla sitten se vaihtoehto harmittaakin.

Itseäni olen pitänyt aina aika täysjärkisenä ja kunnollisena ja nyt tämmöinen vyyhti johon olen pääni sotkenut ärsyttää sekin. 

/ap

(p.s. Olisi kiva jos naisetkin tätä eksyisi tai uskaltaisi kommentoimaan)

Vierailija
17/161 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurouva kirjoitti:

/ap

Ai kun kauniisti kuvailet miestäsi, NOT!

Mitä jos jättäisit sen nössösi ennen kuin alat nöyryyttämään häntä tämän enempää.

Vierailija
18/161 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa, miten asia etenee, kun näette. Pidä vähän paljastavampia vaatteita ja voit vahingossa vähän vilauttaa. Ehkä se voi olla miehestäsikin kuumaa.

Musta kantsii kokeilla ja pitää itsensä vireänä. Ei se käyttämällä kulu.

Ja varmaan saman ohjeen annat miehillekin? Että vieraisiin vaan jos yhtään kiinnostaa.

Vierailija
19/161 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nainen vastaa: älä petä miestäsi, älä ole l*mppu. Vanhalla äijällä ei ole enää edes haluja eikä kykyjä.

Vai sallitko miehellesi saman?

Eroa ja anna miehellesi vapaus. Vaikea edes uskoa, että olet oikeasti nainen, niin ällöttävää settiä!

Vierailija
20/161 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän pointin, vaikka mies olenkin.

Itsellä hiukan samantyyppinen tilanne; eräs nainen saa ajatukset laukalle ja himot päälle joka kerta kun hänet näkee. En tiedä mikä sen tekee, ehkä itsevarmuus ja käytös, teot ja puheet ja on kyllä tehnyt selväksi sen että intoa ja halua olisi. Normaalisti en edes vilkaisisi hänen tyyppistään naista, eri ajatusmaailma, hurja ikäero (tosin tässä tapauksessa minä olen se vanhempi), ei ole edes mikään missivartaloinen vaan enemmän "maatalon emäntä"-tyyppinen.

Mieli tekisi mutta...... Olen ajatellut asian sillä tavalla, että kun itsellä on tuota omaa suhdetta takana jo 15 vuotta ilman minkäänlaisia syrjähyppyjä, niin jonkun osoittaessa aitoa kiinnostusta(seksiin) se hivelee itsetuntoa sen verran, että ajatukset lähtee laukalle. Onhan se itsetuntoa imartelevaa että joku muukin kuin oma puoliso himoitsee. Mutta en taida alkaa mitään riskeeraamaan hetken himon ja hyvän olon tunteen vuoksi varsinkaan ihmisen kanssa, johon en millään tasolla koe mitään romanttisia tunteita vaan pelkkää himoa.

Tosin se himon määrä on niin käsittämätön, etten tässä asiassa vanno mitään.....