Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri kävelee mustissa farkuissa helvetin kuumuudessa.

Vierailija
18.06.2019 |

Miksei se idarilaita sortseja?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mun nyt järkyttyjän takia ostaa toiset farkut, vaikka ei ole rahaa? Vai vedänkö nämäkin pois ja maalarinvalkoista sisustusmaalia vyötäröstä nilkkoihin, oisko hyvä?

Vierailija
22/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kävelisi farkuissa niin sitten valittaisit legginseistä. Jos ei olisi legginsejä niin valittaisit selluliiteistä.

Koskaan ei voi voittaa...

Näinpä.

Ja noin 1/4 maapallon miehistä valittaa, että kävelen ilman burkhaa. Siispä tänä kesänä kävelen tasan tarkkaan lämpöasteiden mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihava? Mulla 30kg ylimääräistä enkä käytä ihmisten ilmoilla edes capreja koska paksut pohkeet. V!tuttaa kuumuus mutta vielä enemmän vtuttaa mun läskien kyyläys. Ensi kesänä aion olla hoikka ja ostaa ihanan kesämekon millaisia oon Cubuksella ihaillut tai laittaa ehkä jopa sortsit :D 

Vierailija
24/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nuo tummaihoiset ihmiset, häiritsekö sekin helvetin kuumuudessa? Pitääkö vaihtaa väriä että miellyttää sinua.

Vierailija
25/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny niin , ettet näe naapuriasi. Ei ole pakko silmät punaisena aina kyylätä.

Vierailija
26/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli oltua idari teininä, viiltelin jalat ja kädet arville. Silloin masennuksen kourissa en todellakaan välittänyt, miltä näytän. Nyt pidän pitkiä housuja ja paitoja kesät talvet. Ei sillä, että mua itseäni arvet enää haittaa, ne on elettyä elämää ja tyhmä kun olin, minkä sille enää voi. Mutta ap:n kaltaiset nykyään idarit ärsyttää, kun tuijotetaan ja pöyristellään niin avoimesti ja raportoidaan vauvapalstalle nähtyä. Tai sinänsä mitäpä siitäkään, mutta pahimmat idarit tulee pätemään jotain ja kertomaan mielipiteitään. Kyllä, ihan tuntemattomat ihmiset.

Vierailija
27/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä väriset farkut kelpaisivat aloittajalle? Valkoiset ihan ok?

No olisi parempi, näyttäisi edes jotenkin freesimmältä. Jotenkin ne mustat kuvastaa sellaista yleismaailmallista pahuutta ja pimeää sielua. Kun niitä pitää vielä helteellä, talvella ok.

Ulkonäkö voi pettää kuten tiedät - minäkin olen verhonnut pahuuteni valkoisin pitsein ja röyhelöin...

Vierailija
28/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama tyyppi jolle on opetettu ettei mustaa saa laittaa muualle kuin hautajaisiin. Ei varmaan se, joka tuon on hänelle sanonut, ymmärtänyt mitä meni tekemään :D

Vierailija
29/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Piti tulla töihin toimistoon, jonka ilmastointi viilentäisi helv××inkin.

Vierailija
30/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri kulkee samois vaatteis kesät talvet, musta huppari ja mustat housut,tosin hän ei ole ulkona muuta kuin autosta sisään ja ulos, naama on ihan valkoinen ja silmän ympärykset mustat kuin bandalla.

Vierailija
31/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kuljen farkuissa läpi kesät, en vaan pysty käyttämään shortseja tai hameita. Tummansiniset farkut kyllä vaihdan vaaleampiin kun aurinko liikaa porottaa.

Sama täällä, vaihdan mustat farkut vähän vaaleampiin kuumalla. Ei ikinä shortseja tai hametta! En kyllä jaksa ymmärtää miten se ap:n p*rsettä kaivaa, vaikka jollain olisi pilkkihaalari päällä!?

Vierailija
32/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri kulkee samois vaatteis kesät talvet, musta huppari ja mustat housut,tosin hän ei ole ulkona muuta kuin autosta sisään ja ulos, naama on ihan valkoinen ja silmän ympärykset mustat kuin bandalla.

Millainen ihminen kirjoittaa banda kun tarkoittaa panda?

Vierailija
33/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen kirjoittaa banda kun tarkoittaa panda?

Oijoi..mikä moka ...ihan tawallinen gummingin ..mut millainen ihminen tarttuu epäolennaiseen ..? No pilkun viilaaja tietennii ..

Vierailija
34/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tyypin joka pitää helteellä mustaa farkkutakkia, ei pääse lämmin iholle 😁

Vierailija
35/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaalla? Musta huppari on Vantaan kansallispuku.

Vierailija
36/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastoidusta asunnosta, sisäkautta ilmastoituun autoon, ilmastoidulle työpaikalle, ilmastoituun kauppaan, takaisin ilmastoituun kotiin. Ja sen ajan kun ulkona olen, en tahdo syöpäsäteitä syöpäherkälle iholleni. :)

Vierailija
37/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on helvetin kuumuus? Täällä näyttäisi olevan +24, ei se ole ainakaan helvetin kuumuus.

Vierailija
38/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosun kirjoitti:

Ilmastoidusta asunnosta, sisäkautta ilmastoituun autoon, ilmastoidulle työpaikalle, ilmastoituun kauppaan, takaisin ilmastoituun kotiin. Ja sen ajan kun ulkona olen, en tahdo syöpäsäteitä syöpäherkälle iholleni. :)

Millainen on syöpäherkkä iho?

Vierailija
39/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäherkkä iho on termini aivan liikaa UV-säteilyä saaneelle iholle, josta on jo löytynyt syövän esiasteita. :( 

Myös ihmiset, joiden suvussa on melanoomaa ja oma iho palaa helposti, on mielestäni syöpäherkkä. 

Vierailija
40/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän helteellä - jos on ihan pakko mennä ulos - valkoisia pitkähihaisia ohutkankaisia paitoja. Viileämpi kuin paljas iho ja suojaa rumalta rusketukselta sekä ihosyövältä.