Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri kävelee mustissa farkuissa helvetin kuumuudessa.

Vierailija
18.06.2019 |

Miksei se idarilaita sortseja?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ihan tässä viime päivinä tällä palstalla tuomittiin culottes-housut, aiemmin jo on haukuttu junteiksi caprit ja leggingsit, nyt valitetaan farkuista. Eli mihin "saa" pukeutua kesällä jos ei halua käyttää hametta/mekkoa ja kokee että kaupoissa myytävät shortsit on näille reisille liian lyhyet??

Noh, oikeasti pukeudun juuri niin juntisti haluan, capritkin löytyy kaapista, kunhan nyt ihmettelen mikä tän palstan mukaan ois sallittua...

Vierailija
42/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri kulkee samois vaatteis kesät talvet, musta huppari ja mustat housut,tosin hän ei ole ulkona muuta kuin autosta sisään ja ulos, naama on ihan valkoinen ja silmän ympärykset mustat kuin bandalla.

Meidän talossa asuu samanlainen, kaikki vaatteet mustia aina ja ikkunoissakin mustat verhot vuoden ympäri ettei vaan sisään pääse yhtään näkemään. Välttelee kontaktia, juuri ja juuri moikkaa takaisin rappukäytävässä. Tämä on jatkunut ainakin 5 vuotta minkä olen tässä asunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri kulkee samois vaatteis kesät talvet, musta huppari ja mustat housut,tosin hän ei ole ulkona muuta kuin autosta sisään ja ulos, naama on ihan valkoinen ja silmän ympärykset mustat kuin bandalla.

Meidän talossa asuu samanlainen, kaikki vaatteet mustia aina ja ikkunoissakin mustat verhot vuoden ympäri ettei vaan sisään pääse yhtään näkemään. Välttelee kontaktia, juuri ja juuri moikkaa takaisin rappukäytävässä. Tämä on jatkunut ainakin 5 vuotta minkä olen tässä asunut.

Niin tälläkin on verhot ja rullaverhot kiinni kesät/talvet yöt/päivät, koskaan ei tuuleta...meillä ei ole ilmastointia ja asumme rivarissa ..omituisia menninkäisiä

Vierailija
44/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt nopeasti joku suojeluilmoitus!

Naapurinsuojeluilmoitus eli nasu.

Vierailija
45/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sieluni silmillä tuon naapurin, joka tyynen rauhallisesti kävelee helvetin lieskoissa niiden nuollessa hänen mustia pillifarkkujaan. Kävellessään hän moikkaa belsebuubia rennolla,  kevyellä nyökkäyksellä. Naapuri, oot cool!

Vierailija
46/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, käyttäisivätpä muutkin. Harvinaisen tyylikäs näky kaiken maailman perseshortsien keskellä.

Vierailija
47/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain mene valittamaan sille suoraan. Se ottaa ne mieliksesi pois eikä siellä ole mitään alla. 

Vierailija
48/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korotan: mun naapuri pyöräili iltapäivällä mustissa farkuissa ja mustassa kevyttoppatakissa. Tervehti hymyillen, joten oli varmaan hänelle sopiva varustus.

Vierailija
49/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Tokihan hän voi olla myös taivaassa. Ikäviä nämä menetykset kesän ollessa kauneimmillaan. Voimia.

Vierailija
50/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🕺

Vierailija
51/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkuthan ovat puuvillaa ja hengittävät hyvin. Ei se musta kangas nyt paljoa sen enempää lämpöä kerää kuin vaaleakaan.

Vierailija
52/54 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä väriset farkut kelpaisivat aloittajalle? Valkoiset ihan ok?

No olisi parempi, näyttäisi edes jotenkin freesimmältä. Jotenkin ne mustat kuvastaa sellaista yleismaailmallista pahuutta ja pimeää sielua. Kun niitä pitää vielä helteellä, talvella ok.

Taas sama mustien vaatteiden kyttääjä liikkeellä.

Kyllä se olet ihan sinä itse jonka sielussa on jotain vikaa.

Vierailija
53/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet on sen aatteet?

Vierailija
54/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän suojaa samalla auringolta.