Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kourii ja kiusaa tahallaan

Vierailija
17.06.2019 |

Mies on alkanut kourimaan ja kiusaamaan sekä julkisella paikalla että kotona. Silmät oikein välkkyy, kun saa livauttaa käden mekon alle ja yllätyspuristaa. Hihittelee ja naureskelee, kun ärähdän ja on myöntänyt tykkäävänsä siitä. En todellakaan tahallani ärähdä miehelle, mutta usein nuo tilanteet tulee niin yllätyksenä, että se on ensimmäinen reaktio.

Tekeekö teidän miehet samaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen pitää tottua.

Vierailija
2/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tee! Jos tekisi, eikä yhdestä ärähdyksestä ymmärtäisi lopettaa ja pyytäisi anteeksi, niin olisi entinen mies. Kokisin todella nöyryyttävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen pitää tottua.

Eikä pidä! Vaan sen täytyy loppua.

Mutta ap, jos tilanne ei muutu ota ero nii näkee, että olet tosissasi ettei se ole kivaa. Varsinkaan julkisella paikalla. Hävytöntä.

Suosittelen ensimmäiseksi kuitenkin puhumaan hänelle. Jos ei muutu, nii hae apua muualta. Jollei sekään auta, eron paikka niin silloin viimeistään älyöosi tilantwen. Jos jatkaa sen jälkeen, nii hanki lähestymis-kielto ja asia oli siinä. Ei kenenkäön pitäisi vastentahtoaan tuollaista joutua kokemaan ja olemaan tuossa tilanteessa kuin sä.

Vierailija
4/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suomessa pitäisi olla taas laki joka vaihdettiin jotta perseestä puristaminen ei olisi raiskaus.

Kuvitelkaa! Se on raiskaus nykyään!

Vierailija
5/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä luonnostaan kehoni ottaa askeleita tai vaikutuksen tunteen että miten käden pitäisi mennä automaattisesti perseestä puristamaan, mutta ei! Aivoni tekee kipeää ja sanoo että se on raiskaus muuten.

Miesten pitää nussia ja olla kuninkaita.

Naisen ei kuulu olla kuningatar kuningas monarkiassa.

Se on vuosituhansien virhe.

Ihmiskunnan äänestys kiitos!

Miespuolinen kuningas.

Pitäisi tehdä kiusaksi metoo# kampanjan tekijöille youtoo# ja haukkua kaikki heidän stalkkaamisesta niin että he saavat nöyrtyä.

Vierailija
6/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan mies harrastaa seksuaalista häirintää. Mies kuvittelee, että omaa naista voi kouria luvatta ja rumasti, eikä siitä joudu edesvastuuseen. Mies siis haistattaa pitkät naisten itsemääräämisoikeudelle ikään kuin kiertoteitä kourimalla omaa naistaan luvatta. 

Huolestuisin suhteesta, jossa mies haluaa pahoittaa naisen mielen tietoisesti ja haluaa koskettaa naista tavalla, josta nainen ei selvästikään pidä. 

Vierailija
7/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan mies harrastaa seksuaalista häirintää. Mies kuvittelee, että omaa naista voi kouria luvatta ja rumasti, eikä siitä joudu edesvastuuseen. Mies siis haistattaa pitkät naisten itsemääräämisoikeudelle ikään kuin kiertoteitä kourimalla omaa naistaan luvatta. 

Huolestuisin suhteesta, jossa mies haluaa pahoittaa naisen mielen tietoisesti ja haluaa koskettaa naista tavalla, josta nainen ei selvästikään pidä. 

Ymmärrän mutta en teidän i d i ootteja alanuolituksia.

Minä en purista naista perseestä vaikka nainen tunkisi stringit esillä perseen eteen. Olen kärsinyt "hyber brutaalisesta raiskaamisesta" henkistä teveyttä sellaisilta íđíòòteilta ketkä itse tekevät sitä raiskaamisen ahdistelua.

Rehellisesti en edes halua naista vaikka olen hyber hetero ja halukas kuin mikä vain ja ainoastaan naisia kohtaan.

Vierailija
8/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tyttikseni tykkää kun teen noin M40+

Vierailija
9/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa että ihminen ihminen tuli suomeen raiskamaan naisia. Tuon paskan te saatte viellä syödä joskus.

Vierailija
10/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purista vastavuoroisesti niin lujaa kasseista kunnes kiljunnan äänentajuus muuttuu ihmiskorvalle kuulumattomaksi.

Vierailija
11/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purista vastavuoroisesti niin lujaa kasseista kunnes kiljunnan äänentajuus muuttuu ihmiskorvalle kuulumattomaksi.

En ole masokisti. En tuota mielihyvää kuningas monarkian omista ŕađìkààleista joita sensoroidaan.

Suomeen tultiin manipuloimalla raiskaamaan vaikka töitä olisi.

Ruoka on nyt hyvää ja kassoista valitetaan.... koska ruoan taso laskee tulevaisuudessa íđíòotin paskan puhumisen takia koska läpi vieviin asioihin ei olla uskottu tahallaan antamatta töitä tai tehdäkseen työn alkuihin epäkunnioituksellisesti řađikáálista mielen vaikuttamista.

Vierailija
12/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suhteessa saa molemmat puristella toisiaan miten huvittaa. Musta se on kivaa.

Vierailija
13/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suhteessa saa molemmat puristella toisiaan miten huvittaa. Musta se on kivaa.

Sen kuuluukin olla.

Vierailija
14/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on tehty miehen leikkikaluksi. Luonto ja Jumala näin on tarkoittanut. Ja jotka muuta väittää ovat sairaita.

Vierailija
15/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat narsisteja, kaksinaamaisia perseen puristajia jättämättä jälkeä yhteiseen hyvään raiskaamisillá ja blaa...blaa...blaa... tarinoilla jotka pohjautuvat taloon murtautumiseen "naiselta".

Vierailija
16/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä on sama. Ihanaa kun mies puristelee.

Mutta pointti on se, että kun ap ei tykkää, on törkeää hänen mieheltåän, että jatkaa tuota käytöstä.

Vierailija
17/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä on sama. Ihanaa kun mies puristelee.

Mutta pointti on se, että kun ap ei tykkää, on törkeää hänen mieheltåän, että jatkaa tuota käytöstä.

Kyllä murtautujan pitäisi osata sanoa ensimmäisestä perseen puristuksesta että en tykkää tuosta, thats it!

Pelkästään jos haluat kysymisestä ei voi tuomita parisuhteessa raiskaamiseksi tai alentavilla sanoilla. Tottakai se vetää puoleen ihmistä tutkimaan toista kuin naisen alitajunnassa on muisto murtautumisesta toisen kotiin. Ehkä tai sen takia nainen ei antanut oikeaa seksiä ja yhteisö painosti minua organisoidusti olemaan naisen kanssa, muuten minua oltaisiin pidetty idioottina ja nainen uhkaili sillä super agressiivisesti alistaen seksistä saaduilla vuorovaikutuksilla. Tottakai tuollaisen esineen jota ollaan stalkattu murtautumalla saa kirouksen tuosta kaikesta yhteiskunnallisesta vaikutuksesta mitä pedofilialla ollaan toimitettu. Sitä paitsi se on rikos suomen lentokentältä sanoa muille mitä kassin sisällä on ja jaloa metalli ei ole rikos kuljettaa suomeen. Olen kärsinyt tästä ķamelinpaskasťa niin paljon että suomen valtio on velkaa minulle palauttamaan minun jalo hopea esineen.

Vierailija
18/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus ja ota ero.

Vierailija
19/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se auta. Suomen systeemi on niin mulkku että poliisit voivat saada vihaa niskaansa ja näihin řáíšķáúš aaltoihin tarvitaan poliisia. Tarvimme vain systeemin yläpuolella olevien kreikkalais-hollanti taustaisten suomenruotsalaisten hyväksyntää ja ilmoitus medialla ihmiskunnan äänestyksestä. T: Amerikka ja Kiina pommin varmasti!

Aamen!

Vierailija
20/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuin tästä myös naiselle ja olen saanut uhkauksua alitajuntaani jotka ovat olleet brutaalisia ja olemattomia kuten tämä aloitus. Jos kansa haluaa ottaa tämän suunnan ehdottomasti sitten suomen on oltava myös valmis sotaa amerikkaa vastaan koska "ne" häviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme